annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15633971
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2378455
Et andet syn 1987763
Jesu ord 1521480
Åndelig Føde 1505136
Galleri
Symbol
Hvem er online?
0 registrerede 100 gæster og 23 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: somo
Emne: Re: Yes, please stop! - thanks..

Nogen fortalte mig,
Salam My Brother

Tak til deling this.Alcohol og narkotika er onde værktøjer, der anvendes for profit med en regering skat og segl.


Dine videoer er sande disse ting spiser væk på hjerte, hjerne, lever, lunger osv ... og er en falsk trøst i de øjeblikke af sorg, sorg eller skuffelse. Det er en anden ting, der holder os fra at nå "at være alt, hvad man kan være." Sindet har at klare. Problemerne i livet uanset hvor ubehagelig eller grim. Skal anerkendes først, så på i nogle detaljer og taget på en sådan måde at eliminere eller i høj grad minimere så tingene bliver overskuelige. Narkotika og alkohol cloud dom og desorienterer mennesker.

Fortæl mig sandt eller falsk?,,,,,, Hvorfor?



Du giver en meget afbalanceret oversigt over undervisningen i Koranen og Bibelen.
Du angav statistik, og selvfølgelig information om alkohol og stofmisbrug jeg ved er sandt.

Jeg blev undervist og lærte i en meget tidlig alder, at det ikke er ret til at være fordømmende over, hvad andre gør, eller tror. Min mor lærte mig, at. Jeg sad med hendes muligvis mere end mine andre søskende og snakkede. Jeg ønskede at virkelig kender min mor. Jeg spurgte hendes spørgsmål, fordi jeg kunne som barn fornemmer hendes smerte. Hun ville ikke gerne mange andre viser det direkte på hendes ansigt eller i ord. Jeg fornemmede det. Jeg vidste, så jeg ville spørge.

Hun delte hvad hun vidste og forstod min far. Hun fortalte mig om, hvordan de mødtes, hvor meget han egentlig elskede hende og nogle af de ord, han brugte at fortælle hende, hvor smuk hun var.
Hvordan han kæmpede en god kamp, og bed en politimand på benet. Han kæmpede på hans fødder og på jorden. Men en fysisk kamp er forskellig fra en psykologisk. Jeg tror, ​​efter at han gjorde sin turné i WWII i Tyskland. Han muligvis kom tilbage anderledes.
Racisme i Amerikas militære, tolerere mishandling hjemme i Amerika og i udlandet som mindre end. Kan tage det vejafgift.

Gjorde ham bitter noget, og han mistede synet af ydmyghed. Mænd har ofte ingen anden mand, han kan faktisk tale med. Ikke på en måde, hvor han kan sige. Det såre mig. Det er sårende og uacceptabel. Det eller det er ikke fair. Du får at vide, "livet er ikke fair" vænne sig til det. Være en mand, suge det op. Din skuespil som en girly-mand stuff. Så mænd holder i disse smerter, og det materialiserer andre steder i deres liv. Ingen mand eller kvinde kan flasken op ulykke, smerte og mishandling og forventer, at det ikke er åbenbart på anden adfærd eller måde. Ved ikke at have forretninger, være i stand til at sige eller dele dine følelser forårsager flere problemer. når en dame forsøger at dele hende. Nogle mænd vil gøre det samme for hendes. Lukke dem ned.

Jeg tror, ​​det er en falsk forestilling og forståelse for, at mænd ikke skal føle smerte, føler sig dårligt, bliver bange som mand. En mand med visdom og forståelse af sig selv og livet (åbne øjne og bevidst til sine påvirkninger) naturligvis ved, hvordan at arbejde gennem disse følelser og kanalisere dem på en ordentlig måde, så der ikke mere tab eller skade er sket.
Mens min far var i live, jeg talte med ham så meget som muligt. På mange måder (følelsesmæssigt) var han fraværende. Han lo og han havde visdom. Han efterlader min mor, fem søstre og fire drenge .. dette inkluderer mig. Vi alle taler godt om ham. Ære vores far og mor. Vi elskede ham, indtil hans sidste dage, og han vidste det, fordi vi sagde til ham, at vi elskede ham.

Han lærte mig ydmyghed. Som er baseret på ikke bliver centreret på selvet. Tænk på, hvordan en anden person ville reagere, reagere eller føle om nogle af de ting, du gør.

Men Alkohol holdt ham fra at praktisere, hvad han prædikede. Min far var alkoholiker.

Sober i sin arbejdstid, men beruset efter. Han holdt en masse smerte i hans forståelse og i livet. Racisme jeg kender spillet en del. Presset på arbejdet eller bare det ansvar det kræver at være en mand kan være skræmmende for nogle. Hvordan han forsøgte at forblive ydmyg, skulle være ydmyg og stadig være en mand i Amerika. For afrikanske amerikanere er det stadig et problem. Mange drink i overskud for at undslippe smerten af ​​fattigdom og mishandling oplevet. Trække sig tilbage til denne falske verden føler sig godt, god følelse under indflydelse. Kun for at vågne til mere eller andet stressende mareridt.

Lykke som om tiden er flygtig. Du kan jage dem, kan ikke indeholde enten, men vil have mere.

Dette førte til ham at bruge mere tid i gaderne drikke med sine Fair-vejr venner - En ven, der er kun en ven, når omstændighederne er behagelig eller rentabelt for dem. Hvem støtter andre kun når det er nemt og bekvemt at gøre det.

I stedet for at komme hjem, hvor han kunne lukke døren. Ikke forvente at blive dømt. Hvor han kunne have udtrykt, hvad han følte, og voksede sig stærkere mod det, der stod imod ham. Støttet af dem, han brød sig om, der plejes om ham og var i hans liv. Men i sin generation han blev undervist en mand har at flasken op alle dårligdomme.


Ikke at være hjemme, hvor han kunne lukke døren og lade problemerne udenfor. Hans års misbrug fanget og alvorligt slået ham. Jeg har fem søstre, tre brødre. Vi elsker ham ikke mindre.
Vi har et ordsprog i Amerika "rullende sten samler ikke mos." Min far var en rullende sten.
Så dette fik mig tidligt i livet til virkelig at være opmærksom på adfærd og vide, hvornår der kan være uudtalte ting sker i livet for dem omkring mig. Det kan være nødvendigt at behandle, diskuteres eller påpegede

http://www.youtube.com/watch?v=Lls2EgMfF3M
Seneste indlæg
Til papirkurven?
af Anonym
16/04/2024 01:19
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
15/04/2024 16:20
LIGHED, INSTINKTIVT LAVERE OG OPSTANDELSEN BEVIDSTHED - GODT OG/E
af ABC
15/04/2024 08:27
Ramadan-måneden
af ABC
14/04/2024 23:00
Kærlighedsbevægelsen...
af ABC
14/04/2024 14:12
Nyheder fra DR
Mette Østergaard stopper på Berlingske..
16/04/2024 09:51
Børsens kobbertag gør brandslukning va..
16/04/2024 09:49
Ministre reagerer på branden: '400 års..
16/04/2024 09:04
Brand i Børsen: Politiet fraråder unø..
16/04/2024 08:55
Arrivederci til Arriva! Togselskab dropp..
16/04/2024 07:23
Nyheder fra Religion.dk