|
1
registreret
(1 usynlig),
662
gæster og
413
søgemaskiner online. |
|
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: somo
Emne: Re: Ved du hvorfor?
|
Jomfru Marias bedrag
20.000 åbenbaringer af Maria er dukket op gennem århundreder over hele verden. Ifølge det katolske nyhedsbrev "Our Sunday Visitor", 15. september 1996, er mindre end et dusin ... blevet officielt anerkendt af den katolske kirke".
Seerne hævder, at "Jomfru" Maria viser sig for dem. Ifølge bibelhistorien forblev Maria ikke jomfru, efter hun fødte Jesus.
"Men han fuldbyrdede ikke deres ægteskab, før hun fødte en søn. Og han gav ham navnet Jesus." Matthæus 1:25 NIV
Så efter Jesu fødsel var hun ikke jomfru og levede tydeligvis derfra efter ikke at være jomfru. Hvorfor skulle hun så fortsætte med at erklære sig selv som jomfru?
Den kristne apologet Dave Hunt siger: "Marias ord er ofte gentagne og overfladiske, bestemt uværdige til et særligt besøg på jorden." Maria begår endda barnlige fejl, som f.eks. denne fra Vor Frue af Medjugorje: 'Bed, mine børn, for min elskede søns helbred, som lider, og som jeg har udvalgt til disse tider.'" Hvordan kan den kristne gud lide under dårligt helbred?
Gennem hele Bibelen er Maria magtesløs og underordnet Gud og hans sendebud. Afsnittet 'Himmelens dronning' oplister de datoer, hvor den katolske kirke ophøjede Maria til en højere status.
"Himmelens dronning", som ikke er den historiske Maria, Jesu mor, var også kendt som jomfru. Hun er en hedensk gudinde. Afsnittet 'Historien om mor og barn' forklarer oprindelsen af denne historie.
Bibelen siger:
2. Korinterbrev 11:14 BPH Det er ikke så mærkeligt, for Satan selv giver sig jo ud for at være en lysets engel.
Hvordan kan en kristen bevise, at dette lys ikke kommer fra Satan?
Åbenbaringerne er ikke relateret til den virkelige historiske Maria og Jesus og er enten højst sandsynligt falske eller dæmoniske. bedrag.
Kapitlet om godhed mod forældre og at opretholde båndet til familien | Riyad as Saliheen
https://www.youtube.com/watch?v=BkdJFCisiSA
Noget beskytter de oprigtige… men hvad? || Allahs Navne og Egenskaber || Ust. Yasser Abou-Lebde
https://www.youtube.com/watch?v=DuFgGkkjq_k
|
|
|
|