Jamen Arne da
jeg er da i det mindste ærlig og ja kærlig (og sjov) hvorimod du er udspekuleret og som altid ondskabsfuld overfor mig,, du er konstant efter mig,, du læser ikke mine indlæg, du sjofler mig og mine skriverier
begynd at læse hvad jeg skriver og lad være med at opdigte og forvanske og fordreje hvad jeg skriver,,, men jeg husker da godt nok at du ikke vil efterstræbe sandheden, hvad der er op og ned i det vi drøfter,,
lad nu være med at gøre dig selv til grin,,
du er så selvhøjtidelig at det gør ondt,, du har kun dig selv i tankerne hele tiden,,,
dine skriverier, og dine skriverier og dine skriverier,,, prøv nu for helvede at læse også hvad jeg skriver,,,
måske er du sunken sammen og faldet helt ind i dig selv og dine egne tanker at du ikke kan relatere til hvad andre skriver,,
ydmyg er du ihvertfald ikke, men selvhøjtidelig og intrigant og altid vælger du personfnidder overfor mig i stedet for at koncentrere dig om hvad jeg skriver
hvad er det der er æreskrænkende, jo at du ikke læser hvad jeg skriver og at du forvansker og fordrejer hvad jeg skriver og at du vælger personfnidder overfor mig i stedet for at koncentrere dig om hvor godt jeg belyser det vi drøfter
enhver kan hoppe over i tråden "Egen tro og andres" og undersøge hvordan det var dig der begyndte med personfnidder og at forvanske og fordreje hvad jeg skrev,,, så der pludselig ingen spændende debat længere var, med kun din evindelige selvhøjtidelighed og evindelige person angreb på mig,,
mange kærlige hilsner HansKrist
PS:
og når jeg skriver at du grundet din opførsel overfor mig er hvad vi i vestjylland (og i jord og beton arbejderklassen) kalder for et dumt svin,,, så er du jo ikke så dum at du ikke forstår hvordan det skal forstås
tag en tudekiks og tør dine øjne og gå ud i naturen og bliv forundret over dens sanselige skønhed - du skal have ilt til hjernen - du skal røre dig