annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15802873
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2393773
Et andet syn 1999743
Åndelig Føde 1566176
Jesu ord 1530669
Galleri
Heart Brain problematikker
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 68 gæster og 27 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: ole bjørn
Emne: Re: ISLAM ER VERDENS FARLIGSTE RELIGION.

Kære Ransom.

Dine forsøg på at gøre sort til hvidt ved hjælp af postulater, viser i min erfaring, at din forståelse af ord som bevis, saglig, argumentation, kildekritik, ekspertise samt tilbagetog er yderst mangelfuldt i forhold til danske ordbøgers definitioner.

Jeg er skam ikke i defensiven men tværtimod aggressiv, som du selv påpeger i dit indlæg. Det bliver jeg altid, når mennesker angriber mine indlæg med usaglige postulater, og trods opfordringer ikke dokumenterer på nogen måde, at jeg tager fejl.

Vi har trosfrihed her i landet og også på denne debat, så du må selvfølgelig tro hvad du vil om mig, men det ændrer ikke ved det faktum, at du ikke er kommet med et eneste sagligt argument eller nogen form for dokumentation for dine postulater. Det fremgår af dine indlæg i denne sag, som enhver kan læse.

Jeg har derimod tilbagevist dine postulater med tørre fakta. Islamisk vold er i stigning i disse år, og hvis du fortsat tvivler, så er her et citat fra rigsstatistiker Jan Plovsings kronik om emnet.

Der er således ikke tvivl om, at indvandrere og efterkommere fra ikke-vestlige lande begår straffelovskriminalitet og især voldskriminalitet langt hyppigere end personer med dansk oprindelse.

Du kan læse hele kronikken og de tilhørende tabeller på Danmarks Statistiks hjemmeside her.

Med den alder, du opgiver at have, er det endnu mere uforståeligt, at du ikke kan se den udvikling, der foregår i det danske samfund og i andre vestlige lande. Den bliver jo langt fra holdt hemmelig af hverken politikerne eller den frie presse. Man fristes jo til at tro, at det netop er på grund af din alder, som jo sætter forskellige spor hos os alle.

Hvis det er min brug af ordet verdenskrig, der forvirrer dig, så har jeg jo klart og tydeligt defineret, hvorfor jeg har anvendt dette begreb på den nuværende situation. Men du kan så trøste dig med, at med din alder er din statistiske chance for at se den blodigste slutfase ikke særlig stor. Den 3. verdenskrig kan sagtens vare længere end Trediveårskrigen, så der er ingen grund til at sidde længe oppe for at se slutningen.

Mvh

Ole Bjørn ;)
Seneste indlæg
Min ”religion”
af Arne Thomsen
07/05/2024 22:22
Hilsner
af Hanskrist
06/05/2024 13:33
Kristendommens ABChristus
af Hanskrist
03/05/2024 15:09
Vigtige præciseringer
af somo
03/05/2024 12:20
FRI SEX?
af Anonym
30/04/2024 05:12
Nyheder fra DR
Dommer udskyder Trump-sag om ulovlig opb..
08/05/2024 00:10
Her er de 10 første Eurovision-finalist..
07/05/2024 23:17
Tjekkiets forfatningsdomstol fjerner lov..
07/05/2024 22:32
Kraftig brand i virksomhed ved Skanderbo..
07/05/2024 22:27
Forsvundet dykker fundet ved Skagen
07/05/2024 21:44
Nyheder fra Religion.dk