annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15658771
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2380208
Et andet syn 1989590
Jesu ord 1522457
Åndelig Føde 1514772
Galleri
Hønseskidning i Svaneke
Hvem er online?
0 registrerede 426 gæster og 35 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Forklaringen på pinsemyten.

Citat:
Hans. Jeg gider ikke længere beskæftige mig med dine fejlopfattelser.


fred hviler over land og by yeah

Kærlig hilsen HansKrist

PS:

så vil jeg fortsætte med at have tillid til hvad der står på de officielle faglige internetsider omkring stress, som fx www stressforeningen.dk ligeledes hvad videnskab.dk skriver om stress.


stadig have tillid til Kjeld Fredens og Poul Videbech når de udtaler sig, sjovt nok i overensstemmelse med hvad de førende neuropsykoanalytiske forskere siger, som hvad Andrew Newberg skriver i sine bøger. Underligt hvordan de er i nøje overensstemmelse med hinanden disse forskellige skoler, måske fordi de alle baserer deres viden på den neurovidenskabelige forsknings erkendelser og viden.


det ville godt nok også være en sensation uden lige, om din påstand om at hvad jeg skrev var fuldstændig forkert holdt vand, i så fald ville den idag stå "Breaking New's" overalt i den videnskabelige verden.

PPS:

du begik en eneste lille fejl bjørn, som kom i forbindelse med at du ikke kendte til de neurobiologiske forhold omkring stress, som jeg fremførte i god overensstemmelse med den nyeste viden på området, dette kom din ære for nær at jeg sådan vidste besked, såvel som havde et vist overblik, over et område du gerne selv vil fremstå som værende autoritet i, hvorfor du begik den lille eller store fejl, at skifte fokus fra konkrete oplysninger om stress, til min person, der nu skulle intimideres, beklikkes og belyves.
Det sidder meget dybt i dig at personer skal intimideres, belyves og beklikkes, hvis du føler din position som trosfriheds alvidende autoritet truet.
Bare slap af Bjørn, det er et nødvendigt skridt i din personlige udvikling, som din "theory of mind" modning, at opnå en vis form for respekt for andre mennesker, og at disse ikke nødvendigvis er dumme mennesker uden viden og forståelse, som de ej heller forsøger at føre nogen bag lyset, bedrage andre. Men måske 'tyv tror hvermand stjæler'.

Alt i alt kan jeg sige, at jeg har været bundærlig og hæderlig alle mine dage med hvad jeg bringer til torvs af påstande, og at der intet er i min personligheds psykologi, der gør at jeg har brug for at bluffe andre, spille et uærligt spil (i så fald min selvbiografiske ærlige stil, ville ha været et selvmål eller selvmord af dimensioner).
Enhver er selvfølgelig velkommen til at kritisere som debattere de synspunkter jeg bringer til torvs, som de er velkomne til at bede om referencer.
Seneste indlæg
Så er der linet op...
af Anonym
20/04/2024 07:19
Kom op på bjerget...
af Anonym
20/04/2024 06:35
Til papirkurven?
af Anonym
20/04/2024 06:04
Tanker - idéer - visioner.
af Arne Thomsen
19/04/2024 20:12
Vigtige præciseringer
af somo
19/04/2024 11:46
Nyheder fra DR
Kevin Magnussen misser point
20/04/2024 05:53
Razziaer på Vestbredden: Mindst fem har..
20/04/2024 05:38
Russisk guvernør: To personer har miste..
20/04/2024 05:08
Er du vågen? Hvis du er heldig, kan du ..
20/04/2024 03:04
Efter et døgn med massiv hastighedskont..
20/04/2024 02:43
Nyheder fra Religion.dk