annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15648183
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2379329
Et andet syn 1988801
Jesu ord 1521946
Åndelig Føde 1511041
Galleri
Kristen Videnskab - Christian Science
Hvem er online?
0 registrerede 283 gæster og 49 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Forklaringen på pinsemyten.

Citat:
Jeg har vist mange af dine pralerier om dit kendskab til alle de fag, du roser dig af at forstå, til forskere i de pågældende fag, og de er bogstavelig talt ved at dø af grin.


du er så fyldt med bullshit løgn mand,

Du aner simpelthen ikke hvad du taler om, jeg har blot bragt nogle kendte neurobiologiske sammenhænge såvidt stress,

jeg har hverken pralet af noget, som der ej heller er spor af religiøs besættelse med inde over

du er slet og ret til grin Ole Bjørn, endnu engang,

og du praler og du praler og du praler, det har du gjort alle dage, men jeg var ikke klar over at du stort set intet ved om moderne hjerneforskning og det du idag ved om visse neurobiologiske sammenhænge såvidt stress, det er hvad du har googlet dig til, de sidste par dage, siden vores debat her (i begyndelsen anede du ikke en dyt). Men nogen sammenhængende forståelse har du ikke, men du kan selvfølgelig google som wiki studere og internetstudere derhjemme fra, og du står idag med nogle brudstykker som du ikke aner hvad du skal bruge til, fordi du simpelthen ikke har et samlet billede som forståelse af de interessante neurobiologiske forhold såvidt stress.

Citat:
Jeg er som tidligere understreget ikke ekspert på hverken hjerneforskning eller andre naturvidenskabelige fagområder
nej det tør fandeme siges, men hvorfor dog pokker gør du dig så til ekspert og påstår hvad jeg sagde om de neurobiologiske sammenhænge såvidt stress, var direkte forkerte. Ikke et ord derom var forkert. Selv officielle anerkendte hjemmesider såvidt stress bringer de samme oplysninger. Det er nævnt i samtlige moderne fagbøger om hjerneforskning.


Citat:
men jeg er ekspert i at oversætte deres fagsprog til noget, der er forståeligt for eksperter på andre fagområder. Det kan man kun, hvis man forstår det fagsprog, de benytter sig af, og det giver mig selvfølgelig et allround kendskab til forskningen i mange fag.


ha ha lol yeah nej du anede intet om de neurobiologiske sammenhænger såvidt stress, du var totalt på bar bund da vi begyndte. Så du har intet allround kendskab til moderne hjerneforskning ihvertfald.

Hvorfor du som total blank på området går ind og underkender det jeg fremførte og endda påstod det var direkte forkert, det grunder jeg stadig over den dag idag. De oplysninger jeg viderebragte kan du finde overalt. Du kan gå ind på stressforeningens hjemmeside, hvis du ikke allerede har været der og tjekke at jeg intet forkert har viderebragt. Nå men det er en stor overraskelse for mig at du intet ved om moderne hjerneforskning, ihvertfald har du ikke læst en af nyere dato fagbog på området, dette står helt tydeligt for mig nu.


Seneste indlæg
Lad os undersøge islam...
af ABC
18/04/2024 16:13
Tanker - idéer - visioner.
af Tikka
18/04/2024 15:58
Til papirkurven?
af Arne Thomsen
18/04/2024 13:00
Er der noget nyt under solen...
af ABC
17/04/2024 15:12
Eid-Al-Fitr
af somo
16/04/2024 18:49
Nyheder fra DR
USA nedlægger veto mod fuldt palæstine..
18/04/2024 23:42
Omkring halvdelen blev sorteret fra: 12 ..
18/04/2024 23:15
Atalanta sender Liverpool ud af Europa L..
18/04/2024 22:54
Tre mænd varetægtsfængslet efter poli..
18/04/2024 21:15
Tagbrand i Nordvest i København: Tre op..
18/04/2024 20:36
Nyheder fra Religion.dk