annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15772589
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2391534
Et andet syn 1997860
Åndelig Føde 1553315
Jesu ord 1529727
Galleri
Kærlighed
Hvem er online?
3 registrerede Hanskrist, Arne Thomsen ,(1 usynlig), 174 gæster og 132 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#43406 - 20/04/2024 04:42 Til papirkurven?
Anonym
Uregistreret

Hov, teknisk fejl - Mit indlæg var ikke ment til Arne med til Hans K, som bagtaler mig:

Du følger ikke med i af/udviklingen! Jeg har givet afkald på drukfristelsen inklusiv den ikke erfaret tidligere ønske om bøsse luderen- Se eksemplerne her senere fra mig til en anden kristen. Ingen mennesker i verden ser officielt min renselse forvandling, så jeg har stadig ingen og íntet´ (om fysisk materielle ting) grund til det gode, så tak for din sådan ´vantro´ reaktion igen ligeglad.

V viser et linkt til ordene: "Det er absolut ingen hemmelighed, at mennesker kan ikke overleve udenorganer som hjerte og lunger. Men overraskende mange klarer sig relativt godt uden hjerne."
Jeg kommenterer: "Ja, jeg har endnu ikke mødt nogen ´ligesindet´.
Biblen advarer også metaforisk imod ´hjernedøden´ ligesom, at genopstandelsen handler om at lade det falske ego dø og istedet kende til evigt livs jeg.
På et socialt værested, hvor næsten alle undstagen mig på en vantro (ikke-troende) måde lyder som åndssvage om kun smalltalk, pervesitet, pjat og negative brok beklagelser ligesom håbløst fortabte...p,t,..endnu.. (Du kaldte dem fint for ´svage i ånden´. Personligt dømmer jeg dog ikke de desværre hjerneskadet, psykisk udviklingshæmmet og opgivende socialt udsatte tiltrods for ´ansvarlighed´. Men pædagogerne for pænt påstår, at den tomhed i emnerne bare sker på grund af interesser og et der om et fristed istedet for en sammenhæng mellem intelligent forstand og åndeligt liv med Helligånden. Synes de officielt fri fra livsbekræftende meningsfuld guddommelig fryd, glæde, ekstase, lykke og herlige henrykkelser?
Ligesom om mit kald ´Frelseren´ vistnok også relateret til følgende eksempler oplever jeg altid mange gange hårrejsende gåsehud hver gang lignende:
De kødelige vil det kødelige, og de åndelige vil det åndelige...Engang var I åndeligt set døde på grund af jeres synd og oprør mod Gud. I fulgte strømmen og lod jer lede af tidsånden..."
Top
#43407 - 20/04/2024 05:04 Re: Til papirkurven? [Re: Anonym]
Anonym
Uregistreret

Teknisk ´fejl´ igen, da følgende ikke kom med i teksten om pædagogernes holdning: "De siger vedrørende mit igennem et næsten hele livet uden fysisk kropskontakt, at jeg bør hud mod hud købe en prositueret istedet for at blive gal, hvilket jeg ikke kan ej heller hor med fremmede."
Top
#43409 - 20/04/2024 06:04 Re: Til papirkurven? [Re: Anonym]
Anonym
Uregistreret

Til Hans K siger jeg, fordi jeg har haft en genkendeligt samtale med en kristen og hans pludseligt kors halskæde samtale en sen aften uden de andre på et socialt værested. Da han lyttede til mig om mit liv, så nævnte han ´saligt de fattige i ånden´ efter mit Ord om ´min´ åndelig løn ´belønning´ med Helligånden visdom og spirituel ´rigdom´ i dag - Den snævre port til Himlen, fordi han gider heller ikke for meget begær og grådighed, hvor selv naturen ikke behøver folks overforbrug og overbefolkning.
Top
annonce


Seneste indlæg
Kristendommens ABChristus
af Hanskrist
03/05/2024 15:09
Vigtige præciseringer
af somo
03/05/2024 12:20
Hilsner
af Tikka
03/05/2024 09:21
Min ”religion”
af Arne Thomsen
30/04/2024 14:16
FRI SEX?
af Anonym
30/04/2024 05:12
Nyheder fra DR
Flere landmænd vil plante blomster og l..
03/05/2024 16:21
Værested for socialt udsatte i Hadersle..
03/05/2024 15:34
Kongeparret deltager i fejringen af 175-..
03/05/2024 15:21
Lavere jobvækst i USA kan bane vej for ..
03/05/2024 15:16
Novo Nordisk er millimeter fra ja til at..
03/05/2024 15:03
Nyheder fra Religion.dk