annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15648183
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2379329
Et andet syn 1988801
Jesu ord 1521946
Åndelig Føde 1511041
Galleri
Svensk træhus
Hvem er online?
0 registrerede 312 gæster og 48 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: somo
Emne: Re: Yes, please stop! - thanks..

Nogen fortalte mig,
At Bibelen opfordrer til brug af alkohol: delvist sandt ... det er opmuntret i nogle dele af Bibelen, og modløs i andre, og de kristne er meget forskellige i deres holdninger til brug af alkohol.
Den største guide at fordreje Bibelen
Alkohol er nummer et narkotikaproblem i Amerika.

Der er mere end 12 millioner alkoholikere i USA

Tre fjerdedele af alle voksne drikker alkohol, og 6% af dem er alkoholikere.

Amerikanerne bruger 197 millioner dollar hver dag på alkohol.

I USA, er en person dræbt i en alkohol-relaterede bilulykke hver 30 minutter.

En undersøgelse fra 2000 foretaget fundet næsten 7 millioner mennesker alder 12 til 20 var binge drinkers.

Tre fjerdedele af alle gymnasieelever været fulde mindst én gang.

Unge, der begynder at drikke før de fylder 15, er fire gange større sandsynlighed for at blive alkoholikere end deres kolleger, der ikke begynder at drikke indtil en alder af 21.

Personer med en videregående uddannelse er mere tilbøjelige til at drikke.

Højere indkomst mennesker er mere tilbøjelige til at drikke.

Det er også fakta. Vent, hvad gør jeg?

Nogen fortalte mig,


alkohol, min bedstefar døde af kræft forårsaget af at drikke, og min yngste bror blev dræbt af et hit og køre driver (størstedelen af ​​hit and run drivere er beruset). Min bedste ven fra high school brugt $ 150,000 på kreditkort på heroin. Jeg kan ikke tænke på nogen mennesker, der ikke kender nogen meget negativt påvirket af alkohol og / eller stofmisbrug.

Alkohol og stofmisbrug er særdeles stærkt corrolated med kriminalitet, mord, vold, voldtægt, børnemishandling samt socialt destruktive adfærd såsom seksuel promiskuitet.

De er en plage.

Fordi alkohol virker ligesom andre lægemidler, der påvirker dom, bevidsthed, glæden centre i hjernen, stofmisbrug osv

Desværre vil et stort mindretal (måske 20-30%?) Har store problemer på grund af alkohol og stofmisbrug, og en mindre fraktion (5%?) Vil forårsage umådelige sorg og hjertesorg for utallige andre.

Jeg står ved min kommentar: alkohol og narkotika er en plage på samfundet.


60% af amerikanske voksne indtaget alkohol i det sidste år. Multiplicere denne med fraktionen jeg nævnt af mennesker, for hvem drikke er et problem, jeg ville være komfortable sige 12-18% af amerikanske voksne har mindst en vis grad af problemer drikke (eksempler: druk fører til seksuelle møder, der senere fortrød, manglende arbejdet på grund af tømmermænd, penge spørgsmål på grund af penge brugt på barer, ægteskabelige slagsmål næres af alkohol, frarådes samtaler på et kontor fest, hvor en alt for mange drikkevarer var bundet på, kørsel under påvirkning (men ikke fanget), etc.)

Og selvfølgelig 5%, eller for hvem alkohol er et meget alvorligt problem (3% af amerikanske voksne, da 40% ikke drikker) gå derefter videre til at gøre ting som at slagte min bror fra bag rattet, dø af leversvigt sexuelt misbruger deres stepdaughters, mister deres job, og ellers skabe ravage på samfundsstrukturen.

Selvfølgelig blandt nogle undergrupper såsom indfødte amerikanere, disse procentsatser er langt, langt højere.
Sure. Men folk gør dumme ting hele på egen hånd uden at røre en dråbe hele tiden. Jeg bare ligeglad med, om folk ønsker at drikke. De er voksne; de gør en beslutning om at gøre noget.
Jeg var et barn og et offer for en voksen drikke

http://www.youtube.com/watch?v=sUciwTVH0Hg
Seneste indlæg
Lad os undersøge islam...
af ABC
18/04/2024 16:13
Tanker - idéer - visioner.
af Tikka
18/04/2024 15:58
Til papirkurven?
af Arne Thomsen
18/04/2024 13:00
Er der noget nyt under solen...
af ABC
17/04/2024 15:12
Eid-Al-Fitr
af somo
16/04/2024 18:49
Nyheder fra DR
Verdens største parlamentsvalg er skudt..
19/04/2024 07:23
Aarhus kæmper for ny kaserne for cyberv..
19/04/2024 06:53
Over 100 demonstranter anholdt på prest..
19/04/2024 06:11
16-årig sigtet for terror efter knivsti..
19/04/2024 05:33
Nyhedsbureauer: Luftforsvar aktiveret fl..
19/04/2024 04:32
Nyheder fra Religion.dk