annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15713427
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2384425
Et andet syn 1993640
Åndelig Føde 1531563
Jesu ord 1526022
Galleri
Limfjorden, Strandparken Nørresundby
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 510 gæster og 47 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Arne Thomsen
Emne: Re: Kristus

Hej Jørgen Primdahl.

Du skriver:
Citat:
Hej Arne: som jeg også har sagt før så er det vist ret begrænset hvor meget tro du har på noget som helst, for mig at se så er du kun ude på at kvæulerer og for mig at se og efter min mening og erfaring så fører en debat med mennesker som dig ikke til noget som helst andet end spild af tid, det er min mening set fra mit synspunkt.
Mit svar:
Jo - det er jo beklageligt - for dig - at vores dialog har været spild af din tid.

(At du så tillige mener, jeg "kværulerer", det gør ikke rigtigt noget indtryk på mig. Det tror jeg du vil hæfte på enhver, der søger at finde ud af, hvad Jehovas Vidner egentlig er for noget - og som ikke tilslutter sig)


For mig har det imidlertid været nyttigt, at få et klarere billede af jeres dommedagsreligion: Jehovas Vidner - Harmagedon.

I øvrigt forekommer det mig ejendommeligt, at du i dine 24 indlæg her på Trosfrihed.dk (startende 09.06.2015) først efter ca. den første halvdel - her for ganske få dage siden - afslører, at du er tilsluttet Jehovas Vidner.
Det har du formodentlig været hele tiden - men det måtte vi andre åbenbart ikke vide blinker

Som jeg ser det, er det da fair nok at have en tro på nogle dogmer, såsom Jehovas Vidners dommedag, og ingen er da forpligtet til at bekende dette her på Trosfrihed.dk - men åbent og ærligt - at holde dét skjult så længe - det synes jeg nu ikke, det er blinker

Dine ord om mig:
Citat:
- så er det vist ret begrænset hvor meget tro du har på noget som helst -
kan jeg egentlig godt tilslutte mig.
Jeg tror jo på, at der er noget ufatteligt mirakuløst og vidunderligt bag verdens væren, og det føder i mig en spontan altomfattende kærlighed.

Det må du da for min skyld gerne håne, hvis du har behov for det blinker

M.v.h. Arne smiler
Seneste indlæg
Vigtige præciseringer
af somo
28/04/2024 15:42
Min ”religion”
af Arne Thomsen
28/04/2024 13:31
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
27/04/2024 09:52
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Mand fundet død i skurvogn i Dragør
29/04/2024 11:39
Salling Group omsatte for rekordmange mi..
29/04/2024 11:38
Kamerafælder skal undersøge grænselan..
29/04/2024 11:31
Spaniens premierminister efter tænkepau..
29/04/2024 11:22
Danmarks håndboldherrer indleder OL mod..
29/04/2024 11:18
Nyheder fra Religion.dk