annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15537295
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372389
Et andet syn 1980841
Jesu ord 1518425
Åndelig Føde 1465878
Galleri
Tålmodighed belønnes.
Hvem er online?
1 registreret (1 usynlig), 355 gæster og 119 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: ABC
Emne: Re: Kristus-Ordet

Hej Simon og Arne

Jeg har fået talt med en om mine problemer forleden (er tilknyttet distriktspsykriatisk center) og det var lidt grænseoverskridende for mig - at fortælle et andet menneske om noget man ikke ligefrem er stolt af, men jeg fik fortalt det og snakket om det. At jeg kunne snakke om det handler nok om, at jeg var dødtræt af at falde og ville have det ud af systemet. Hun tog det ikke så tungt, men for mig var det en belastning. Noget som jeg ikke havde det godt med. Er vant til at bearbejde tingene selv, men nu har jeg fået en at vende det hele med. Om nogle år går det hele nok bedre. Skal bare holde mig væk fra de dårlige ting. Det føler jeg kan lade sig gøre nu. At det er et overstået kapitel i mit liv.

Min første indlæggelse var desuden et rent tilfælde...skete da jeg var 21/22...lang historie...var blevet grebet af hare krishna bevægelsen (nu skulle vi allesammen være vegetarianere osv.) og det havde min mor det ikke så godt med og ville have mig med op til lægen, hvilket jeg til sidst indvillige i. Jeg talte så med lægen (var lidt ked af verdens tilstand), og hun sagde, at jeg kunne tage ud på bispebjerg og snakke med dem. Det er 27 år siden, så det hele står ikke helt klart for mig. Men vi tog derud og jeg snakkede med dem i modtagelsen, og det vigtige for mig var, at jeg kunne gå igen, hvis jeg ville, og det sagde de, at jeg kunne, for jeg var der frivilligt. Det snakkede jeg så lige med min mor om, og jeg kunne forstå på hende, at hun havde det bedst med, at jeg lod mig indlægge. Ung og uvidende som jeg var lod jeg mig så indlægge, for det kunne vel ikke skade noget. Efter jeg havde været der 3 dages tid tænkte jeg så, at der ikke var nogen grund til at være der mere. Det gav jeg så udtryk for, men det syntes oversygeplejersken lige jeg skulle tænke over, hvilket jeg gjorde, og nåede frem til at der ikke var nogen grund for mig til at være der mere. Det sagde jeg så, og så var jeg på vej ud af døren, men inden jeg nåede helt ud, kom der et par plejere og sagde, at jeg ikke måtte gå, hvilket jeg sagde, at det måtte jeg da godt, for jeg var der frivilligt og kunne gå når det passede mig (det var jo på det grundlag at jeg lod mig indlægge). Det kunne jeg så ikke afligevel, hvis lægen vurderede at jeg var til fare for mig selv eller andre, og så blev jeg ført op den lukkede afdeling (jeg var ikke til fare for nogen...tænkte bare ikke ligesom lægen). Det var jeg selvfølgelig ikke glad for, og ringede til min far, og sagde, at nu kunne de godt lige få mig ud herfra. Min far og mor kom så derud, men der var jeg selvfølgelig helt oppe at køre over at de havde spærret mig inde - det kunne de sgu da ikke bare gøre. Men det kunne de altså og så blev jeg fyldt med hjernelammende medicin. Og så blev verden bare underligere. Tror jeg var indlagt 1½ måned.

Kærlig hilsen

ABC

Ps. Jeg vil lige holde en pause med skriverierne (lade batterierne op) og bare koncentrere mig om at forbedre mit liv.
Seneste indlæg
Kærlighedsbevægelsen...
af Anonym
28/03/2024 21:24
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 18:17
Ramadan-måneden
af ABC
28/03/2024 18:08
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Nyheder fra DR
Instruktør bag 'Oppenheimer' bliver rid..
28/03/2024 21:53
Rusland blokerer for FN-overvågning af ..
28/03/2024 21:33
Harvard Universitet fjerner bogbind lave..
28/03/2024 20:48
OL-drømmen var pakket langt væk, men n..
28/03/2024 20:33
Busulykke i Sydafrika tager livet af fle..
28/03/2024 20:16
Nyheder fra Religion.dk