annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15733943
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2386903
Et andet syn 1994904
Åndelig Føde 1535027
Jesu ord 1526920
Galleri
Limfjorden, Strandparken Nørresundby
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 172 gæster og 181 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Ipso Facto
Emne: Re: Der findes ingen synd


Hej Michael!

Jeg tænkte nok du ville plumpe i med begge ben, netop fordi du ikke tænker!

Nu skal du få lidt hjælp. Tror du, der findes noget som hedder "værdiløse fakta"? Nej vel. Fakta er fakta og punktum. Eller også er noget ikke et faktum og derfor værdiløst som faktum.

Hvis ikke du kan klare de nemme, så tror da fanden du slet ikke ka' klare de svære spørgsmål. ;)

Hilsen

Ipso Facto pifter


------------
"Polar bears can eat as many as 86 penguins in a single sitting." - Endnu et faktum fra min samling af værdiløse fakta. griner

Sætningen: "The quick brown fox jumps over the lazy dog” stammer fra min samling af nyttige fakta. Den er faktisk et pangram, en sætning som anvender alle bogstaverne i det engelske alfabet.

Jeg skal spare dig for opslag på google med følgende citat: "... it is a pangram (a phrase that uses all the letters of the alphabet) that has been used to test typewriters and computer keyboards because it is nicely coherent and short. It was known in the late 19th century, and used in Baden-Powel’s book Scouting for Boys (1908) as a practice sentence for signalling. In later years, the phrase was popularized by Western Union and the Phone Company to test Telex/TWX data communication equipment for accuracy and reliability. It was often used for testing the teletype services (a procedure known as “foxing”) when these machines were still used. In the age of computers, it is often used as a sample text in font selection contexts."
Seneste indlæg
FRI SEX?
af Anonym
30/04/2024 05:12
Min ”religion”
af Anonym
29/04/2024 20:27
Det bedste ved kristendommen
af Anonym
29/04/2024 20:16
Vigtige præciseringer
af somo
28/04/2024 15:42
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Nyheder fra DR
Dansk testcenter for afgrøder hårdt ra..
30/04/2024 11:54
Danish Air Show aflyst: 'Vi er pressede'
30/04/2024 11:14
Mand fundet død i udbrændt skurvogn bl..
30/04/2024 11:08
Mand med sværd angriber flere ved metro..
30/04/2024 11:01
Byråd har fået nok af udviste kriminel..
30/04/2024 10:57
Nyheder fra Religion.dk