annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15538991
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372510
Et andet syn 1980929
Jesu ord 1518467
Åndelig Føde 1466259
Galleri
Efterårsjævndøgn Rødhus
Hvem er online?
0 registrerede 285 gæster og 91 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: somo
Emne: Re: Rizq af Allah og Zakat

Det er det, som de ikke-muslimer siger læser og tænker på det, hvis du følger den videnskabelige metode til at tænke er, få dette resultat ....

Du har måske hørt om bogen, skrev en forsker fra Vesten om "hundrede mest indflydelsesrige mennesker i historien," Den 100: en rangordning af de mest indflydelsesrige personer i historie, og hvad jeg har bemærket, er, at denne klassifikation selv overraskede forfatter, før nogen anden!

Denne forfatter har at holde sig væk stor indsats fra denne klassifikation, lavet, og især, fordi billedet af islam er blevet fordrejet i Vesten dårlig, og fordi det kunne skade bogen, men han var i stand til at undslippe denne sandhed, at Muhammed " Allahs fred og velsignelser om ham var den mest indflydelsesrige mand "i menneskehedens historie!

Michael H. Hart, forfatter af bogen siger:

Kære læsere, kan de spekulerer på, hvorfor jeg har navnet "Muhammed" er placeret på toppen af ​​listen i denne bog, men der er tvingende argumenter, at Muhammed er den eneste mand, der lykkedes på begge niveauer, religiøse og sekulære er. Indflydelsen fra Muhammeds stadig som Strak trods passage af 14 århundreder, og Muhammed er den eneste politisk leder, som har formået at skabe en suveræn, der var meget religiøs og videnskabelig succes, så han fortjener den mest indflydelsesrige person i historien til at være:

Det er denne enestående kombination af sekulær og religiøs indflydelse, som jeg føler berettiger Muhammed til at blive betragtet som den mest indflydelsesrige enkeltfigur i menneskets historie.


Forfatteren af ​​denne forskning lagde grunden til det videnskabelige arbejde, der er ikke af religion eller tro, berømmelse, eller på anden måde påvirket, men metoden i bogen er et udvalg af en person, der er mest indflydelsesrige i løbet af århundreder. Derfor er den videnskabelige metode førte ham til Profeten Muhammad, fred og velsignelser Allah være med ham at sætte på toppen af ​​listen, fordi han var den største politiske, militære og social person. Det betyder, at alle, der ser på profeten af ​​islam gennem videnskabeligt perspektiv, ser ham som den bedste inspiration.

Det betyder også, at de, der repræsenterer islam og dens profet som terrorist religion, eller hævde, at islam vold, tilbageståenhed og uvidenhed støtte, de bygger deres image eller deres syn på formodninger, lidenskab og uvidenhed. Den Hellige Profet syn på sig selv som en tjener af Allah, og Allahs Sendebud, og at han er lige så menneskelig som vi er, og det er et bevis på dens sandhed, fordi ingen som ham i menneskehedens historie en stor bog (Koranen), r, alt dette er ikke min, men fra den Almægtige Allah!

Hvis vi ser på forfattere, digtere og opfindere gennem århundrederne, finder vi, at ingen af ​​dem, den nye opfindelse eller skabelsen har lavet, og det har tilskrives en anden! Ligesom det er med en analfabet mand, der levede i et samfund, der præmier og prale meget elsket, og kom med alle disse resultater, og førte hende tilbage til Allah den Almægtige ... Hvorfor? Logikken kræver os at sige: Han er Allahs sendebud.

Hvorfor er en ikke-muslimske lærde som Michael H. Hart, som ikke konverterer til islam, og derefter siger: Muhammad (fred være med ham) er den eneste politiske leder, som lykkedes på både det religiøse og det verdslige plan? ! Svaret er meget enkelt, Muhammad (fred være med ham) er god! Jeg vil stille dette spørgsmål til enhver, der fordobler profeten sin oprigtighed: Er der en mand i hele historien, der har gjort noget godt og derefter tilskrives en anden?



\\\

Nogen fortalte mig

Jeg finder lidt at argumentere med om dette. Mohammed var en af ​​de mest indflydelsesrige figurer i historien, ikke kun fordi han inspirerede en religion, men fordi denne religion fejede over hele verden. I løbet af de mørke alder og har derfor ret til respekt. Det er virkelig en tragedie, at visse hatefulde og krigslignende fraktioner giver det så dårligt navn i dag
Seneste indlæg
Ramadan-måneden
af Anonym
29/03/2024 03:03
Kærlighedsbevægelsen...
af Anonym
28/03/2024 21:24
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 18:17
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Nyheder fra DR
Med Obama og Clintons hjælp når Biden-..
29/03/2024 05:47
Luftalarmer over hele Ukraine i nat: Én..
29/03/2024 02:41
Økonomisk hjælp på vej til amerikansk..
29/03/2024 02:03
Verdens glemte konflikt: FN-opfordring o..
29/03/2024 01:28
Stormen Nelson raser flere steder i Euro..
29/03/2024 00:31
Nyheder fra Religion.dk