Hej Arne
Du er nok klar over at jeg holder øje med dine Anti Krist aktiviteter (påstande) og jeg har en tråd på Trosfrihed der omhandler dine mest graverende Anti Krist bekendelser.
Igår føjede du en ny rigtig slem Anti Krist påstand til dine i forvejen mange, nemlig følgende:
Mit gæt er, at vi menneskers evner til at fatte det guddommelige nok ikke er bedre end myrers evner er til at fatte computere.
En mere Anti Kristus Bekendelse findes næppe - det er den totale agnostiske ateistiske benægtelse af Jesus Kristus - af alt hvad Jesus Kristus er og har beriget verden med.
Jeg fik en åbenbaring i nat - pludselig stod det mig klart at du overhovedet ikke har forstand på hvad du snakker om.
Hvilket du jo også har forsøgt at fortælle alle vi andre gennem årene at du ikke har.
Bedste eksempel er din agnosticisme og så følgende Anti Krist påstand:
Mit gæt er, at vi menneskers evner til at fatte det guddommelige nok ikke er bedre end myrers evner er til at fatte computere.
En ting er 100% sikkert og det er at du ikke kender Jesus Kristus - at det ikke er ham der har været i spil i forbindelse din Ikon oplevelse - men dine egne ideer og projektioner om Jesus Kristus.
Vi andre kristne er ydmyge og ønsker at lære Gud at kende som vi møder ham i Jesus Kristus - nemlig Jesu Kristi Åbenbaring Gud for os - den Åbenbaring Gud der er i Jesus Kristus. Og som videreføres, bekræftes og Herliggøres i alverdens Kirker fx i forbindelse Gudstjenester og andre Kirkelige handlinger.
Vi kristne er ydmyge og tager glad imod hvem Jesus Kristus Åbenbarer for os vi er i og med Gud i ham. Jesus Kristus siger os noget af den simple grund at her er Gud kommet til os som ikke længere en fjern og ukendt men som nærværende Gud vi igennem Bøn lærer at kende men især gennem Helligånden - Guds Ånd - vi erkender hvem vi er i og med Gud - hvad der Bor i Gud til os - hvad Gud skænker os - har til os af karismatiske nådegaver - ja hvem vi er som Guds Børn.
Du gør det stik modsatte - du afviser Gud i Jesus Kristus. Du gør Jesus Kristus Gudløs.
Men det er jo som du ærligt skriver - du har lige så lidt forstand på det hele som myrer har på en computer. Det er virkelig selverkendelse der vil noget og som egentlig gør at jeg ikke længere behøver river mig selv i håret over at du aldrig forstår en tekst og en argumentation og drøftelse religion og kristendom. Jeg revet mig i håret over at du tilsyneladende ikke forstod en hujende fis af hvad man skrev til dig - det behøver jeg jo ikke gøre mere - fordi du selv har indrømmet at det gør du ej heller.
Mange Kærlige Hilsner HansKrist
PS:
Iøvrigt er det et uomgængeligt kardinalpunkt i kristendommen at Skabelsen altså Naturen anses som guddommeligt. Og for Paulus drejer alt om at vi opgiver at gnaske de moralske æbler fra kundskabens træ om godt og ondt og vi vender tilbage til Livets Træ der står midt i Edens Have - i center i cor i hjertet - Træet som er naturens livgivende hjerte ❤️ og dens frugter evigt liv.
PS Afsnittet ovenfor apropos mit forrige indlæg til Thomas