annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15453733
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2365629
Et andet syn 1975461
Jesu ord 1515118
Åndelig Føde 1445516
Galleri
Rødhus hedeklit
Hvem er online?
0 registrerede 280 gæster og 268 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Richard
Emne: Re: Kristus-Ordet

PS: Jeg er ikke skrifteklog eller stærk i det historiske.
Jeg tænker at Thomas og/eller andre, bedre ville kunne forklare det med Lucifer (det teologiske og historiske), og jeg er ret sikker på at Thomas og andre levende Kristne vil kunne give mig ret i at, de fleste overbevisninger om hvordan Kristus føre os gennem prøvelserne og fristelserne, ser vi (fra tid til anden) i bagspejlet når vi er kommet igennem.
Jeg har blot læst biblen og forstået evangeliet og er derefter begyndt at leve med Jesus Kristus som: Sandheden, Vejen og Livet (Sandheden om Gud, om alt, Vejen til Gud, og Livet (det virkelige/sande liv).
Helligånden hjælper mig med at træffe de rette valg på min vej med Kristus til Gud...
PS: Jeg har flere åbenbaringer og vidnebyrd som vi evt. senere kan komme ind på.
Du må ønske at ville tro og ikke forlange beviser hvis du vil kende Gud, så vil du sikkert som jeg blive oplyst og få indblik hen af Vejen... Du kan ikke med forstanden og gennem nok så meget læsning forstå Sandheden, du må have Helligåndens vejledning og den får du hvis du tror... Hvis du virkelig af hjertet ønsker at tro på Kristus, så vil det også ske, men vejen med Kristus er ikke for tøsedrenge, du må tro blindt og turde miste dig SELV og du må tage dit eget kors på skulderen og følge Jesus og det koster (til tider) blod, sved og masser af tårer, men, det giver dig også sand glæde, mere og mere og i overflod, hvis du holder ud, når Satan bilder dig en masse løgne ind og din egen rationelle "sunde" fornuft siger dig noget andet)....
Biblen kan ofte forvirre mere end at oplyse, da det skrevne tit er metaforisk, og tilsyneladende selvmodsigende, og så er den jo til en vis grad uddateret, ligesom al litteratur om Kristus og biblen er en evindelig diskussion uden ende og ofte til yderligere forvirring... Så Tro på Kristus, stol på Gud og lær Helligånden at kende... Gud har lagt ønsket i dit hjerte, vær stille og lyt!
Richard heart
Seneste indlæg
ABC-spam
af Arne Thomsen
19/03/2024 00:31
Snyder religionerne?
af Arne Thomsen
18/03/2024 22:20
Ramadan-måneden
af ABC
16/03/2024 12:02
Kærlighedsbevægelsen...
af ABC
11/03/2024 09:54
Er dette videnskab...
af Anonym
10/03/2024 00:49
Nyheder fra DR
Israel rammer syriske militærfacilitete..
19/03/2024 02:57
Landsby i Slovakiet i alarmberedskab eft..
19/03/2024 01:23
Efter israelsk operation ved hospital i ..
18/03/2024 23:27
Kongeriget Danmark støtter FN-forslag o..
18/03/2024 21:44
Randers bevilger yderligere 150 millione..
18/03/2024 20:25
Nyheder fra Religion.dk