annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15703557
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2383558
Et andet syn 1992840
Åndelig Føde 1529234
Jesu ord 1524620
Galleri
Heart Brain problematikker
Hvem er online?
0 registrerede 428 gæster og 39 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: treram
Emne: Re: Bønnen blev hørt.

Hej Arne.
Der har vel egentlig aldrig været nogen rigtig debat om indvandring eller ej, den eneste der rigtig turde stå frem var Glistrup med hans "berømte" rotteræs.

Jeg vil svare bare ja og nej til indvandring, det kommer an på hvilke mennesker vi skal indbyde til vort land, nogle kommer kun for at få del i goderne og snyder og bedrager med alt, jeg har selv været ude for mange af slagsen og det er kun muslimer der er i denne kategori. dog ikke alle muslimer, de der kommer fra Iran har såvidt jeg kan se, en helt anden opfattelse af hvordan de skal opføre sig, de er også gerne mere veluddannede end de muslimer der kommer fra bl.a. Pakistan, Irak,Tyrkiet o.s.v. og er netop flygtet på grund af de ikke kunne leve under det strenge islamitiske system der er i Iran.

Om du får held med at indbyde til en debat om emnet her, er nok tvivlsomt, men da meget ønskeligt.

Her i Sverige er det nok umuligt at få en debat igang, da man så at sige ikke må nævne ordet: muslim.

Og problemet eksisterer i så at sige alle lande uden undtagelse, af hvilken grund spreder disse mennesker sig i hele verden? tror du?? der kunne jo være er formål med dette.

Du hører aldrig om nogen problemer med Vietnamesere, koreanere, thaier, kinesere m.fl., folk der er glade for at få et arbejde her og ikke tager sig for af retterne som andre er gode til, ikke stiller krav om både det ene og andet, som ikke belaster vort retssystem i den grad som den anden gruppe gør.

Og så lige lidt om at håne, jeg håner alle religioner og deres tilhængere og det vil jeg blive ved med, for religioner er noget at fanden har skabt, hvis der ellers findes en fanden, men det er så tåbeligt at jeg kun har foragt tilovers for det, men det er du vel heller ikke i tvivl om??





Seneste indlæg
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
27/04/2024 09:52
Min ”religion”
af Anonym
27/04/2024 08:48
Vigtige præciseringer
af somo
27/04/2024 08:22
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Bagagefolk i Københavns Lufthavn har ge..
27/04/2024 10:29
Norge forment adgang til internationalt ..
27/04/2024 10:02
Bagagefolk i Københavns Lufthavn har ne..
27/04/2024 09:41
Grøn-billetter udsolgt på rekordtid
27/04/2024 09:29
Københavnske skoler skal have hjælp ti..
27/04/2024 09:13
Nyheder fra Religion.dk