annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15658108
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2380145
Et andet syn 1989546
Jesu ord 1522428
Åndelig Føde 1514473
Galleri
Anholdelsen i haven
Hvem er online?
0 registrerede 358 gæster og 37 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Kristendommens ABChristus

Kristendommens ABChristus:

Kristendommens essens er KRISTUS MYSTIKKEN

Vores Væren i KRISTUS

KRISTUS betyder Gud i mennesket.

Begivenheden KRISTUS er Guds fødsel i mennesket.

Begivenheden KRISTUS i mit liv er Guds fødsel i mit liv.


Er nogen i Kristus, er han en ny skabning. Det gamle er forbi, se, noget nyt er blevet til! alt dette skyldes Gud 2 Kor 5


Gud der lader sig føde i os - Gud der kommer til os i vores liv - i mit liv. I KRISTUS er vi i Gud og ja Gud i os.

Hvis vi ikke var skabt i Guds Billede - havde Gud Billede'ligheden med os kunne vi ikke modtage Gud i vores liv. Men altså da vi er skabte i Guds Billede har vi forudsætningerne for at Gud lader sig føde i vores liv - i jeres og i mit liv.

Når vi tager imod Gud i KRISTUS som vi erfarer dette - så sker der forunderlige vidunderlige ting med os.

Her erfarer vi HELBREDELSE og RECOVERY.

Og ja at vi er helt nye skabninger som Paulus så detaljeret bevidner dette i skrift, i sine breve, og i sit liv - hvordan han lever sit liv:

"Jeg gider kun tale om det som KRISTUS har udvirket - gjort - i mit liv". Alt andet finder Paulus mindre betydningsfuldt.

Kristendommen er og består af menneskers KRISTUS VIDNESBYRD - nøjagtig som Nye Testamente er forskellige vidnesbyrd om dette at være i KRISTUS.

-0-0-0-

Jeg vil kraftigt anbefale folk at tage imod Gud i KRISTUS - Gud i deres liv.

I kunne prøve det. Måske 20 minutter og så selv konstruere hvad der sker med jer.

Det er ikke farligt at "lege" eller "eksperimentere" med KRISTUS - da det kun medfører positive gavnlige ting - ja det første I erfarer er en KRAFT (ENERGI) uden lige og HELBREDELSE og RECOVERY og forløsning fra synd og uheldige vaner - misbrug fx.


-0-0-0-0-

I samme øjeblik I beslutter jer for at tage imod Gud i KRISTUS - i samme øjeblik I iklæder jer KRISTUS at I tillader at KRISTUS må vinde SKIKKELSE i jer.

Begynder der fra første sekund at ske forunderlige vidunderlige ting I aldrig har oplevet lignende i jeres liv.

Der findes ikke stærkere kræfter og energier i et menneskes liv end dette.

Det er begyndelsen på et eventyr - et helt nyt afsnit i jeres liv.

Men prøv det folkens - det er ufarligt.

Mange kærlige hilsner HansKrist og ja held og lykke med jeres måske første erfaring med kristendommen - jeres første erfaring af Gud i KRISTUS - af Gud der kommer til jer i KRISTUS - af Gud der lader sig føde i jeres liv.


-0-0-0-0-


Især beder jeg for Arne og Jan ABC og Gerth da I alle tre har brug for at møde Gud i KRISTUS - Gud i jeres liv. Få den enkle sande forståelse af kristendommen - men vigtigst de HELBREDELSER og den RECOVERY der finder sted faktisk øjeblikkeligt fra første sekund. Dette er kun begyndelsen fra da af begynder I på et helt nyt liv - fyldt med alle de Guddommelige Velsignelser der er for os at modtage i KRISTUS.
Seneste indlæg
Til papirkurven?
af Anonym
20/04/2024 05:18
Tanker - idéer - visioner.
af Arne Thomsen
19/04/2024 20:12
Vigtige præciseringer
af somo
19/04/2024 11:46
Vigtige præciseringer
af somo
19/04/2024 11:40
Kom op på bjerget...
af ABC
19/04/2024 10:33
Nyheder fra DR
Russisk guvernør: To personer har miste..
20/04/2024 05:08
Er du vågen? Hvis du er heldig, kan du ..
20/04/2024 03:04
Efter et døgn med massiv hastighedskont..
20/04/2024 02:43
Folkekirkens Nødhjælp: Rekordmange pen..
20/04/2024 01:18
Præsident Zelenskyj efterspørger igen ..
20/04/2024 00:03
Nyheder fra Religion.dk