annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15713427
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2384425
Et andet syn 1993640
Åndelig Føde 1531563
Jesu ord 1526022
Galleri
Limfjorden, Strandparken Nørresundby
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 510 gæster og 47 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Anonym
Emne: Re: BibleProject

Hej Gerth og Jan

GERTH

Citat:
Jeg blander mig ikke her ligesom du fagligt og personligt er ligeglad med mine tråde om blandt andet Helligånden og åbenbaring!


Jeg læser med interesse, hvad du skriver. Og engang imellem skinner der noget godt igennem, synes jeg. Lad os endelig tale om tingene. Kan du lide videoerne?

Citat:
Hans K kan li kamp? I mit liv har jeg kun oplevet kamp som noget forgæves og slemt. En samtalepartner sagde: "Sindet er altid mere eller mindre bevidst i kamp imod sig selv om hjernens forskellige niveauer." Det lyder ligesom Freud´s personlighedsmodel om konflikt, hvilket desværre også sker i verden med menneskers krige. Den guddommelige vilje med Helligånden i mennesket er fredeligt kærlig.


Jeg får større og større respekt for Hanskrist. Det gør jeg virkelig. Han siger tingene meget direkte, men der er temmelig meget dybde i. Jeg er egentlig ganske benovet, når jeg opdager, hvor dybt det er. Jeg er først lige ved at opdage det sådan rigtigt.

Kan du ikke lide hans 'facon'? Der er meget energi. Meget direkte. Meget power. Du opfatter det måske som 'kamp'. Nuvel, den gode kamp. Favntag med livet!! På den gode måde. Rid med på bølgen, Gerth!

JAN

Du får nok forskellige svar fra forskellige personer. Så tag det nu med et gran salt.

Citat:
Hvad er det Gud har skabt og hvordan skal vi forvalte det?


Gud har skabt verden og sat os til at forvalte den med Guds kærlighed og visdom.

Citat:
Lad os gøre det - skal lige have læst og tænkt over den. Det er desuden altid godt med noget overblik over kristendommen, så...


Lad mig høre, hvad du lærer af artiklen. Her kommer næste video.

Seneste indlæg
Vigtige præciseringer
af somo
28/04/2024 15:42
Min ”religion”
af Arne Thomsen
28/04/2024 13:31
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
27/04/2024 09:52
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Mand fundet død i skurvogn i Dragør
29/04/2024 11:39
Salling Group omsatte for rekordmange mi..
29/04/2024 11:38
Kamerafælder skal undersøge grænselan..
29/04/2024 11:31
Spaniens premierminister efter tænkepau..
29/04/2024 11:22
Danmarks håndboldherrer indleder OL mod..
29/04/2024 11:18
Nyheder fra Religion.dk