annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15902278
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2401217
Et andet syn 2005367
Åndelig Føde 1611059
Jesu ord 1535305
Galleri
Kunsten at være stille.
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 332 gæster og 36 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Lidt strøtanker ...

Du vrøvler Arne

Selv i dag har jeg forklaret hvad der kommer ud af det og ja jeg har gjort det i 15 år og fået skæld ud for at have for meget af det du siger du ikke finder jeg har med. Så det giver ikke god mening at drøfte med dig.

Du er selvoptaget mand, så forfølg nu det forhold at du kun kan høre dig selv

Skriv om dig selv

Gang på gang, uanset hvad vi drøfter så havner vi i din intetsigende snak om at verden er og abstrakt kærlighed til at verden er.


PS:

Det billede du får af mig har intet at gøre med hvad jeg har skrevet nu igennem 15 år, og du har jo haft ret i hvad du har skrevet utallige gange at du simpelthen ikke forstår hvad jeg skriver

og i dag har du demonstreret dette i al sin tydelighed

Forfølg nu at du er selvoptaget og kun kan koncentrere dig om dig selv

Du magter ikke at sætte dig ind i et kapitel af Paulus, du magtede ikke at sætte dig ind i hvad Thomas skrev forleden dag (og i 15 år har du haft mine skriverier og du har ikke magtet at forstå bare et minimum heraf) Og så giver det ingen mening at drøfte med dig Arne.


Igen:

Du lever i dig selv Arne og dine egne tanker

Den anstrengelse det er at:

1): sætte sig ind i et kapitel af Paulus

2): Eller hvad Thomas skrev forleden

3): Eller hvad jeg skriver

Denne anstrengelse kan du ikke opbyde længere, du har simpelthen ikke til din rådighed disse mentale kræfter der skal til at gøre denne øvelse

som iøvrigt er det eneste der gør en debat interessant at modparten kan sætte sig ind i andres synspunkter og følge deres argumenter uden at være enig nødvendigvis.


Men du er jo også meget selvglad og selvtilfreds, så hvad er problemet, forfølg dog dig selv, når du er så glad for det du har at byde på

og jeg mener det (du tror jeg håner dig når jeg skriver sådan, men nej jeg mener det, for det er det bedste du kan gøre som tingene fungerer for dig i øjeblikket)

Jeg vil da heller ikke udelukke at jeg selv en dag får det sådan at jeg kun gider beskæftige mig med mine egne tanker om tingene. Og er det så dårligt??? Det er da altid noget at du trods alt har det sådan Arne, meget værre ville det da være hvis du slet ikke kunne tænke og formulere dig

Så udnyt nu din selvkredsen!!!
Seneste indlæg
Vigtige præciseringer
af somo
16/05/2024 15:16
Kristi himmelfart
af Arne Thomsen
14/05/2024 16:36
Min ”religion”
af Arne Thomsen
08/05/2024 22:42
Blanke sider
af Tikka
08/05/2024 13:37
Hilsner
af Hanskrist
06/05/2024 13:33
Nyheder fra DR
Klimaktivister afbryder premieren på Ci..
16/05/2024 23:06
Aalborg Håndbold tager første stik i j..
16/05/2024 22:21
Eurovision-vinder vil have Schweiz til a..
16/05/2024 21:46
Bakken Bears tæt på DM-forsvar i baske..
16/05/2024 21:33
Spanien nægter skib med våben til Isra..
16/05/2024 21:28
Nyheder fra Religion.dk