annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15713427
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2384425
Et andet syn 1993640
Åndelig Føde 1531563
Jesu ord 1526022
Galleri
Lidt billeder fra min sidste tur til Israel
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 483 gæster og 51 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: somo
Emne: Re: korrigere misforståelser

1_

Det lyder som om du havde en dårlig uddannelse

Tro ikke på det hadefulde lort, du opsøger på internettet.

Altid de uvidende løgnere uden at studere profeten Muhammeds biografi, fred være med ham
De snyder for at forvrænge billedet af islam og billedet af profeten Muhammed, fred være med ham




Polyteisterne i Mekka er dem, der altid kæmpede mod profeten Muhammed og ikke undskyldte til profeten
Fordi han kaldte dem til at tilbede Gud og opgav afgudsdyrkelsen
Og de dræbte profetens ledsagere og forsøgte at dræbe profeten og fordrev ham fra Mekka, hvor han boede i Mekka i 53 år
Og de kæmpede også mod ham i den by, hvor han boede
Hvad skete der, da profeten erobrede Mekka






I en majestætisk scene går profeten, Allahs fred og velsignelser med ham, ind i Mekka på sin kamel med hovedet sænket i ydmyghed og ydmyghed foran Allah, så meget at hans skæg næsten rører kamelens ryg. Scenen for den sejrrige erobrer kommer som et forbillede og en guide

På dagen for erobringen understregede profeten (fvmh) mange store islamiske menneskelige værdier; da han returnerede nøglen til Ka'ba til Uthman ibn Talha og sagde: "I dag er en dag med retfærdighed og trofasthed." Han forsikrede Mekkas befolkning om, at han tilgav dem og ikke ville skade dem



Selv andre stammer,
profeten Muhammed plejede at alliere sig med dem
i fredstraktater
og bekæmpede dem ikke undtagen i tilfælde af brud på pagten for deres forsøg på at dræbe muslimer

\\\\\\\\\\\\\\\\\\



2_

Der var mange profeter, som kæmpede efter Guds ordre

Ligesom profeterne Moses, David eller Salomon og profeten Muhammed, fred være med dem

Profeten JESUS, fred være med ham, benægtede ikke brugen af ​​sværd og magt mod de ugudelige


bring mine fjender her, som ikke ville have mig til at regere over dem, og dræb dem i mit nærvær.
◄ Lukas 19:27 ►




\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\




3_





Jeg og Faderen er ét.«


Det betyder, at Kristus er forenelig med Gud i budskabets formål og mål og ikke er lig med Gud



3 Men dette er det evige Liv, at de kende dig, den eneste sande Gud, og den, du udsendte, Jesus Kristus.
Johannes 17:3


Dette vers har nøjagtig samme betydning i dag, som det gjorde for 2.000 år siden.

Og Jesus antyder på ingen måde, at han er en del af sammensætningen af den eneste sande Gud.


så samlede jøderne sten op for at stene ham, fordi de forstod, at han mente, at han hævder at være Gud. Det er først, når du læser passagen for at se, hvad der kommer før og efter dette vers, at du vil indse, at jøderne misforstod, hvad Jesus sagde.


Faktisk forsøgte Jesus at forklare, hvad han mente, og den forklaring, han gav, er stadig i Bibelen, så alle kan se. Det er overraskende, at så mange mennesker, der siger, at de elsker Jesus, ignorerer hans forklaring og gentager den fejl, som blev begået af Jesu fjender, da Jesus sagde:. Jeg og Faderen er ét.« (kapitel 10, vers 30)

jøderne samlede sten op for at stene ham (vers 31). Jesus kunne ikke forstå deres opførsel, for han havde ikke sagt noget forkert. Så han spurgte dem, hvad han havde gjort forkert for at få dem til at ville stene ham (vers 32). De svarede, at Jesus havde begået blasfemi, da han kun var et menneske, men alligevel hævdede han at være Gud (vers 33).

Men det fremgår tydeligt af bibelstedet ovenfor, at Jesus ikke hævdede at være Gud. Han hævdede kun at være Kristus (vers 25). Hvornår sagde han, at han var Gud? De fejlciterede Jesus med vilje og lagde ord i hans mund, som de senere vil forsøge at bruge som falske beviser mod ham, så de kunne have en undskyldning for at dræbe ham
Seneste indlæg
Vigtige præciseringer
af somo
28/04/2024 15:42
Min ”religion”
af Arne Thomsen
28/04/2024 13:31
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
27/04/2024 09:52
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Den irske regering vil sende asylansøge..
28/04/2024 17:02
Ukrainske tropper falder tilbage flere s..
28/04/2024 17:00
Talsmand for Det Hvide Hus: Israel vil ..
28/04/2024 16:36
MitID er oppe og køre igen
28/04/2024 16:28
Alle beboere fra sammenstyrtningstruede ..
28/04/2024 15:14
Nyheder fra Religion.dk