annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15733159
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2386511
Et andet syn 1994866
Åndelig Føde 1534792
Jesu ord 1526866
Galleri
Trankebar år 1985
Hvem er online?
0 registrerede 223 gæster og 66 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 8 af 9 < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#43375 - 17/04/2024 11:49 Re: Til papirkurven? [Re: Arne Thomsen]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3676
Sted: Nørresundby
Apropos:


Citat:
Hvis nogen ønsker et indlæg smidt i "Papirkurven", da anmeld her, hvilket indlæg det er, samt giv begrundelse.



ABC's robot automatiske spam reaktioner på alle indlæg der skrives på Trosfrihed hvor han tydeligvis er ligeglad med hvad dem han svarer drøfter virker skræmmende på mig.

Som bevidst ondskab fra ABC's side.

Han har gjort det mod mig i et års tid systematisk hver gang jeg skriver et indlæg, han gør det mod Somo og han gør det mod dig Arne (ja han gør det overfor hvert eneste indlæg der skrives på Trosfrihed) så meget at du tippede vores moderator Peter Arentzen.

Og ja det fortsætter åbenbart - han har ikke tænkt sig at stoppe, apropos det første indlæg ABC skrev her i dag.


Jeg synes disse robot automatiske spam reaktioner fra ABC skal høre op nu!

Han kan selv oprette en tråd med sit budskab men han skal ikke spamme os andre systematisk hver eneste gang vi skriver et indlæg.

ABC er fuldstændig ligeglad med hvad der er vores emne og tema og hvad vi skriver interesser ham overhovedet ikke, ihvertfald kommenterer han ikke tekstnært på det.


Jeg har indimellem haft lyst til at skrive her på Trosfrihed igen, men når jeg så kommer til at tænke på hvordan ABC vil spamme min tråd - mit emne, mister jeg helt lysten.


At appellere til ABC om at stoppe er forsøgt utallige gange og det hjælper åbenbart ikke.

Jeg foreslår hård hånd overfor ABC og hjælper det ikke, så må vi få hans profil nedlagt. Og fortsætter han som Gerth bare som anonym må vi spærre deres ip adresse eller gøre Trosfrihed til et sted hvor man kun kan skrive hvis man har en profil.


Jeg er virkelig meget foruroliget og rystet dybt ind i min sjæl over at et menneske kan opføre sig som ABC.

Vi er informeret om at der er alkohol med i spillet både for ABC's og Gerth's vedkommende, ingen af dem har nogensinde lagt skjul herpå, begge har de åbenhjertigt helt ærligt fortalt herom.


Jeg synes det er tragisk at to alkoholiker i den grad har ødelagt Trosfrihed.



Hilsen HansKrist


PS:

Tikka foreslog højst et videoklip hvor man kommenterer på indholdet og relevansen af dette videoklip.

ABC var selvfølgelig imod.


Men de fleste internetbrugere kan slet ikke åbne ABC's indlæg med 25 videoklip uden meget store forsinkelser. Og ABC der spammer os allesammen har selvfølgelig også spammet mine trådstarter og det så meget at jeg og andre kun med stort besvær kan navigere og finde rundt i disse tråde.

Det lykkes ham virkelig at spamme alle os andre og især de indlæg hvor han har fra 25 til 50 videoklip her lykkes det ham at nedlægge tråden så man ikke ret godt herefter kan navigere i tråden, åbne trådens sider uden store forsinkelser og nogle internetbrugere kan slet ikke.


Tikka ser ud til gerne at ville i debat med ABC - også selv om han spammer svarer hun ham som om det er et seriøst indlæg hvilket jo for mig at se er at please ham der er igang med at ødelægge Trosfrihed.

Men kan ABC og Tikka så ikke oprette en tråd??? Når interessen er så stor fra Tikka's side omkring ABC's indlæg og skriverier.


Fx hvis jeg opretter en tråd og 100% sikkert derefter kommer ABC's automat spam reaktion og så Tikka svarer ABC (selv om det er et spam) som hun gør - jamen så er løbet kørt og min tråd og mit emne og tema ændret til ukendelighed. Dette er sket flere gange.

Vi må huske at da ABC spammede Mellemrummet forsvandt Simon for altid, det blev ham for meget og jeg forstår ham godt for sådan har jeg det også.


-0-0-0-

Selv om det første indlæg her idag fra ABC er et spam automat indlæg så kan det da godt være at det lykkes ABC at få kontakt med Tikka som han svarer og så er det jo bare okay og helt fint.

Bare dette ikke går ud over os andre.



PS:

Hvis jeg opretter en tråd eller fortsætter en af mine oprettede tråde kan jeg så blive forsikret mod ikke at blive spammet af ABC?

Det er nemlig det der tar lysten til at være aktiv på Trosfrihed fra mig at han systematisk spammer alt jeg skriver.
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
#43379 - 17/04/2024 13:05 Re: Til papirkurven? [Re: Hanskrist]
Arne Thomsen Offline
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 7211
Sted: Sydsjælland
Hej Hanskrist.
Du skriver:
Citat:
Hvis jeg opretter en tråd eller fortsætter en af mine oprettede tråde kan jeg så blive forsikret mod ikke at blive spammet af ABC?

Det er nemlig det der tar lysten til at være aktiv på Trosfrihed fra mig at han systematisk spammer alt jeg skriver.
Mit svar:
Det er jo den opgave Admin har givet mig, og som jeg vil gøre mit bedste for at varetage.
Bemærk, at svar på "spam" ryger med i "Papirkurven".
Arne.
Top Svar Citer
#43381 - 17/04/2024 13:17 Re: Til papirkurven? [Re: Arne Thomsen]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3676
Sted: Nørresundby
Super duper Arne

Dermed er hovedårsagen til at jeg har mistet lysten til fortsat at debattere fjernet.

Virkelig ABC's automat spam reaktioner og hvor hurtigt han lykkes med at overtage dagsordenen i ens seriøse oprettede Trådstarter der har været min største bekymring.

Også de tunge indlæg med 25 til 50 videoklip har lagt nogle af mine tråde ned - ihvertfald så meget at man kun kan navigere rundt i trådene med meget store forsinkelser og nogle internetbrugere kan slet ikke åbne disse tråde hvor ABC har været med sine mange videoklip.

Tikka foreslog højst et videoklip som endda skulle ledsages af kommentarer om dette videoklips indhold og relevans.

ABC skrev selvfølgelig straks bagefter at han var imod dette forslag.

Iøvrigt sætter ABC ofte de samme videoklip op som Carsten Ploug gør andetsteds på internettet. Så ABC har det også fra andre, den adfærd vi har svært ved at forstå.
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
#43386 - 17/04/2024 19:00 Re: Til papirkurven? [Re: Hanskrist]
Arne Thomsen Offline
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 7211
Sted: Sydsjælland
Mon ikke vi så er enige om, at hensigten med denne tråd er:
Citat:
Hvis nogen ønsker et indlæg smidt i "Papirkurven", da anmeld her, hvilket indlæg det er, samt giv begrundelse.
samt debatreglerne:
Citat:
1. I debatten kan man selv vælge om man vil optræde som registreret eller anonym. Uanset hvordan man vælger at optræde, er man selv ansvarlig for, hvad man skriver.
2. Indsendte indlæg må ikke indeholde racistiske, æreskrænkende eller blasfemiske udsagn. Indlæggene må heller ikke indeholde tekster eller billeder, der er ophavsretsligt beskyttet (kortere citater er dog tilladt). I det hele taget må der ikke i indlæggene være noget, der er strafbart i forhold til den danske lovgivning. Ansvaret for evt. lovbrud påhviler alene skribenten.
3. Debatredaktionen har ret til at slette eller redigere indlæg – eller dele af indlæg – der er i modstrid med disse retningslinjer, eller som af andre grunde vurderes til at være upassende i forhold til god takt og tone.
4. Debatredaktionen har til enhver tid ret til at forhindre en bruger adgang til debatten enten ved at slette personens bruger-id eller ved at formene brugerens adgang til tjenesten.
5. Debatredaktionen har til enhver tid ret til at lukke en debat eller flytte en debattråd grundet redaktionelle hensyn.

Udover disse krav anbefaler vi også brugerne:
6. at holde debatten på dansk.
7. Ikke at indsende det samme indlæg mere end én gang.
8. Kun at indsende indlæg til det i tilfældet relevante forum.
9. Kun at oprette én brugerprofil.
10. Ikke at anvende portalen til spam og chikane.
Brud på disse krav og anbefalinger kan i visse tilfælde medføre redaktionelle indgreb jf. punkt 3-5
Mvh. Arne.
Top Svar Citer
#43389 - 18/04/2024 11:38 Re: Til papirkurven? [Re: Arne Thomsen]
Tikka Offline
bor her
Registeret: 05/09/2015
Indlæg: 1900
Jo, har forstået meningen med tråden, men når man anmelder og skal begrunde, kan det nok dårligt undgås der kommenteres.

Måske du skulle lave et specielt Forum og altså ikke bare denne tråd, som jo en dag "forsvinder", men et felt som altid er synligt, måske i forbindelsen med Debat reglerne.

.
Top Svar Citer
annonce
Side 8 af 9 < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 >


Seneste indlæg
FRI SEX?
af Anonym
30/04/2024 05:12
Min ”religion”
af Anonym
29/04/2024 20:27
Det bedste ved kristendommen
af Anonym
29/04/2024 20:16
Vigtige præciseringer
af somo
28/04/2024 15:42
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Nyheder fra DR
Demonstranter på gaden for at støtte r..
30/04/2024 04:23
Morten Frendrup scorede, da Genoa sikred..
29/04/2024 23:49
Houthierne: Vi har angrebet to amerikans..
29/04/2024 23:46
Politiet anholder pro-palæstinensiske d..
29/04/2024 22:53
Flere politibetjente skudt i USA
29/04/2024 21:43
Nyheder fra Religion.dk