annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15647403
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2379295
Et andet syn 1988768
Jesu ord 1521932
Åndelig Føde 1510897
Galleri
Folkemødet 2013
Hvem er online?
2 registrerede Arne Thomsen ,(1 usynlig), 206 gæster og 32 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: somo
Emne: Re: tegn og begivenheder / beviser på islam


Den hellige Koran taler kun om videnskabelige fakta, ikke myter, så forskeren skal vide, at den opdagede videnskabelige kendsgerning, som er et mirakel i Koranen eller Sunnah, ikke burde være kendt, når Koranen kom ned. På den anden side må vi vide, at der er mange kendte fakta i Koranen fra tidligere tider som fordele ved honning, som er en kendt kendsgerning fra tusinder af år, men Han Almægtige inkluderede denne kendsgerning i Koranens Hellige bog som et bevis på, at denne bog kun indeholder rigtige fakta, fordi mennesker i mange års civilisationer plejede at blande fakta med myter og legender.




Vi skal vide, at den, der nedstammer fra Koranen, er den samme, der skabte univers, der er Allah den Almægtige, så det er umuligt, at Allah skaber ting på en måde og fortæller os om disse ting på en anden måde i sin bog.

Derfor vil vi finde en fuldstændig overensstemmelse mellem videnskabelige fakta og Koranen, hvis vi forstod dem begge på den rigtige måde. . Den Almægtige siger: (Do they not then consider the Qur’an carefully? Had it been from other than Allah, they would surely have found therein much contradiction.){Sûrat An-Nisâ’- The Women-verse82}.) {Sûrat An-Nisâ’- Kvinderne-vers82}



Det stærkeste bevis på, at Koranen ikke er (og ikke vil være) forvrænget, er, at Allah den ophøjede udfordrede hans skabelse til at producere den slags; derefter udfordrede han dem til kun at producere ti kapitler og endelig udfordrede dem til at producere selv et enkelt kapitel. I dag er denne udfordring åben. Hvis Koranen er fremstillet, hvorfor kan de så ikke engang producere et eneste kapitel og besejre deres fjende?








Dr. Yoshihide Kozai er professor emeritus ved Tokyo University, Hongo, Tokyo, Japan og var direktør for National Astronomical Observatory, Mitaka, Tokyo, Japan. Han sagde:

”Jeg er meget imponeret over at finde sande astronomiske fakta i [Koranen], og for os har de moderne astronomer studeret meget små stykker af universet. Vi har koncentreret vores indsats for at forstå meget lille del. Fordi ved hjælp af teleskoper kan vi kun se meget få dele af himlen uden at tænke på [hele] universet. Så ved at læse [Koranen] og ved at besvare spørgsmålene tror jeg, at jeg kan finde min fremtidige måde at undersøge universet på. ”


Professor Tejatat Tejasen er formand for Institut for Anatomi ved Chiang Mai Universitet, Chiang Mai, Thailand. Tidligere var han dekan for Det Medicinske Fakultet ved det samme universitet. Under den ottende saudiske lægekonference i Riyadh, Saudi -Arabien, rejste professor Tejasen op og sagde:

”I løbet af de sidste tre år blev jeg interesseret i Koranen. . . . Fra min undersøgelse og hvad jeg har lært af denne konference, mener jeg, at alt, hvad der er registreret i Koranen for fjorten hundrede år siden, må være sandheden, som kan bevises ved de videnskabelige midler. Da profeten Muhammed hverken kunne læse eller skrive, må Muhammed være en budbringer, der videregav denne sandhed, som blev åbenbaret for ham som en oplysning af den, der er berettiget [som] skaberen.





Del 13. Forbløffet over Qur'an - Allah inspirerer hjerterne

https://www.youtube.com/watch?v=hIF26E6P_bY

Del 14. Forbløffet over Qur'an - En ny opstandelse
https://www.youtube.com/watch?v=j1s1nwAoEjY

Del 15. Forbløffet over Qur'an - Allahs løfte er sand

https://www.youtube.com/watch?v=FQxyhd4ESiw








القرآن الكريم والعلم الحديث كاملة The Quran and Modern Science full Zakir naik youtube
https://www.youtube.com/watch?v=NFO4G7zXlUI
Seneste indlæg
Tanker - idéer - visioner.
af Tikka
18/04/2024 14:09
Til papirkurven?
af Arne Thomsen
18/04/2024 13:00
Er der noget nyt under solen...
af ABC
17/04/2024 15:12
Eid-Al-Fitr
af somo
16/04/2024 18:49
Ramadan-måneden
af somo
16/04/2024 18:47
Nyheder fra DR
Mand fængslet, efter 38-årig blev stuk..
18/04/2024 13:58
Anders Antonsen om pensioneret badminton..
18/04/2024 13:51
WHO udtrykker 'enorm bekymring' over fug..
18/04/2024 13:33
33-årig mand anholdt for at have solgt ..
18/04/2024 13:26
Skade til badmintonprofil tvinger kvinde..
18/04/2024 13:12
Nyheder fra Religion.dk