annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15792555
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2392939
Et andet syn 1999139
Åndelig Føde 1560494
Jesu ord 1530273
Galleri
Der er RAV i æ HAV
Hvem er online?
1 registreret Hanskrist 215 gæster og 25 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Lidt strøtanker ...

undskyld jeg siger det,

MEN DU FATTER JO IKKE EN METER ARNE

og du er ikke værd at spilde tid på mere,,

jeg har hermed konstateret at du ikke kan, eller ikke vil følge en argumentation, ikke gider debat,, overhovedet ikke længere kan læse og forstå hvad din modpart forsøger at sige dig,,

ihvertfald reagerer du ikke på argumenter og argumentation længere, men du glider af og opfinder konstant entet et nye emne eller din egen misforstålse af hvad jeg skriver eller en detalje der ikke forstås forstørrer du op og vores samtaler ryger på gulvet.

du er blevet et gammelt vrøvlehoved Arne (som vi siger der hvor jeg kommer fra, når ældre mennesker ikke længere kan forstå tingene klart mere),, desværre

hvis jeg skal være i debat med dig, har jeg brug for at du har nogle mentale cognitive evner i behold der gør at du kan følge en argumentation men det kan du desværre ikke længere,, og jeg mener det når jeg siger jeg finder dette trist, uhyre trist endda

-0-0-0-

Citat:
Er det, I skriver, virkelig kristendom for jer - så Ok for mig
Arne

jamen du har ikke forstået en meter af hvad jeg har forsøgt at forklare dig,,, så du kan ikke dømme og bedømme måden jeg præsenterer kristendommen på (du forstår det slet ikke mand) eller måden jeg repræsenterer den på (selv om du kan konstatere at både jeg og Jesus og Paulus kan blive opfarende, sindsoprevet og miste vores tålmodighed med folk (nu er vi også alle tre bedre begavet end gennemsnittet, hvorfor vores tålmodighed jo ofte bliver sat på prøve når folk mangler den spirituelle intelligens))

de bedste hilsner HansKrist

og pøj pøj med det hele Arne
Seneste indlæg
Min ”religion”
af Anonym
06/05/2024 08:09
Hilsner
af Hanskrist
05/05/2024 14:48
Kristendommens ABChristus
af Hanskrist
03/05/2024 15:09
Vigtige præciseringer
af somo
03/05/2024 12:20
FRI SEX?
af Anonym
30/04/2024 05:12
Nyheder fra DR
Argentinsk præsident 'accepterer', at F..
06/05/2024 10:19
Rusland vil afskrække Vesten: Holder ø..
06/05/2024 10:04
Tyra-feltet ramt af tekniske problemer
06/05/2024 09:45
Seks meldes dræbt i angreb på russisk ..
06/05/2024 09:25
Dagligvarebutikkerne er på tilbagetog l..
06/05/2024 08:33
Nyheder fra Religion.dk