annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15869865
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2397974
Et andet syn 2002929
Åndelig Føde 1599822
Jesu ord 1534105
Galleri
Et nyt liv
Hvem er online?
0 registrerede 558 gæster og 206 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Er der selvmodsigelser i Bibelen?

Et fuldstændig genialt indlæg der viser hvor INSPIRERET du er Arne

💕🔥❤️


Måske nok ikke den INSPIRATION du HansKrist og Gerth er så optaget af.

Nej det må siges, nej lad de verdslige rive og flå i hinanden med retssager - men det passer sig ikke for os siger Paulus

Kunne da også opfordre Arne til at feje for egen dør først - tænk hvordan han har æreskrænket mig fra 2003 og til idag - konstant overfald og når Gerth så kommer og siger det samme så vimser han behagesyg slesk rundt omkring Gerth

Hvad fanden er det for en ulogisk meningsløs adfærd

Hvor ofte er jeg ikke blevet beskyldt for at have genindført korstog og dogmatisme, og trostvang og inkvisitions rettergang imod folk -



Konstant har jeg måttet stå for skud for disse påstande der overhovedet ikke stemmer med hvad man finder udtrykkes i mine indlæg

Ligeledes er Paulus blevet beskyldt for det samme og han er religionshistorisk verdensberømt for at have stået for det stik modsatte - hvilket han af selv ateisterne bliver rost og anerkendt til skyerne for.

Men Arne siger at trosfrihed betyder at vi må sige og tro og mene som vi lyster - og hvis dette er trosfrihed at vi må omgås sandheden lemfældigt og fuldstændig efter luner og aggressioner så står jeg af - så er trosfrihed ikke noget for mig

Så er det blot evindelig ævl og kævl og bævl hvor vi aldrig når frem til et brugbart nyttigt resultat, hvor vi aldrig gør fremskridt, kommer en sag nærmere i opklaring af hvad der er op og ned - fx omkring Paulus. Sandhedens og sanddruhedens vej hvor svært den end kan være til tide at finde ind på er eneste vej hvorpå vi kan gøre fremskridt

Paulus forlangte at vi skulle tale forstandigt med hinanden om tingene og ja hvad med at have respekt for sandhedens ånd, vores samvittighed, hvorved vi forsøger at undgå at sprede løgn og usandheder - her var virkelig noget for Arne at få kigget på, fejet for egen dør først. Go arbejdslyst Arne
Seneste indlæg
Kristi himmelfart
af Arne Thomsen
13/05/2024 22:44
Vigtige præciseringer
af somo
10/05/2024 22:05
Min ”religion”
af Arne Thomsen
08/05/2024 22:42
Blanke sider
af Tikka
08/05/2024 13:37
Hilsner
af Hanskrist
06/05/2024 13:33
Nyheder fra DR
Israelsk militær om dræbt FN-arbejder:..
14/05/2024 02:37
Universitet i Amsterdam lukker i to dage..
14/05/2024 00:45
Trods protester: Udskældt lov er ét sk..
13/05/2024 22:10
Bakken Bears bringer sig foran med 2-0 i..
13/05/2024 21:44
En FN-medarbejder er blevet dræbt i ang..
13/05/2024 21:32
Nyheder fra Religion.dk