annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15638171
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2378721
Et andet syn 1988048
Jesu ord 1521601
Åndelig Føde 1507124
Galleri
September Rødhus strand
Hvem er online?
3 registrerede ABC, Arne Thomsen ,(1 usynlig), 132 gæster og 35 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: somo
Emne: Re: Lyser på vej

Hvordan Paulus opfandt kristendommen og ødelagde Jesu religion!


Dette er, hvad Jesus sagde om ham, der vil ændre lovens bud:

”For i sandhed siger jeg jer, indtil himlen og jorden passerer, et enkelt iota eller et enkelt streg af brevet vil ikke vedtage loven, før alt er gennemført. Den, der overtræder et af disse mindste bud og lærer mennesker at gøre det, vil blive kaldt den mindste i himlenes rige; men den, der praktiserer dem og lærer dem, vil blive kaldt stor i himlenes rige. ”[Bibelen, Matteus 5: 18-19]



Det, der er mest forbløffende i de kristne bøger, er det bogstaverne fra Paulus af tarsus, som hver kristen sekt tager som et påskud for at adskille sig fra de andre og bekæmpe dem), og dette fordi disse breve indeholder modstridende ord. Jeg siger til kristne: disse breve er årsagen til afvigelsen af ​​Jesu sande religion og dette ved vidnesbyrd om selve bibelen.

Tal om gud

Paulus plejede at sige Lord Jesus Kristus og sagde, at tro er nok til at retfærdiggøre sig selv:

"vores Herre Jesus Kristus" se alle hans breve

Og Jesus siger, at dette ikke er vejen til at komme ind i himlenes rige:

"[Det var ikke] nogen, der sagde til mig: Herre, Herre, som skal komme ind i himlenes rige; men han, der gør min Faders vilje, der er i himlen. »[Bibelen, Mathieu 7:21]

Paulus prædikede i Jesu navn:

”I vores Herre Jesus Kristi navn, når I er samlet, [du] og min ånd med vores Herre Jesus Kristus kraft,” [Bibelen, I Korinter 5.4]

og Jesus siger, at mange vil prædike i hans navn, men han vil benægte dem på opstandelsens dag

"Mange vil sige til mig den dag: Herre, Herre, har vi ikke profeteret i dit navn? og har vi ikke kastet djævlene ud på dine vegne? og har vi ikke gjort mange vidunderlige værker i dit navn? Og så vil jeg erklære dem: Jeg har aldrig kendt dig; træk dig tilbage fra mig, du, der udøver misgerning. "[Bibelen, Mathieu 7: 22-23]





Jesus blev omskåret:

"Og da de otte dage var afsluttet for omskærelsen af ​​barnet, blev hans navn kaldt JESUS, ). [Bibelen, Lukas 2:21]

Paul afviser omskærelse:

”Se, jeg Paulus fortæller jer, at hvis du er omskåret, vil Kristus ikke tjene noget på dig” [Bibelen, Galaterne 5: 2]


Drik vin


Alkohol og homoseksualitet er forbudt i islam
Kristne drikker alkohol og udøver homoseksualitet


JESUS, fred være med ham, drak ikke vin
Du og dine sønner og dine børn vil ikke drikke vin , når du går ind i mødeteltet, : det vil være en evig lov blandt dine efterkommere,

Pauls første brev til Timothy


Luke
22.17
Og han tog en kop og takkede og sagde: Tag denne kop, og fordel den blandt eder;

Så Lukas ord lå som Paulus
Matthew, Mark, Luke, John og Paul mødte aldrig Jesus -

Hvordan Paul ikke finder noget problem med at lyve:

han tøver ikke med at skifte farve og højde:

”Og for jøderne blev jeg som en jøde, så jeg kunne vinde jøderne; for dem, der er under loven, som under loven, så jeg kan vinde dem, der er under loven; For dem, der er lovløse, ligesom [at være] lovløse, så jeg kan vinde dem, der er lovløse. ” [Bibelen, I Korinter 20:21]




for ham er løgnen lovlig:
Hvordan Paulus erklærer, at han aldrig modtog videnskab fra en af ​​Kristi apostle:

”Jeg forsikrer jer nu, brødre, at det evangelium, som er blevet forkynt af mig, ikke er i overensstemmelse med mennesker. For jeg modtog hverken det eller lærte det fra en mand, men gennem åbenbaringen af ​​Jesus Kristus. [Bibelen, Galaterne 1: 11-12] (ved at vide, at han aldrig så Jesus)


\\\\\\\\\\\\\\\\\\




Nogle kristne missionærer fortsætter med at kritisere ægteskabet med profeten Mohamad med Aisha (ra). Vi kan forklare dem, at denne form for ægteskab var helt legitim for det arabiske samfund i det 7. århundrede, men i dårlig tro fortsætter de med at dømme profeten (sws), arabisk mand i det 7. århundrede med en mentalitet i det 21. århundrede. !
:

Som vi lige har set, giftede sig små kristne og havde sex meget tidligt i århundreder, forhold, der ville blive straffet ved lov i dag. I Frankrig var det først revolutionen og bruddet med kristendommen, at aldersgrænsen steg til 13 år.

Hvis vi nu følger ræsonnementet fra nogle kristne islamofobe missionærer, skal vi overveje, at alle kristne var pedofile, og at Jesus og Paul er medskyldige af pedofili, da de ikke fordømmer denne praksis, der eksisterede i deres tid.

I virkeligheden er det, der skal huskes, at disse ægteskaber skal placeres i deres historiske kontekst. De tidlige kristnes mentalitet eller de gamle regimes mentalitet adskiller sig fra den mentalitet, vi har i dag, ligesom arabere i det 7. århundrede er forskellig fra vores vestlige mentalitet i det 21. århundrede. Det, der chokkerer os i dag som borgere i det 21. århundrede, var i andre tider legitime





- Romerne giftede sig og havde sex i en alder af 12 år og under, før de menstruerede, med mænd, der kunne være deres bedstefedre.

- Da ingen skrifter fra Det nye testamente fordømmer denne praksis, heller ikke Paulus, der gav anbefalinger om ægteskab og konjugalt liv, fortsatte de kristne med at følge disse skikke.

- Trentrådet, der blev indkaldt af pave Paul III i 1542, bekræfter ægteskabsalderen ved 12 år for piger.


Meningen med livet (spoken word) (danske tekster) [HD]

https://www.youtube.com/watch?v=n6puDpCHnqM&feature=emb_title


Paradiset kræver ofring

https://www.youtube.com/watch?v=avAt_cZMY74
Seneste indlæg
Til papirkurven?
af ABC
16/04/2024 20:33
Kom op på bjerget...
af ABC
16/04/2024 19:15
Eid-Al-Fitr
af somo
16/04/2024 18:49
Ramadan-måneden
af somo
16/04/2024 18:47
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
15/04/2024 16:20
Nyheder fra DR
Storbritannien tager første skridt mod ..
16/04/2024 21:13
Afspærringer ved Børsen opretholdes og..
16/04/2024 20:41
Amsterdams borgmester åbner for salg af..
16/04/2024 20:35
Kina beskyldes for at forstærke USA's f..
16/04/2024 20:34
Jesper Jensen: Fransk OL-valg vidner om ..
16/04/2024 19:05
Nyheder fra Religion.dk