annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15895354
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2400557
Et andet syn 2004870
Åndelig Føde 1608942
Jesu ord 1535036
Galleri
Narcissisten og legebarnet!
Hvem er online?
1 registreret (1 usynlig), 579 gæster og 46 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 1 af 2 1 2 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#12719 - 05/04/2012 21:15 Mirakler i Koranen
eninn Offline
ny
Registeret: 19/03/2012
Indlæg: 12


Stræb efter at få dem hurtigt
Når du tager et billede af Jorden drejer rundt om sig selv og acceleration, så kan vi tydeligt se consecution sekvens og gradient af lys og mørke. Som om den mørke Hvis efter denne tynde lag af lys, uden at overskride det! Opdagelsen af ​​jordens rotation, og indblanding af lys med mørke, og vice versa skal være en stor indsats, og penge, og de blanktegn enheder, og hundredvis af forskere.
Hvor stor Koranen og vise os, gennem vers, og den nat dækker dag, og søger hurtigt på en løbende, den Almægtige siger: "Han bringer natten til dækningen i løbet af dagen, søger at få dem hurtigt." (54 [brugerdefineret smiler. I loven, bevist, og at jorden spin på meget højt, men takket være Guds nåde vi ikke føler rotation.
Vandkilde
Kampesten og på trods af styrke og sammenhæng og manglen på mellemrum mellem dem, tillader det vand at passere gennem meget små huller. Denne egenskab gør vandet falder fra luften, der skal lagres i jorden efter passage gennem porerne i disse sten, og uden at denne funktion klipperne, og vil vand ikke kunne sive dybt ind i langt under overfladen af ​​jorden.
Det er forbløffende, er, at Koranen har peget på kilden til ferskvand i det følgende vers: "Og Vi sender vand ned fra himlen (regn) i (pga.) foranstaltning, og vi gav dem hoteller i jorden, og virkelig, vi er ikke i stand til at tage væk" (18: Al Muiminun). Dette vers bekræfter, at kilden til dette vand i jorden, er regnvand, som i tilfælde af grundvand, som er videnskabeligt bevist! Denne kendsgerning var ikke kendt på tidspunktet for åbenbaring Koranen, derfor blev Den Hellige Profet informeret om det?
Eddike
Medicinsk forskning har opdaget fordelene ved eddike, og det er fortsat at finde ud af flere fordele. Er blevet kontrolleret, eddike forhindrer diarré, fordi den indeholder materialer bedrift. Det drøftede også regelmæssig og lille eddike renser maven og fordøjelsessystemet, fordøjelsen, aktiverer og dræber parasitter i tarmen.
Eddike er en effektiv antibiotikum, der blev anvendt i behandlingen af ​​karies, og gingivitis
Sadiq er profeten Muhammed, fred være med ham, da han sagde: ". Laminat er eddike som et middel spiselig"
Og kamel mælk.
Forskere har for nylig vist sig at bidrage til fordelene ved kamel mælk i behandlingen af ​​mange sygdomme. The American Journal of Science og påvise tilstedeværelsen af ​​antibiotika, der er unikke i mælken af ​​kameler, sagde de til behandling af mange alvorlige sygdomme! Dette var behandlingen i mælken kameler er, hvad profeten Muhammed, fred være med ham, fortalte han os, før omkring 14 århundreder! Han den Almægtige siger: "Lad de ikke ser på de kameler, hvordan de er skabt?" (17: Al Ghashiya).
Har de ikke se på kamelerne
Gud, den Almægtige, beordrede sine skabninger selv håbede, han sagde: "Har de ikke se på de kameler, hvordan de er skabt" (17: Al Ghashiya), og hvis vi gennemgået de kameler, vil vi finde mange undere. Sætninger kan ikke bære høje temperaturer på op til 70 ° C og straffe på to præsidenter kan tåle køligere op til 40 graders frost! Desuden kan kamelen drikke vand, både sødt og salt, og har evnen til at modstå tørst efter mere end en måned. Og kan gå i ørkenen, hvad er de betingelser, såsom støv, høje temperaturer, storme osv., alle Lovet være Gud.
Bøn og følelsesmæssig stabilitet
Bøn har mange psykologiske virkninger store, som det er tilfældet, når den højtidelighed og bøn troende fuldt ud, og det vil hjælpe ham til at fokusere og tænke på, hvem er den vigtigste måde at lindre nervøse spændinger og træthed. Hertil kommer, er bøn en effektiv behandling for hensynsløshed og vrede og impulsive, som han lærer den troende hvordan man kan være stille og lydige mod Gud den Almægtige med tålmodighed og ydmyghed.
Disse ting, og en positiv indflydelse på neuraxis hjertets funktion, fordi det regulerer hjerterytme og blodgennemstrømning. Bøn hjælper også den troende til at fjerne alt sedimentet indre af depression, angst, frygt og følelsesmæssige belastninger, de fjernede alle, så snart den troende huske, at i hænderne på den Almægtiges, og at han ikke ville forlade ham, så længe han tilbad ham ærligt, der er den Almægtige siger: "Vellykket faktisk er de troende * dem, der giver deres bønner med alle højtidelighed og fuld underkastelse "(1-2 Al Mu'iminun).
Ved slutningen af ​​solen
Når stjernen vokser og vokser, det eksploderer og et fald i størrelse og bliver en hvid dværg i en eksplosion, der har en temperatur på 400.000 grader Celsius! Verdens bekræfter, at vores sol vil have det samme mål, forbrændinger, og dette vil føre til forbrænding eller forbrænding for at reducere størrelsen af ​​solen i et lille mørkt stadier. Er det ikke vidunderligt at finde Koranen fortæller os om solen ved udgangen, den Almægtige, sagde: "Når solen er viklet rundt" (1: AL pelletering). Vidste ikke denne universelle sandhed på det tidspunkt, hvor den blev åbenbaret i Koranen, hvor folk tror, ​​at universet er evigt, derfor dette vers angiver slutningen af ​​solen, er forskerne drøfter i øjeblikket, og det er en af ​​mirakel af Koranen.
Seas 2 Afsnit 1
Forskere har opdaget eksistensen af ​​barrierer, der adskiller vand mellem floden søde fra havet i retning af floden, og de anser disse sektioner og en af ​​de vidundere i naturen, der opretholder den økologiske balance. Al lovprisning til Gud den Almægtige, som henviste til denne videnskabelige kendsgerning, hundreder af år, før forskerne kan gøre, og han Almægtige siger: "Dette er den, der tillader fri de to have (slags vand): Det er velsmagende og sød, og det er salt og bittert, at han og sætte en barriere mellem dem og hele afsnittet "(53: Criterion). Det er bevist, at vandet i havet ikke krydser grænsen og blande sig med floden for at holde balancen, men på grund af denne opdeling er fuld.
To af afsnit 2 of the Sea
Der er vand barrierer mellem de to have på planeten! For eksempel er krydset af Det Røde Hav og Det Indiske Ocean i strædet Bab al-Qaeda (eller port Strædet tårer), og dette punkt et område på flere kilometer, der kaldes landtangen karakteristika for hver havet er forskellig fra den anden, og aldrig blandes sammen! Det fortalte os, hvad den Hellige Koran i det følgende vers: "Han har boltrede de to have (den salt-og ferskvand) møde sammen * mellem dem er den barriere, der kan ikke angribe nogen af ​​dem" (19-20 Rehman). Ordet "møde" betyder mix og ubehag, og beviste, at bufferzonen er omfattet af blanding og turbulens i strømmen strøm, men hver og en af ​​de to have bevarer sine egenskaber på trods af tusinder af år er gået, Guds herlighed.
Underjordisk vand opbevaring
Forskerne siger, at mængden af ​​frisk vand lagres i undergrunden er meget større end den mængde, i floder og søer. Denne opdagelse er relativt nyt, men det er ikke i overensstemmelse med Koranen, bogen af ​​Gud den Almægtige, og at der er et vers refererer til opbevaring af vand under jorden, "og sendte vinde befrugtende (til at fylde meget med skyer af vand), og derefter forårsagede vand (regn) ned fra himlen, og vi Vi tilbyder dig at drikke, og du ikke har er ejere af deres butikker "(22: Al Stone).
Det er bevist, at uran er gemt vind skyer og regn vand under jorden i en kompleks proces, som ingen kan gøre undtagen Allah, den Almægtige.
Top Svar Citer
#12721 - 05/04/2012 23:59 Re: Mirakler i Koranen [Re: eninn]
Admin Offline

godt igang
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 387
Sted: Solskinsøen
Dear Eninn

You are welcome to paticipate in our debate in english, but please use some of your own words, and not only copy/paste posts from other internet sites.
_________________________
Venlig hilsen
Admin
Top Svar Citer
#12722 - 06/04/2012 01:54 Re: Mirakler i Koranen [Re: Admin]
eninn Offline
ny
Registeret: 19/03/2012
Indlæg: 12
Thank you my dear brother
But
This All My articles
I publish it in other sites and this is my right
So it's not copy and paste

And will be found in many languages
So do not be surprised
Top Svar Citer
#12723 - 06/04/2012 02:42 Re: Mirakler i Koranen [Re: eninn]
Admin Offline

godt igang
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 387
Sted: Solskinsøen
Hello again.

I didn't knew you were the author. I do apologize for deleting your post.
_________________________
Venlig hilsen
Admin
Top Svar Citer
#12725 - 06/04/2012 12:02 Re: Mirakler i Koranen [Re: eninn]
Arne Thomsen Offline
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 7238
Sted: Sydsjælland
Hej Eninn.

Di skriver bl.a.:
Citat:
Er det ikke vidunderligt at finde Koranen fortæller os om solen ved udgangen, den Almægtige, sagde: "Når solen er viklet rundt" (1: AL pelletering). Vidste ikke denne universelle sandhed på det tidspunkt, hvor den blev åbenbaret i Koranen, hvor folk tror, ​​at universet er evigt, derfor dette vers angiver slutningen af ​​solen, er forskerne drøfter i øjeblikket, og det er en af ​​mirakel af Koranen.
Det er lidt svært et finde dine Koran-citater ud fra, hvad du oplyser, men i dette tilfælde mener jeg, det må være, hvad der i min Koran er: Sura 81, al-Takwir, der har overskriften: Indhyllingen, og som de to første vers har:
Citat:
1. Når solen hylles ind
2. og stjernerne styrter ned,
Når jeg læser denne Sura, ser jeg kun meget lidt en oplysning om, at vores sol - og andre stjerner - på et tidspunkt løber tør for brændstof (brint), men i stedet ser jeg en "dommedagsprofeti" (som vi jo også kender til i kristendommen).
http://da.wikipedia.org/wiki/Dommedag

Den her aktuelle sura slutter:
Citat:
26. Hvor vil I gå hen?
27. Dette er blot en påmindelse til alverden,
28. til enhver af jer, der gerne vil være retlinet.
29. Men I vil kun, hvis Gud vil, alverdens Herre.
Det sidste vers, der siger os, at vi end ikke er blevet givet en fri vilje, kan set med mine øjne risikere at lede os til passivitet, at vi undlader at bruge vore gode evner.

M.v.h. Arne.
Top Svar Citer
annonce
Side 1 af 2 1 2 >


Seneste indlæg
Kristi himmelfart
af Arne Thomsen
14/05/2024 16:36
Vigtige præciseringer
af somo
10/05/2024 22:05
Min ”religion”
af Arne Thomsen
08/05/2024 22:42
Blanke sider
af Tikka
08/05/2024 13:37
Hilsner
af Hanskrist
06/05/2024 13:33
Nyheder fra DR
FN: Næsten 600.000 palæstinensere ford..
16/05/2024 04:21
Frankrig forbyder TikTok og indfører un..
16/05/2024 03:21
Landsholdsspilleren O'Riley scorer dobbe..
15/05/2024 22:50
Slovakiets vicepremierminister: Jeg tror..
15/05/2024 22:38
Det færøske lagting forkaster forslag ..
15/05/2024 22:13
Nyheder fra Religion.dk