annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15941211
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2404944
Et andet syn 2008064
Åndelig Føde 1624589
Jesu ord 1536995
Galleri
Nørresundby Rødhus
Hvem er online?
1 registreret (1 usynlig), 46 gæster og 151 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Anonym
Emne: Re: Ramadan-måneden

Jeg har ikke ved tvang men som en del af min renselse også oplevet eksempelvis lignende tre dage og faktisk der også åndeligt helt ´alene´ (dog istedet kun sammen med guddommen) helt uden massemedier og andet fysisk materielt af ting, altså ingen mennesker, tv, radio, telefon, computer, bøger og så videre. Der havde jeg kun nok af mad og drikkelse-bønner-gudsmeditation og ´væren´.

Godt at du er imod uren giftigt tobaksrygning, fordi idag jeg ser hykleriske muslimer, som ikke må spise svinekød, men beskidt tobak var endnu ikke opfundet måske dog visse euforiserende stoffer hash-svampe, så de nød ´lovligt´ den slags røg.

Ikke alle har prøvet ligesom gentagen spontant og/eller planlagt ´faste´ perioder, så mon jeg bør oplyse folket vedrørende det som et eksempelvis. Det´ er du sandsynligvis ligeglad med ligesom andre her. I profeternes tid var der ikke vores teknologi ting, så på den måde skrifterne mangler et emne om det - Officielt via mit skriveri direkte ægte online til folket jeg er ligesom ved nyhederne et ´live´ eksempel igennem sådan fredelig stilhed
ro og dog også fri fra verdens befolkning illusion til spirituel oplysning.
Foresten Islam kopierede noget/nogen fra Jødedom og Kristendommen vedrørende eksempelvis ´hellige´ tal, men skete der en bettydning sådan, da Muhammed var i en hule med nogle af hans tilhængere?
Seneste indlæg
Vigtige præciseringer
af somo
20/05/2024 13:44
Spiritualitet
af Arne Thomsen
17/05/2024 19:05
Kristi himmelfart
af Arne Thomsen
14/05/2024 16:36
Min ”religion”
af Arne Thomsen
08/05/2024 22:42
Blanke sider
af Tikka
08/05/2024 13:37
Nyheder fra DR
Irans tidligere udenrigsminister skyder ..
20/05/2024 19:19
Biden kalder ICC-anklagers ønske om Net..
20/05/2024 19:03
Michael Cohen erkender at have stjålet ..
20/05/2024 18:37
Israels præsident angriber ICC efter h..
20/05/2024 16:55
Skib endelig på vej i havn efter brokol..
20/05/2024 16:31
Nyheder fra Religion.dk