annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15648183
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2379329
Et andet syn 1988801
Jesu ord 1521946
Åndelig Føde 1511041
Galleri
Kristen Videnskab - Christian Science
Hvem er online?
0 registrerede 283 gæster og 49 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Anonym
Emne: Re: BibleProject

Hej Arne

Citat:
Trist at se, synes jeg, at du ikke erkender, at din påstand om "noget nyt at klandre" ikke var holdbar.
Det er jo nemt at se ved at gennemgå indlæggene.


Hvis jeg gennemgår indlæggene i denne tråd og andre tråde, hvor vi to har talt sammen, så bekræftes jeg i at stå fast på min oplevelse af din måde at debattere på, som jeg har forklaret dig.

Men du svarer jo ikke på det, jeg skriver til dig, så hvad nytter det at blive ved ...

Citat:
I stedet slår du over i "personfnidder" og allierer dig her tillige med Hanskrist, der påstår, at jeg er "idiot"


Det er ikke ment som personfnidder, når jeg tilkendegiver, at din måde at debattere på trætter mig. Men jeg fandt det bedst at være ærlig, så du er klar på, hvorfor jeg ikke vil svare dig (med mindre jeg ser dig gøre dig umage med dialogen og afstå fra - hvad jeg oplever som - fordømmende tale).

(Jeg "allierer" mig ikke - men jeg ser det samme som andre).

Citat:
Din holdning til emnet Gud skabte verden ligner i mine øjne en gang udenomssnak.


Men det er det bestemt ikke. Din "kritik" er en ikke-kritik, en fremvisning af dine misforståelser omkring kristendommen og Bibelen. Og dette kan du så affeje på din sædvanlige facon, hvor du flittigt bruger ord som "utroværdig" og "svækket tillid" (for nu at blive i den lette ende). Jeg finder det ubehageligt at diskutere med dig, hvis det skal være på den måde.

Citat:
Nu er det så op til dig at melde, om du helst ser at jeg ikke ytrer mig i en tråd, du opretter - eller om du er åben for mine kommentarer - som jeg jo under alle omstændigheder har ret til.
Herefter vil jeg så nok overveje, hvad jeg vil gøre.


Du skal være velkommen til dine kommentarer. Men allerhelst vil jeg en dialog i en konstruktiv ånd frem for bare at "besvare kommentarer". Vi kommer meget længere, hvis vi begge er indstillet på at gøre os umage med at forstå et nyt emne.

Thomas
Seneste indlæg
Lad os undersøge islam...
af ABC
18/04/2024 16:13
Tanker - idéer - visioner.
af Tikka
18/04/2024 15:58
Til papirkurven?
af Arne Thomsen
18/04/2024 13:00
Er der noget nyt under solen...
af ABC
17/04/2024 15:12
Eid-Al-Fitr
af somo
16/04/2024 18:49
Nyheder fra DR
USA nedlægger veto mod fuldt palæstine..
18/04/2024 23:42
Omkring halvdelen blev sorteret fra: 12 ..
18/04/2024 23:15
Atalanta sender Liverpool ud af Europa L..
18/04/2024 22:54
Tre mænd varetægtsfængslet efter poli..
18/04/2024 21:15
Tagbrand i Nordvest i København: Tre op..
18/04/2024 20:36
Nyheder fra Religion.dk