annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15708519
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2383990
Et andet syn 1993248
Åndelig Føde 1530262
Jesu ord 1524789
Galleri
Blitz your Bliss
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 463 gæster og 65 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 46 af 59 < 1 2 ... 44 45 46 47 48 ... 58 59 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#5453 - 21/10/2008 17:50 Re: Jesus på banen [Re: Anonym]
Anonym
Uregistreret

Citat:
Jeg har ikke dømt nogen for noget.

Thomas stillede sig op og bad således for sig selv: Gud, jeg takker dig, fordi jeg ikke er som andre mennesker, røvere, uretfærdige, ægteskabsbrydere, eller som de andre banditter dér. Luk. 18:11.
Top Svar Citer
#5454 - 21/10/2008 18:03 Re: Jesus på banen [Re: Anonym]
ole bjørn Offline
bor her
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 2397
Sted: Sverige/Danmark
Du er fuld af løgn, Thomas-plagiat.

Citat:
Dine konstante personangreb ødelægger debatten. Og har gjort det mange gange før.

Derfor blev du kylet ud af religionsdebatten i hoved og røv.


Enhver, der har været på online-debatten ved præcis, hvorfor jeg blev slettet, inklusive denne debats administrator, så den slags løgne stempler kun dig selv.

Og nu har du så afsløret, at du var med på den gamle debat, og enhver kan genkende stilen fra "Visdommen" alias "Thomas" alias "Harly" og sikkert også flere andre alias'er.

Du har Ouseleys falske evangelium på hjernen, og du er en debatterrorist af værste slags, for du er overhovedet ikke interesseret i andre menneskers meninger, men kun i at genere dem med falske udlægninger af bibelen uden variation.

Du må have et virkeligt sølle liv, når du i den grad mangler evnen til at forstå, hvordan mennesker bør opføre sig overfor hinanden, hvis de vil respekteres. Men din opførsel her er ikke vejen til et bedre liv, hverken for dig selv eller andre.

Vi spiser kød, som Jesus gjorde. Vi drikker vin, som Jesus gjorde. Vi forstår hans budskab, som dit liv klart viser, at det har du aldrig gjort. Du møder ikke modstand fordi du prædiker om Jesus. Du møder modstand, fordi du forvansker Jesus ord, og derfor kan du ikke finde en eneste person, der vil bakke din mening op, hverken her eller på nogen andre debatter.

Forstår du det, Dumheden-Thomas-Harly-Berger, ikke én eneste. Din selvvalgte isolation har gjort dig alene i verden med din selvglade tro.

Vi andre kan trods uenigheder nyde fællesskabets glæder, og det er nok det som gør, at du i misundelse vil prøve at ødelægge vores fællesskab her.

Her er dit sande portræt syg
Top Svar Citer
#5455 - 21/10/2008 18:14 Re: Jesus på banen [Re: Anonym]
Anonym
Uregistreret

Citat:
Thomas stillede sig op og bad således for sig selv: Gud, jeg takker dig, fordi jeg ikke er som andre mennesker, røvere, uretfærdige, ægteskabsbrydere, eller som de andre banditter dér. Luk. 18:11.


Jeg er ikke Thomas, men det er nok mig, du mener. (Ham Thomas er virkelig blevet en legende her!).

Hvornår bad jeg sådan? Hvis du leder lidt, så vil du finde, at jeg har indrømmet, at jeg er en "synder af rang". Sådan skrev jeg.

Så lyv nu ikke om mig - det er ikke pænt!

Interessant, at DU bruger Jesu ord til at angribe med - noget som JEG er blevet anklaget for. H....r.
Top Svar Citer
#5456 - 21/10/2008 18:20 Re: Jesus på banen [Re: ole bjørn]
Anonym
Uregistreret

Citat:
Og nu har du så afsløret, at du var med på den gamle debat


Lad nu være med at lyve, Ole. Der er både den mulighed, at jeg har fulgt med fra sidelinien (at jeg ikke har været "med"), eller at jeg har set, hvad der er skrevet om det her på siden.

Citat:
Du har Ouseleys falske evangelium på hjernen


Hvad har jeg skrevet, siden du hævder dette?

Citat:
du er en debatterrorist af værste slags


Flere personangreb er alt, hvad du har.

Citat:
Du må have et virkeligt sølle liv


Flere personangreb.

Citat:
Vi forstår hans budskab, som dit liv klart viser, at det har du aldrig gjort.


Hans budskab er kærlighed. At vi skal holde hans bud og holde fast i hans ord. Dette siger jeg igen og igen.

Citat:
Du møder modstand, fordi du forvansker Jesus ord


Det er ikke at forvanske hans ord, netop at sige at vi skal holde fast i dem. Duh!

Citat:
Forstår du det, Dumheden


Flere personangreb.

Citat:
Din selvvalgte isolation har gjort dig alene i verden med din selvglade tro.


Flere personangreb.

Citat:
du i misundelse vil prøve at ødelægge vores fællesskab her.


Flere personangreb.

Intet andet end personangreb og løgne fra din side, Ole.
Top Svar Citer
#5457 - 21/10/2008 18:27 Re: Spirituel omsorg. [Re: serotonin]
Anonym
Uregistreret

Citat:
Virkeligheden indgyder aldrig frygt.


Nej, for virkeligheden er dyb fred, enhed og kærlighed. Erkendelse, væren og lykke.

Citat:
Virkeligheden indgyder aldrig frygt. Det er umuligt at den kan gøre mig urolig. Virkeligheden bringer kun fuldkommen fred. Når jeg bliver urolig er det altid fordi jeg har erstattet virkeligheden med illusioner, som jeg har optænkt. Illusioner er foruroligende, fordi jeg har givet dem virkelighed, og derfor betragter virkeligheden som en illusion. Intet i Guds skaberværk påvirkes på nogen som helst måde af min forvirring. Jeg bliver altid urolig over ingenting.


Smukt sagt. Det er nemlig kun illusioner, der bringer lidelse. Og vi kaster os ud i denne lidelse, uden at ane at den faktisk stammer fra illusion.

Vi skal bevæge os fra illusion til illumination.
Top Svar Citer
annonce
Side 46 af 59 < 1 2 ... 44 45 46 47 48 ... 58 59 >


Moderator:  Arne Thomsen 
Seneste indlæg
Min ”religion”
af Arne Thomsen
28/04/2024 13:31
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
27/04/2024 09:52
Vigtige præciseringer
af somo
27/04/2024 08:22
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Abbas forventer angreb mod Rafah i løbe..
28/04/2024 11:37
400 ton nødhjælp er på vej med skib t..
28/04/2024 09:18
Lun søndag ender i tordenvejr
28/04/2024 08:34
To personer er fundet døde i Esrum Sø
28/04/2024 08:30
Russiske journalister varetægtsfængsle..
28/04/2024 08:23
Nyheder fra Religion.dk