annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15453733
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2365629
Et andet syn 1975461
Jesu ord 1515118
Åndelig Føde 1445516
Galleri
Løve i egen hule nu.
Hvem er online?
1 registreret (1 usynlig), 251 gæster og 283 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Richard
Emne: Re: Kristus-Ordet

Hej Arne, som jeg tidligere skrev, spurgte jeg (jeg bad ikke) direkte Gud om: at hvis han var ALT måtte han jo også indeholde det onde, og hans svar var : Richard det skal du ikke bryde dit hoved med, og det er jeg tilfreds med, jeg kender Gud og ved at han er god og han er Kærlighed.
Jeg ved at i tidenes morgen skabte Gud englene, og der i blandt Lucifer, som gik i rette med (trodsede) Gud og blev nedstyrtet til dødsriget, han er løgneren og han prøver at forhindre os i at holde os til Kristus og i at blive i kærligheden, han frister os for at lede os bort fra Gud, og det lykkes øjensynligt for de fleste mennesker på jorden .
Det onde i verden kommer til dels fra ham og til dels fra det ødelæggende menneske (os selv), og kun ved at holde os til Kristus kan vi undgå at blive forført af den onde eller gøre det onde i os selv.
Vi har jo vores fri vilje som vi har fået fordi Gud vil se om vi frivillig vil elske og adlyde ham, han vil ikke tvinge os til det (for så er det jo ikke kærlighed)..
Og derfor tillader Gud også Satan at friste os, det styrker den Kristne, (ved, igennem Kristus) at modstå fristelserne...
Jeg har jo selv oplevet hvordan vi ødelægger det for os selv og hvordan vi gang på gang falder for Satan's fristelser...
Livet er en gave og en prøve (fuld af mange prøvelser)...
Det er fast arbejde at blive i Guds kærlighed, ved at holde fast i Kristus som en gren på et træ...
Og jeg har ikke meget andet at sige om det, jeg forstår det i kraft af hvad Helligånden har vist mig og Gud har jo sagt til mig at jeg ikke skal bryde mit hoved med det og det har jeg det fint med (jeg beskæftiger mig ikke med det onde, men med det gode)...
PS: Hvis ikke man søger at holde sig tæt til Kristus, fristes man knap så meget af Djævlen, for så ved han hvor han har en (som han gør med de fleste)...
Hvis man søger og i alt (af hjertet) holder sig til Kristus, er det muligt at blive fuldstændig fri...
Kh. Richard heart
Seneste indlæg
ABC-spam
af Arne Thomsen
19/03/2024 00:31
Snyder religionerne?
af Arne Thomsen
18/03/2024 22:20
Ramadan-måneden
af ABC
16/03/2024 12:02
Kærlighedsbevægelsen...
af ABC
11/03/2024 09:54
Er dette videnskab...
af Anonym
10/03/2024 00:49
Nyheder fra DR
Kæmpesommerhuse på Lolland skaber beky..
19/03/2024 09:41
Skraldemænd i Hvidovre har fortsat nedl..
19/03/2024 09:39
Lamin skal åbne Orange Scene i år
19/03/2024 09:36
Lynanalyse: Regeringen svækket og langt..
19/03/2024 09:33
Region lukker nordjysk skadeklinik
19/03/2024 09:26
Nyheder fra Religion.dk