annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15713427
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2384425
Et andet syn 1993640
Åndelig Føde 1531563
Jesu ord 1526022
Galleri
Løve i egen hule nu.
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 518 gæster og 62 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Simon
Emne: Re: Confessions of the West

Ohøj igen..

"lindoooo plaprer nok bare videre med sine koran forherligelser".

- Ja, der er ikke andet i ærmet.

"Hvad angår de forkælede muslimske drengebørn, så skal de muligvis finde andre steder at bo, nu hvor nogle socialdemokrater truer med at rive indtil flere blokke ned i Vollsmose, men mon det ikke bare flytter problemet et andet sted hen??. Men som du siger, det er måske bare tomme trusler".

- Det er kun ord og ret typisk fra dén kant: de tror de ka' snakke alvorlige problemer ihjel, alt imens forpestes så menneskers liv i nabolaget. Så det er ikke andet end et misbrug af en ganske alvorlig situation - og det er præcis hvad jeg mener karakteriserer nutidens levebrødspolitikere!

"Og "sjovt" nok så er en af voldsmændene kommet fra Tyrkiet sammen med sin mor og 11 søskende, mit ene indlæg røg over i papirkurven fordi jeg sagde som Glistrup engang sagde at de f.b.s.r. jeg mente nu de får børn som ænder, hvis det da går an, men vi får se".

- Dem der rent faktisk kan udvises og under henvisning til, at de ikke er modne nok til at bo i et åbent samfund med demokratiske spilleregler, bør udvises. Ja, man burde rent faktisk anklage forældrene for ikke at ha' mere styr på deres børn, hvilket gælder uanset folks nationalitet og livssyn.

Jeg gir nu ikke meget for det populistiske DF eller for datidens Fremskridtsparti, dermed heller ikke for Glistrup - som jeg syntes man personligt ødelagde, i stedetfor at argumentere bedre imod hans synspunkter. Det var en farce.
Dermed mener jeg bare, at problemerne vi nu ser ikke igen bør bruges som interne skuespil partierne imellem, men ses i øjnene og løses for at hjælpe de mennesker der er udsat for disse kriminelle bander. I mine øjne skulle grænserne lukkes og vi selv bestemme hvem der skal ind i landet - ikke EU, som ikke har bestilt andet end homogenisere økonomiske og kulturelle problemer, uden på nogen måde at ha' andet at stimulere end verdens storbanker, som om det var dem der skulle skabe de politiske rammer for velfærd og indbyrdes trivsel. Alle de skuespil, som kun får problemer til at slumre og vokse, til de eksploderer, er rige mennesker ligeglade med, de flygter jo bare når problemerne blir for store. Idéen med et demokrati er jo, at befolkningen vælger og vrager mellem et udsnit af politikere man mener repræsenterer befolkningens uensartede synspunkter. Nu er selv det blevet et skuespil, hvor ingen kan regne med nogen og så må afgive deres stemmer i matematisk favør. Der må ryddes op, og politikere der alligevel ingen alternativer har at byde på, skulle ud af klappen. Hvem fanden ville fx. ansætte en kirurger hvis eneste håndværk var retorik? Nå, nok om det.

"Jo jeg puster ganske roligt, selvom jeg af og til mister vejret".

- Ja, jeg håber da også du passer godt på vejret dit Treram, for du sku' gerne bidrage på debatten her gode år fremover. Har godt set du har lidt problemer, håber du klarer dem henad vejen med ekspertice fra lægefaglige. Men ha' en god weekend og lad dig endelig ikke gå på af et bidrag til skraldespanden, der er jo røget mange finker fra panden i tidens løb, men det gør nu ikke kolibrier til jetjagere, ved du ;)

mvh
Simon
Seneste indlæg
Vigtige præciseringer
af somo
28/04/2024 15:42
Min ”religion”
af Arne Thomsen
28/04/2024 13:31
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
27/04/2024 09:52
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Fare for, at stilladset ved Børsen kan ..
28/04/2024 21:48
Biden og Netanyahu har talt sammen
28/04/2024 20:46
Nødhjælpsorganisation genoptager arbej..
28/04/2024 18:53
Prins Harry markerer tiåret for Invictu..
28/04/2024 18:32
Brøndby snubler i guldkampen, men undg..
28/04/2024 18:21
Nyheder fra Religion.dk