annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15869865
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2397974
Et andet syn 2002929
Åndelig Føde 1599822
Jesu ord 1534105
Galleri
Lidt billeder fra min sidste tur til Israel
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 557 gæster og 177 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: somo
Emne: Re: Fortæl mig sandt eller falsk?,,,,,, Hvorfor

Nogen fortalte mig,

Everytime ive fået anholdt øje var beruset .. Nå jeg gik til fængsel to gange ædru , det var, da jeg fik plukket tilfældigt for at have warrants.

Jeg har prøvet at stoppe med at drikke , det er svært . Jeg kan , men så hvad skal jeg gøre ..
Så jeg gav ham råd til at forsøge at holde sig væk fra alkohol gradvist, men hurtigt

Ikke en skam , så vidt jeg er bekymret . Min far var alkoholiker og alle mine brødre og søstre havde problemer med druk og stoffer .

Jeg er med. Jeg er meget ked af at høre om dine dårlige erfaringer med alkohol . Jeg kan forstå, hvorfor du ville undgå det .
.

Folk under indflydelse af alkohol og andre rusmidler forårsager næsten halvdelen af ​​den voldelige kriminalitet , mord , voldtægter og auto dræbte.

Så det er ikke bare et problem for alkoholikere. Desværre gør de det alles problem.

Spørgsmålet er: er et produkt, der kan bruges ansvarligt af mange mennesker , men kan ikke ved et stort mindretal , og forårsager den samlede mængde af lidelse og elendighed , at alkohol gør, værd de sociale omkostninger ? Bahá'u'lláh vejes beviserne og sagde : nej , hans tilhængere er ikke at drikke alkohol. Det forekommer mig, at han gav en meget stor nettofordel for sit samfund i at gøre det . Jeg er ikke sikker på , hvordan du kan argumentere ellers givet de katastrofale resultater tjente op de mennesker, der ikke kan håndtere alkohol. Det er ikke som om der ikke er nogen andre glæder i livet end at blive summede ...

Jeg mistede min bror i 2012 til en hit-and- run chauffør, der aldrig blev fanget . To tredjedele af hit-and- runs er spritbilister ...

==


Fra min erfaring , marihuana mest regelmæssigt brugere har negativ konsekvens af anvendelsen.

Jeg dunno . Jeg kender forbud virker ikke. måske mere alvorlige straffe for alkoholrelaterede forbrydelser er det næste skridt for et samfund .

Jeg tror ikke, der vil have megen effekt . Jeg er meget glad for, at islam, forbyde brugen af ​​alkohol. Det virker som den bedste måde at reducere negative bivirkninger.


Som jeg sagde , at problemet er der en procentdel af mennesker, der ikke kan bruge alkohol ansvarligt, og generere forfærdelige bivirkninger for resten af ​​os .

meget ked af at høre . Jeg går helt ind for hårdere straffe til folk, der kører beruset.





Nogen fortalte mig,
Alkoholisme plaget min familie så godt. Min far var alkoholiker og alle mine søskende havde alkohol-eller stofmisbrug problemer på et tidspunkt i deres liv.

http://www.youtube.com/watch?v=046t-xBpOIs
Seneste indlæg
Kristi himmelfart
af Arne Thomsen
13/05/2024 22:44
Vigtige præciseringer
af somo
10/05/2024 22:05
Min ”religion”
af Arne Thomsen
08/05/2024 22:42
Blanke sider
af Tikka
08/05/2024 13:37
Hilsner
af Hanskrist
06/05/2024 13:33
Nyheder fra DR
Trods protester: Udskældt lov er ét sk..
13/05/2024 22:10
Bakken Bears bringer sig foran med 2-0 i..
13/05/2024 21:44
En FN-medarbejder er blevet dræbt i ang..
13/05/2024 21:32
Den Grammy-vindende saxofonist David San..
13/05/2024 21:03
GameStop-aktien stiger med mere end 70 p..
13/05/2024 20:25
Nyheder fra Religion.dk