annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15702699
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2383483
Et andet syn 1992785
Åndelig Føde 1529010
Jesu ord 1524592
Galleri
Barfodsløb i bølgeskvulp
Hvem er online?
0 registrerede 438 gæster og 50 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Blasfemiparagraffen er jeg da ligeglad med.

for god ordens skyld

Zeff skriver:

Citat:
Det er også mit indtryk at havde HK ikke udset sig Simon som syndebuk og skrevet vidt og bredt samt her og der, om hvor forfærdeligt et menneske Simon er


jeg har ikke skrevet vidt og bredt samt her og der om simon, jeg har kun skrevet her på stedet og det direkte henvendt til simon, aldrig hverken brugt jungletrommer (som visse andre), aldrig talt bag hans ryg, eller om ham på andre debatportaler.

Ligefrem udset simon som syndebuk er der ikke tale om, der er tale om at han personforfølger folk, intimiderer, ringeagte og latterliggør dem, og skyder dem alverdens motiver og meninger i skoene der ikke er belæg for ud fra hvad de rent faktisk skriver. Ligeledes har han i længere perioder bevidst og med fuld overlæg spredt løgne om folk, selv om han utallige gange er blevet underrettet om hvad der er sandheden.

Simon's interesser for litteratur (poesi) deler jeg ikke, jeg er mere beskæftiget med filosofi og teologi såvel som psykologi, psykiatri, biologi og medicin. Fx det sidste han sendte af Elsa Gress siger mig absolut intet. Og havde det ikke været for simons intimideringer og belyvninger mig, havde vore veje næppe krydset hinandens.

Simon debatterer ikke længere, han personforfølger (intimiderer og latterliggør i et væk) visse debattører ud over enhver anstændighedens grænse, og det har nu stået på i årevis og har dræbt trosfrihed som et sted hvor folk kunne have lyst til at skrive og debatterer.

Du Zeff er tydeligvis ej heller interesseret i debat, hvilket dit sidste indlæg viser med al tydelighed. Dit ærinde er et andet (du har tydeligvis noget i klemme). Og at du er så forudindtaget og forprogrammeret før du næsten har fået begyndt, fortæller ikke så lidt om dig.

Jeg har fx aldrig nogensinde debatteret med en Zeff, pludselig (for et års tid siden) kommer du farende og påstår jeg intet værdisyn har, goddaw med et økseskaft, ganske ude af kontekst fyrer du den af, som du påstår jeg vidt og bredt her og der omtaler simon.

Har du et værdisyn Zeff? Også når du tar på ferie?

Eller er du bare en internet troll

Havde du et værdisyn ville du næppe bakke simon op i hans debatadfærd, der afslører manglende selvrespekt ud i det sygelige, som så kommer til udtryk som total disrespekt for andre mennesker. Så meget psykologi har jeg dog lært.


Seneste indlæg
Min ”religion”
af Anonym
27/04/2024 07:50
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Admin
26/04/2024 08:08
Tanker - idéer - visioner.
af Tikka
25/04/2024 21:42
Vigtige præciseringer
af somo
23/04/2024 14:04
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Hjelme for millioner fra Hövdings konku..
27/04/2024 07:54
Israelsk ambassadør er bekymret for sik..
27/04/2024 07:20
Rusland har ramt energianlæg i tre ukra..
27/04/2024 07:18
Russiske natangreb på Ukraine sender po..
27/04/2024 05:40
Houthibevægelsen rammer britisk olieski..
27/04/2024 04:45
Nyheder fra Religion.dk