annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15733159
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2386511
Et andet syn 1994866
Åndelig Føde 1534792
Jesu ord 1526866
Galleri
Trankebar år 1985
Hvem er online?
0 registrerede 223 gæster og 66 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: treram
Emne: Re: Besøg kirke uden påvirkning af gud og Jesus

Hej Sinon.
Her en sen nattetime, hvor jeg er oppe for at få min varme kop chokolade, en vane der er opstået efter alle mine lægebesøg med udskrivning af div, gifte for at holde liv i mig, hvilket dog sikkert lykkes godt nok uden disse lægeordinerede giftstoffer.
Jo tak jeg har det godt, efter jeg er begyndt at indtage bagepulvere i stort antal, også kaldet Natriumbikarbonat, mit blod var megasurt og det skulle bagepulver så hjælpe på, hvilket det også gør.

Jeg kendte godt filmen om Erin Brokovitch og desuden købte jeg den på Amazon UK og har lige genset den, en meget god film med en skjøn kvinde, Julia Roberts er nu umodståelig og spiller godt i filmen.
Jeg kunne faktisk genkende sagførernes optræden som var meget lig min egen sag, jeg prøvede at få på bordet, deres optræden ser ud til at følge samme opskrift. Jeg måtte så opgive grundet den kommunale myndigheds højst kriminelle fjernelse af bevismaterialerne, som jeg på et tidligere tidspunkt havde set, men desværre ikke nåede at tage kopier af.

Det kan undre een af staten går ind og legaliserer overtro ved at optage religion i sin interessesfære, man kan ikke lovgive om guder og tro på disse, det er noget helt uhørt, der burde være bandlyst fra enhver regerings bord.
Måske stammer det fra tesen: gud, konge og fædreland, som gør det svært at få adskilt parterne.
Religionerne må leve deres helt eget liv uden indblanding fra staten, enhver forbindelse mellem stat og kirke skal ulovliggøres, kirken må stå helt på egne ben, de der ønsker en kirke må selv finansiere den, hele vejen igennem, lige fra præsteuddannelserne over orgelskolerne til driften af hele showet,så vil vi muligvis få et noget andet billede af hvor mange tilhængere der i virkeligheden er til en (folke)kirke.

Muslimerne kan så ikke på et senere tidspunkt, når de højst sandsynligt får større indflydelse, kræve at deres religion også skal tages i betragtning og dens krav overholdes og understøttes af lovgivningen, hvilket jo ville kunne ændre vort land totalt, hvilket vel ingen etnisk dansker ønsker, det er allerede gået for vidt, mener vist mange.

Seneste indlæg
FRI SEX?
af Anonym
30/04/2024 05:12
Min ”religion”
af Anonym
29/04/2024 20:27
Det bedste ved kristendommen
af Anonym
29/04/2024 20:16
Vigtige præciseringer
af somo
28/04/2024 15:42
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Nyheder fra DR
Demonstranter på gaden for at støtte r..
30/04/2024 04:23
Morten Frendrup scorede, da Genoa sikred..
29/04/2024 23:49
Houthierne: Vi har angrebet to amerikans..
29/04/2024 23:46
Politiet anholder pro-palæstinensiske d..
29/04/2024 22:53
Flere politibetjente skudt i USA
29/04/2024 21:43
Nyheder fra Religion.dk