0
registrerede
175
gæster og
318
søgemaskiner online. |
Key:
Admin,
Global Mod,
Mod
|
|
|
Skribent: ole bjørn
Emne: Re: De store problemer interesserer slet ikke .
|
Det er ikke noget at undre sig over, treram, for de to tilbageværende trolde trækker ethvert forsøg på at diskutere almene emner ned til et spørgsmål om, hvem der er for eller imod deres snæversyn.
Så længe de to får lov af Peter til at dominere debatten, og han ikke skrider ind overfor deres konstante personangreb, vil alle forsøg på at hæve debatten mislykkes. Peter synes at have stillet sig tilfreds med, at trosfrihed.dk blot skal være et supplement til hans indtægt som dieselpasser. Alle idealer om ytringsfrihed er blevet ofret på mammons alter, så derfor holder han hånden over troldene, fordi deres flittige skriverier øger hans reklameindtægter.
For mig er trosfrihed.dk derfor blot blevet et studie i andegårdsmentalitet, som kan bruges til at undersøge reaktioner på forskellige former for sproglige udtryksformer. Større filosofiske problemer og samfundsforhold diskuterer jeg andre steder, hvor niveauet er højere. Men jeg støtter og opmuntrer gerne de få positive debattører, som fortsat er tilbage på debatten. Det synes jeg også at du bør gøre, treram, for det er nok den eneste chance for at trosfrihed.dk kan blive det fristed for meninger, som det oprindeligt var tænkt som.
Mvh
Ole Bjørn :o)
|
|
|
|