annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15713427
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2384425
Et andet syn 1993640
Åndelig Føde 1531563
Jesu ord 1526022
Galleri
Blue Mind og Green Mind
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 518 gæster og 54 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Hvad vi lærer hos Paulus

😱😱😱


Citat:
Hej Thomas
Jeg kender til noget om menneskets konkurrencementalitet i samfundet. Mit råd til dig er: Sammenlign mig ikke med dig selv sådan, fordi som personer er vi forskellige, hvad angår intelligens, vilkår, et kald og så videre.


Hvad IQ angår Thomas har du mødt din overmand 😉



Citat:
Test dermed også den, jeg er, selv om dette gør tilværelsen for mig mere besværlig som en udfordring. Min opfattelse af trosfrihed forummet behandler jeg ligesådan i min bedømmelse af jer og den. I har haft en årevis lang uenighed med mange gentagelser om de samme ting. Fortsætter dette helt uden det, som Biblen kalder for de gode frugter, stopper jeg i en nær fremtid, fordi idag kaldes folk i verden til et fællesskab med Helligåndens kraft.


Hvor mange uger har du nu ikke truet eller lovet os at du forlader trosfrihed Gerth?

Hvorfor gør du det?

Og hvorfor ser du konstant splinten i din brors øjne og ikke bjælken i dit eget?

🏊🚴🌲🚵🌳🏃

Nå Gerth, du er go nok - og Gerth er Gerth der er Gerth, og du er ikke udenfor pædagogisk rækkevidde, det er lykkedes at opdrage lidt på dig og især din aldersdiskriminering og foragt for folk der er ældre end dig selv.

Du forlader ikke trosfrihed, dertil har du fået for meget opmærksomhed, og jeg er godt klar over, ud fra hvad du skriver, at social arbejdere fra kommunen også gir dig en masse god opmærksomhed, men de er vel betalt for det, og den opmærksomhed du får her og den sociale kontakt du får her er du jo selv lykkedes med, så hvorfor kaste vrag på hvad du selv er lykkedes med. Jeg tror de klapper i deres hænder hvis de hører at du har fundet legekammerater på de sociale medier som respekterer dig og ikke smider dig ud som selvet.dk gjorde.

😉❤️

Er jeg for hård ved dig Gerth?

Men var du kommet her på trosfrihed for nogle år siden havde du ikke fået et ben til jorden

Jeg ved ikke om du er klar over det, men du har fået særbehandling, især når vi påtænker hvor grænseoverskridende nedladende du har været overfor de få mennesker der har behandlet dig med respekt og givet dig ret stor opmærksomhed selv om dine skriverier i kvalitet var nærmest ulæseligt.

Vi har folk på stedet der skriver fantastisk og af høj høj endda international standard der ingen opmærksomhed overhovedet får,,,

Nå jeg har altid haft en vis fidus til dig og givet dig en masse anerkendelse, og Arne har sludret med dig og dermed givet dig opmærksomhed.

Men med den din selvhøjtidelige selvopfattelse og selvforståelse og meget specielle identitet du forsøger at spænde dig selv for her i livet, du havde ikke overlevet i mange minutter her på stedet for fx 10 år siden

Vi er blevet meget mere rummelige og gud ske tak og lov for det, og her trækker Arne og nu Thomas et stort læs mht rummelighed

-0-0-0-0-0-

Ja trosfrihed har en historie, fortid, og den er blodig og trækker stadig sine spor op til nutiden.

Så du er kommet til en sted med en historie, og dyrt betalt verdenskrig, og vi er først ved at bygge på ruinerne af denne blodige, alt for blodige krig.

Jeg kan sige dig der er blevet begået forfærdelige snigmord og sammensværgelser imod folk man mente var undermennesker
Seneste indlæg
Vigtige præciseringer
af somo
28/04/2024 15:42
Min ”religion”
af Arne Thomsen
28/04/2024 13:31
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
27/04/2024 09:52
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Fare for, at stilladset ved Børsen kan ..
28/04/2024 21:48
Biden og Netanyahu har talt sammen
28/04/2024 20:46
Nødhjælpsorganisation genoptager arbej..
28/04/2024 18:53
Prins Harry markerer tiåret for Invictu..
28/04/2024 18:32
Brøndby snubler i guldkampen, men undg..
28/04/2024 18:21
Nyheder fra Religion.dk