annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15678261
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2381510
Et andet syn 1991201
Jesu ord 1523116
Åndelig Føde 1522482
Galleri
Heart Brain problematikker
Hvem er online?
3 registrerede Hanskrist, Arne Thomsen ,(1 usynlig), 202 gæster og 139 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Anonym
Emne: Re: Kristus-Ordet

Hej Arne, Richard og Tikka

Arne:
Citat:
Jeg nu skimmet din nye hjemmeside, hvor du har mulighed for at præsentere dig selv (men endnu ikke har gjort det) og vist også kan slette indlæg, du finder upassende.

Du er vist endnu den eneste, der har skrevet noget, men bl.a. via Trosfrihed.dk har du jo mulighed for at invitere.
Held og lykke med dét tommelop


Min hjemmeside er blot en blog, hvor jeg selv skriver. Folk kan kommentere, hvis de vil, men jeg forventer det ikke.

Min invitation er faktisk ikke fra Trosfrihed til min blog. Tværtimod har jeg fra andre fora inviteret folk til Trosfrihed, fordi dets design som debatportal kan noget, som andre fora - fx facebook - ikke kan. Jeg tror, der har været mange på besøg her (efter min invitation) for at kigge.

Nu er det op til os faste deltagere at få Trosfrihed til at være et indbydende samtalerum.

Jeg har inviteret over 4000 mennesker her til Trosfrihed. Så jeg var ærlig talt temmelig flov i går, da jeg så, hvordan tråden allerede blev spoleret fra start.

Vi har chancen nu for at forvandle stedet til noget smukt, så lad os gribe den. Så kan Trosfrihed være til gavn for alle.

Richard:
Citat:
Hej Thomas, tak for din flotte start på en god debat, jeg havde glædet mig til at dele mine tanker og oplevelser og til at være med i en god dialog om emnet, men det bliver nok ikke her.
For det første bliver du budt velkommen af en Arne der tilsyneladende tager hele sagen i egen hånd og mener at det er ham der skal svarer på spørgsmålene.
Så kommer der en Simon med sit ubehagelige sprogbrug i frembrusende person henvendt retorik. (mvh) ?
Lad os se hvordan det udvikler sig, jeg vil følge med på sidelinjen og se om det udvikler sig til noget frugtbart, da jeg ikke har brug for at personer der sætter sig selv som midtpunkt i universet kravler rundt i mit stille kristne sind.
Jeg er ikke religiøs, jeg søger ikke, jeg har fundet og er overbevist kristen og ønsker ikke at strides med blasfemikere, satanister eller ateister el., jeg er 57 og dette kapitel er for mit vedkommende længe overstået.
Jeg ønsker kun venlig dialog med ligesindede da det (for mig) handler om at øve sig på at holde fast i Kristus som en gren på et træ for at forblive i Guds Kærlighed.
M.v.h. Richard heart


Det glæder mig, at du vil kigge lidt fra sidelinjen. Jeg håber da også, at forløbet vil blive kønnere end den start, du har været vidne til.

Som dig ønsker jeg også kun venlig dialog, og jeg vil gøre mit bedste for, at tråden vil forløbe i den ånd.

Tikka:
Citat:
Er din tråd kun for de som mener sig kristne?


Jeg skal indrømme, at jeg gerne ser flere kristne her på Trosfrihed. For jeg vil så gerne tale med flere kristne og gå i dybden med vores tro.

Men alle er velkomne!

heart Thomas
Seneste indlæg
Min ”religion”
af Hanskrist
24/04/2024 00:33
Vigtige præciseringer
af somo
23/04/2024 14:04
Kom op på bjerget...
af ABC
23/04/2024 13:13
Tanker - idéer - visioner.
af Hanskrist
23/04/2024 11:55
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Ny rekord for antallet af lastbiler med ..
24/04/2024 01:13
Ukrainsk borgmester til indbyggere: Kraf..
24/04/2024 00:52
Sønderjyske-matchvinder i vild guldrus:..
23/04/2024 23:51
31-årig mand død efter skud fra tysk p..
23/04/2024 23:46
Modløse Chelsea får prygl af topholdet..
23/04/2024 23:04
Nyheder fra Religion.dk