annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15648183
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2379329
Et andet syn 1988801
Jesu ord 1521946
Åndelig Føde 1511041
Galleri
Kristen Videnskab - Christian Science
Hvem er online?
0 registrerede 283 gæster og 49 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Hvad er kristendom?

yeah fra nu af må du stege i dit eget fedt mand

Paulus formaninger til menighederne brødrene søstrene, der er i alvorlige stridigheder, konflikter og splittelser, er sgu da verdenskendt, og jeg har ikke benægtet dem. Men det er ikke derom vores debat har drejet sig, læser du overhovedet hvad jeg skriver??????????????????????????? som hvad det var vi blev uenige om, men du kan da surfe tilbage i vores indlæg om du lyster en dag at blive klogere.

"Som du ser, så er Paulus rig på formaninger om at leve et dydigt liv!" JA sgu da for pokker, og hvem taler han til??????? Og i hvilken forbindelse taler han til dem???? Er det også den måde han driver mission på, som udfolder sin Kristologi, Kristusmystikkens diskurs om hvad der gælder for de nye skabninger vi er i Kristus, med Guds mægtige virkekraft og nåde med inde over vores liv, som Guds Åndens nye liv at vandre i her??? Læser du overhovedet hvad jeg skriver T.?

Det glæder mig at mine mange indlæg i forbindelse debat med dig, lige her på det sidste, står sort på hvidt, så folk selv kan læse til evig tid hvad jeg har skrevet om en lang række forhold hos Paulus du åbenbart nægter at forholde dig til, du skøjter bare højt og flot hen over både hvad Paulus skriver (plukker hvad du kan bruge, som du igen ikke kan sætte i et før og efter Kristus perspektiv; som hvad der er mission og hvad der er til menighederne; såvel som hvad der er ren og skær Kristologi og Kristus Spiritualitet, Åndens nye liv) som hvad jeg skriver.

Indrømmer gerne at jeg river mig i håret og at det du skriver ikke giver mening for mig, det er sort snak, der er ingen debat overhovedet fra din side T. Derfor stopper jeg for denne gang, da du overhovedet ikke vil reagere på hvad jeg skriver.

tosset forvirret skal jeg le eller græde, jeg vælger som noget helt tredie yeah

og ja jeg forstår godt at du nægter at læse hvad jeg henter frem som påpeger af principielle forhold fra Paulus, for det ville fuldstændig omstyrte hele dit syn på kristendom som dig selv, hvorved du skulle sadle om som ændre kurs, om det gik op for dig hvad kristendom er i sin essens som Luther; Albert Schweitzer; Tillich og selv Badiou og mange andre har udtrykt det på så fremragende vis
Seneste indlæg
Lad os undersøge islam...
af ABC
18/04/2024 16:13
Tanker - idéer - visioner.
af Tikka
18/04/2024 15:58
Til papirkurven?
af Arne Thomsen
18/04/2024 13:00
Er der noget nyt under solen...
af ABC
17/04/2024 15:12
Eid-Al-Fitr
af somo
16/04/2024 18:49
Nyheder fra DR
USA nedlægger veto mod fuldt palæstine..
18/04/2024 23:42
Omkring halvdelen blev sorteret fra: 12 ..
18/04/2024 23:15
Atalanta sender Liverpool ud af Europa L..
18/04/2024 22:54
Tre mænd varetægtsfængslet efter poli..
18/04/2024 21:15
Tagbrand i Nordvest i København: Tre op..
18/04/2024 20:36
Nyheder fra Religion.dk