annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15654256
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2379837
Et andet syn 1989249
Jesu ord 1522326
Åndelig Føde 1513299
Galleri
Der var RAV i den/det idag.
Hvem er online?
1 registreret ABC 323 gæster og 32 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Hvad vi lærer hos Paulus

😱😱😱😱😱

👁️👁️

😂😂😂😂😂

Fremragende Gerth

Jeg elsker dig 💓💓💓

Min kritik og måde at takle dig på virker fuldstændig efter hensigten

Jeg har dig i min hule hånd/ånd

En uforskammet respektløs type som dig Gerth der kom brasende fra dag et og talte nedladende om os allesammen - og udviste ringeagt - - - jeg var ikke et øjeblik i tvivl om at du ikke skulle stryges med hårene men have af samme skuffe igen som du gav os.

Og fandeme det har virket ❤️👍

Du skriver idag bedre, formulerer dig mere forståeligt

Du har droppet din intetsigende barnlige tynde kop te af en kristendoms kritik

Du har læst Paulus (verdenslitteratur af bedste slags + teologi og mystik på meget højt plan) med et udbytte

Ja alt i alt har du gjort store fremskridt ❤️

Så du glæder mig og jeg der altid har haft en vis fidus til dig (og også rost dig for det man med rette kan rose dig for) er nu glad for at konstatere at du ikke er/var udenfor pædagogisk rækkevidde.

Og du smutter aldrig væk fra trosfrihed - uanset hvor meget du truer med det, så er det tomme trusler

Ingen steder vil de tage imod dig så godt som vi har accepteret dig og taget imod dig.

Mange kærlige hilsner HansKrist

PS:

Din hukommelse må være lidt dårlig, du skriver nu som om du er uskyldigheden selv, husker du slet ikke hvor grov du var overfor os alle i begyndelsen (og stadig er) og hvor fuldstændig uforståelige dine skriverier var. Ingen af os kunne finde hoved og hale i hvad du skrev. Og hvad med dine homo seksuelle fantasier du uopfordret konstant smed os i hovedet?

PPS:

Den konsekvente hård men retfærdige kontakt, samtale og kommunikation, jeg har givet dig, mødt dig med, er nøjagtig hvad du mangler fra din opdragelse.

Måske du kan fortælle os om det? Har du ikke haft god voksen kontakt i din opvækst fra din far. Har du ingen far haft? Eller har han svigtet dig, sin søn? Og hvor er han idag? Og hvordan har I det med hinanden?
Seneste indlæg
Vigtige præciseringer
af ABC
19/04/2024 13:28
Vigtige præciseringer
af somo
19/04/2024 11:40
Kom op på bjerget...
af ABC
19/04/2024 10:33
Lad os undersøge islam...
af ABC
18/04/2024 16:13
Tanker - idéer - visioner.
af Tikka
18/04/2024 15:58
Nyheder fra DR
K-profil vender tilbage til Folketinget
19/04/2024 14:27
Svindel under covid-19 udløser fængsel..
19/04/2024 14:06
Byret har afsat tre dage til 34 år gamm..
19/04/2024 14:06
Stormagter klar til at bruge indefrosne ..
19/04/2024 13:10
Rektor er 'utrolig skuffet og ærgerlig'..
19/04/2024 13:05
Nyheder fra Religion.dk