annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15696883
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2383021
Et andet syn 1992443
Åndelig Føde 1527744
Jesu ord 1523947
Galleri
Kunsten at være stille.
Hvem er online?
0 registrerede 445 gæster og 203 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Gud!

Citat:
Citat:
Hvis du trækker stikket til dialogen, så fred være med det


det gør jeg


at din interesse har ikke været oprigtig men på skrømt er nu tydeligt for mig, og du er en eklatant vrøvlehovede i dine svar til mig, som kun viser at du ikke har orket at sætte dig ind i hvad jeg skriver, men åbenbart har været såret, fornærmet, sorry,, men jeg gider ikke citater og jeg gider ikke anonymitet, hvor jeg ikke aner hvem jeg taler med.

og skulle du være thomas, da har mine forventninger været for store i forhold til dig,,, (lige nu irriterer det mig lidt at jeg har næret de forventninger til dig om du ville være seriøs og havde noget sagligt fagligt at byde ind med, æv æv og atter æv, kan nu kun stille mig selv det spørgsmål, hvad det var der gjorde at jeg en kort tid havde positive forventninger til dig, hvad pokker har jeg dog haft at have dette i? spør jeg nu mig selv)

hvorfor forholder du dig overhovedet ikke til de to indlæg jeg har skrevet til dig???? ret absurd hvad du disker op med efterfølgende mine seriøse indlæg til dig,, det hele er ellers forklaret ret så tydeligt, men ikke en reaktion fra manden,

dette er jo ikke debat og det er da slet slet ikke dig der oprigtig ønsker at forstå mit ståsted,, den må du sgu godt nok længere ud på landet med mand,

åh nej sig det er løgn, nu har du 'gud døde mig' bragt endnu et citat som værende alt hvad der er i et af dine indlæg, SÅ STOP DET DOG FOR HELEVEDE MAND! tænker jeg og alle andre,,, vi er sgu da ikke analfabeter, men vi kan da alle selv læse,,, nå men ihvertfald blot at bringe citater som indlæg er non sense, menigsløs på en debatside.

jeg har kun hovedrysten til overs for denne din citat adfærd, og jeg troede du var mere seriøs og havde mere i ærmet til os, men indtil videre har jeg overhovedet ikke set så meget som tegn på selvstændig tankevirksomhed,,

jeg kan fortælle dig at dine citater preller af på os alle, der er ikke en der hæfter sig derved. I vor moderne verden, med biblioteker, internettet, tv og aviser og alle de bøger vi har derhjemme i vores private bibliotek, virker det så grotesk at du laver indlæg hvori der kun er citater,, det gir ingen mening overhovedet i vor moderne tid, jeg kunne forstå det, dersom folk ikke havde rig adgang til alverdens litteratur, men det har vi sgu da alle, og ja vi kender dine citater og har kendt dem i masse af år.

forstår måske bedre og bedre hvorfor du ønsker at optræde anonym, for det ville jeg sgu ej heller seriøst lægge navn og en oprigtig ment profil til, det du gør, som du optræder,, ja så vær du hellere anonym
Seneste indlæg
Min ”religion”
af Hanskrist
26/04/2024 12:57
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Admin
26/04/2024 08:08
Tanker - idéer - visioner.
af Tikka
25/04/2024 21:42
Vigtige præciseringer
af somo
23/04/2024 14:04
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Hovedvej mellem Viborg og Holstebro spæ..
26/04/2024 15:35
Tidligere landsholdsspiller Stig Tøftin..
26/04/2024 14:38
Beboer på Christiania tjente 20 million..
26/04/2024 14:32
Brasiliansk fodboldlegende stopper lands..
26/04/2024 14:19
Politiet ophæver afspærringer ved Øst..
26/04/2024 13:31
Nyheder fra Religion.dk