annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15931495
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2404016
Et andet syn 2007499
Åndelig Føde 1621575
Jesu ord 1536648
Galleri
Kirkebø
Hvem er online?
0 registrerede 53 gæster og 221 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: somo
Emne: Re: Gennemsigtighed og troværdighed af faktiske fakta

Alle har brug for Gud
Jeg forklarer dig og andre det virkelige liv gennem Koranen

Logik, videnskab, rationalitet og spiritualitet uden illusion eller forfalskning af fakta
Dette er ikke en forvrængning af virkeligheden

Gud skabte vores sind

At skelne mellem rigtigt og forkert og gav os den frie vilje til at vælge, hvilken vej vi skulle tage i vores liv, og jeg som muslim mod fundamentalisme


Fundamentalisme blev født i Amerika i den vestlige verden, en gruppe kristne er fjendtlige over for rationalitet og videnskabelig tanke og er tilfredse med spiritualitet, og grundlaget for deres religion er falsk,
og deres bog er kun forvrænget for at vildlede folk og drukne dem i falsk spiritualitets mørke


Ja, vi nyder livet, gifter os, får børn, tager på ture osv.
Men
Døden vil ikke vente én,

du kan dø når som helst

Døden er en billet uden retur

Mange præster og prædikanter i kirker vildleder mennesker gennem den ødelagte bibel, mens de ved, at islam er sandheden.





Hvis du ved, at islam er sandheden
og benægter det

Og hvis du ved, at Bibelen er forvrænget
og alligevel fortsætter du med at invitere folk til at tro på falsk kristendom og vrangforestillelse spiritualitet

Du vil være alene i graven,
kirken vil ikke gavne dig,

og verdslige gevinster vil ikke gavne dig

Du vil blive holdt ansvarlig og stå foran Gud

Kun dine gode gerninger og tro på den ene Gud vil gavne dig

Profeterne i Det Gamle Testamente som Abraham, Noa og Jonas forkyndte aldrig, at Gud er en del af en treenighed, og troede ikke på Jesus som deres frelser. Deres budskab var enkelt: der er én Gud, og han alene fortjener din tilbedelse. Det giver ikke mening, at Gud sendte profeter i tusinder af år med det samme væsentlige budskab, og så pludselig siger han, at han er i en treenighed, og at du skal tro på Jesus for at blive frelst.

Sandheden er, at Jesus forkyndte det samme budskab, som profeterne i Det Gamle Testamente forkyndte. Der er en passage i Bibelen, som virkelig understreger hans centrale budskab. En mand kom til Jesus og spurgte ”Hvilket er det første bud af alle?” Jesus svarede: ”The first of all the commandments is Hear, O Israel, the Lord our God, the Lord is one.’ «[Markus 12:28] -29]. Så det største bud, den vigtigste tro ifølge Jesus er, at Gud er én. Hvis Jesus var Gud, ville han have sagt 'Jeg er Gud, tilbed mig', men det gjorde han ikke. Han gentog blot et vers fra Det Gamle Testamente, der bekræftede, at Gud er én.

https://www.youtube.com/watch?v=PXPpUjW5zRY
Seneste indlæg
Spiritualitet
af Arne Thomsen
17/05/2024 19:05
Vigtige præciseringer
af somo
16/05/2024 15:16
Kristi himmelfart
af Arne Thomsen
14/05/2024 16:36
Min ”religion”
af Arne Thomsen
08/05/2024 22:42
Blanke sider
af Tikka
08/05/2024 13:37
Nyheder fra DR
33-årig mand druknet i Thyborøn Havn
20/05/2024 04:31
Dansker død i faldskærmsulykke i Holla..
20/05/2024 00:24
USA's sikkerhedsrådgiver præsenterer o..
20/05/2024 00:16
Mindst 13 meldes såret under ukrainsk a..
19/05/2024 23:05
Tidligere FC Midtjylland-spiller scorer ..
19/05/2024 22:04
Nyheder fra Religion.dk