Til papirkurven?

Indsendt af: Arne Thomsen

Til papirkurven? - 14/04/2024 16:29

Hvis nogen ønsker et indlæg smidt i "Papirkurven", da anmeld her, hvilket indlæg det er, samt giv begrundelse.
Mvh. Arne
Indsendt af: Hanskrist

Re: Til papirkurven? - 14/04/2024 18:38

Hej Arne

Hvis jeg skal holde ud at være her så skal det seneste spam indlæg (14/04/2024 18:23) ABC har til Somo øjeblikkeligt fjernes

Også de forrige indlæg af ABC i samme tråd til Somo skal fjernes da det er det samme spam vi har set fra ABC nu i et års tid.

Jeg synes godt du selv Arne kan vurdere dette uden at modtage opfordringer hertil fra vi andre. På med handsken Arne overfor ABC, jeg stoler på din dømmekraft.

Vi skal have disse "robot automatiske" spam reaktioner fra ABC helt væk fra Trosfrihed.


Mvh HansKrist
Indsendt af: Anonym

Re: Til papirkurven? - 14/04/2024 18:47

Namaskaram...

Du er jo dybt godnat ler Skal somo bare have lov til at komme med sine påstande blinker Hvem ved...

https://www.saxo.com/dk/gud-er-kaerlighed_lau-sander-esbensen_indbundet_9788797205006

Your friend forever

Krishna

PS: Kom op på bjerget...
Indsendt af: Hanskrist

Re: Til papirkurven? - 14/04/2024 19:10

Du debatterer jo ikke med Somo

Der forekommer jo ingen dialog eller samtale overhovedet - blot spammer du med dine robot automatiske indlæg fyldt med dit eget budskab.

Har du et budskab så opret en tråd herom - men SPAM ikke andres tråde evigt og altid med dit eget budskab og links og videoklip.

Indsendt af: Arne Thomsen

Re: Til papirkurven? - 14/04/2024 19:12

Hej Hanskrist.
Har først nu set indlægget, du omtaler - og straks smidt det i "Papirkurven".
Selvfølgelig vil jeg også selv agere, når jeg ikke er i tvivl, men jeg skal jo lige nå at se det først blinker
Mvh. Arne smiler
Indsendt af: Anonym

Re: Til papirkurven? - 14/04/2024 19:39

Namaskaram...

Du er jo dybt godnat ler Skal der to til en tango blinker Hvem ved...

https://www.saxo.com/dk/gud-er-kaerlighed_lau-sander-esbensen_indbundet_9788797205006

Your friend forever

Krishna

PS: Kom op på bjerget...
Indsendt af: Arne Thomsen

Re: Til papirkurven? - 14/04/2024 23:04

I tilføjelse til første indlæg i denne tråd:
Det er ment som en åbning for enhver deltager, der har ønsker om at fastholde en god debatkultur, sådan at det ikke alene er mig, men i fællesskab, at vi bidrager til, at Trosfrihed.dk igen kan blomstre.
Jeg skal selvfølgelig nok gøre, hvad jeg kan - for at det lykkes smiler
Mvh. Arne
Indsendt af: Tikka

Re: Til papirkurven? - 15/04/2024 00:47

Hvordan henvender jeg mig til dig, hvis jeg har en klage eller ønske om at få noget fjernet. Det skal vel ikke ske offentligt
Indsendt af: Anonym

Re: Til papirkurven? - 15/04/2024 01:23

Der findes stadig i en tråd, hvor flere profiler officielt har klaget imod Gerth, hvor admin skrev, at vedkommende er enig med dem,så... blinker
Indsendt af: Anonym

Re: Til papirkurven? - 15/04/2024 03:00

P.s.
Retfærdighed, tak...
Igen ligesom om ´spejlet´ selv Tikka med aliancen af de andre profiler klagede offentligt imod Gerth. bank
Indsendt af: Anonym

Re: Til papirkurven? - 15/04/2024 03:07

Du: "Hvordan henvender jeg mig til dig, hvis jeg har en klage eller ønske om at få noget fjernet. Det skal vel ikke ske offentligt."

Hykleri, fordi du har en en stadig eksisterende officiel tråd allieret med nogen klaget imod Gerth. engel
Indsendt af: Anonym

Re: Til papirkurven? - 15/04/2024 03:12

Om imod fristelser i hovedet har jeg ændret mig siden, hvilket i ikke kan anerkende mig for, men Tikka og Hans K klagede offentligt imod Gerth i den stadige tråd ´MODEN NY SUPERBØSSERØV TIL PENGESEX." bank
Indsendt af: Anonym

Re: Til papirkurven? - 15/04/2024 05:17

Hej Tikka:
Desuden som tidligere medlem ved jeg, at man kan anonymt som medlem her om tråde og indlæg klikke på ´tip administrator´ ved kun privat besked!
Game over!
Game on... cool
Indsendt af: Arne Thomsen

Re: Til papirkurven? - 15/04/2024 12:10

Hej Tikka.
Umiddelbart vil jeg mene, at man må stå ved, hvad man er utilfreds med og ønsker - altså agere offentligt.
Det er jo dét, der er meningen med denne tråd.
Skulle du alligevel have ønsker om at fremføre noget på en mere anonym måde, kan du jo meddele din mailadresse for at blive kontaktet ad den vej.
Mvh. Arne.
Indsendt af: Tikka

Re: Til papirkurven? - 15/04/2024 13:08

Jeg syntes ikke om tanken om offentlig klage, da dette så kan blive til debat, og det er jo dig, som skal træffe afgørelsen, men - kan se, der er noget som hedder: Tip indlæg - og så bliver du jo også helt præcist henvist til det indlæg, der er i tanke.

Spændende hvordan du vil klare det, hvis dine indlæg ønskes i papirkurven. Spændende med en debatterende og nærværende moderator smiler

... og - spændende om andre profiler vil ændre deres tale til/med dig
Indsendt af: Tikka

Re: Til papirkurven? - 15/04/2024 13:37

Indsendt af: Anonym
Du: "Hvordan henvender jeg mig til dig, hvis jeg har en klage eller ønske om at få noget fjernet. Det skal vel ikke ske offentligt."

Hykleri, fordi du har en en stadig eksisterende officiel tråd allieret med nogen klaget imod Gerth. engel

Ja, tænkte også med det her nye, hvor langt vi kan gå tilbage med klagerne tommelop
Indsendt af: Arne Thomsen

Re: Til papirkurven? - 15/04/2024 14:22

Jo Tikka, du hr jo helt ret i - synes jeg - at dét at udnævne en bruger til moderator, det er ikke problemfrit.
Det er jo også derfor, jeg har startet denne tråd, for at vi i fællesskab kan løse de problemer, der måtte opstå.

Jeg har tænkt mig, som moderator:
- at smide indlæg i "Papirkurven", hvor jeg er overbevist om, at det er det rigtige,
- at lytte til, hvad andre brugere mener (naturligvis også om mine indlæg)
samt at følge de nedfældede debatregler (klik):
Citat:
Bølgerne kan gå højt i en god debat, men grænsen for hvornår et debatindlæg er gået over stregen, kan være meget individuel. Vi opfordrer derfor debattørerne til at holde debatten på et sagligt plan. I det følgende kan du læse nogle retningslinjer, som skal overholdes. Mener du, et indlæg bryder med disse retningslinjer, kan du gøre os opmærksom på det via e-mail til webmaster@trosfrihed.dk

1. I debatten kan man selv vælge om man vil optræde som registreret eller anonym. Uanset hvordan man vælger at optræde, er man selv ansvarlig for, hvad man skriver.
2. Indsendte indlæg må ikke indeholde racistiske, æreskrænkende eller blasfemiske udsagn. Indlæggene må heller ikke indeholde tekster eller billeder, der er ophavsretsligt beskyttet (kortere citater er dog tilladt). I det hele taget må der ikke i indlæggene være noget, der er strafbart i forhold til den danske lovgivning. Ansvaret for evt. lovbrud påhviler alene skribenten.
3. Debatredaktionen har ret til at slette eller redigere indlæg – eller dele af indlæg – der er i modstrid med disse retningslinjer, eller som af andre grunde vurderes til at være upassende i forhold til god takt og tone.
4. Debatredaktionen har til enhver tid ret til at forhindre en bruger adgang til debatten enten ved at slette personens bruger-id eller ved at formene brugerens adgang til tjenesten.
5. Debatredaktionen har til enhver tid ret til at lukke en debat eller flytte en debattråd grundet redaktionelle hensyn.

Udover disse krav anbefaler vi også brugerne:
6. at holde debatten på dansk.
7. Ikke at indsende det samme indlæg mere end én gang.
8. Kun at indsende indlæg til det i tilfældet relevante forum.
9. Kun at oprette én brugerprofil.
10. Ikke at anvende portalen til spam og chikane.
Brud på disse krav og anbefalinger kan i visse tilfælde medføre redaktionelle indgreb jf. punkt 3-5

Kommentarer hertil fra registrerede brugere modtager jeg meget gerne.
Ingen kommentarer tyder jeg som accept.

Og så ser jeg håbefuldt frem til "en frodig og fordomsfri - hinanden respekterende - jordbund med åndelig vækst" her på Trosfrihed.dk.

Mvh. Arne smiler
Indsendt af: Anonym

Re: Til papirkurven? - 15/04/2024 14:31

Slet alt om Gerth her eller i oplever mere modstand... cool
Indsendt af: Arne Thomsen

Re: Til papirkurven? - 15/04/2024 14:48

Hej uregistrerede anonyme uden navn.
Jeg sletter ikke bagudrettet. Det mener jeg ikke, jeg har kompetence til.
Afventer om Gerth ophører angreb og i stedet fokuserer på sin spiritualitet.
Mvh. Arne.
Indsendt af: Anonym

Re: Til papirkurven? - 15/04/2024 15:38

Lad os se hvad PET synes om du...
Nu tør du derfor nok ikke længere denne skumle adfærd... bank
Idag en mørklødet mand bare parkerer hans bil på cykelstien, så jeg må ved cykel må enten farligt om biler bag mig kører udenom eller modsat på fortovet nær fodgængere. En eller anden ved min bolig fylder for meget i kælderrummet med stjåldne cykler ved vores stativer - Igennem modgang og modgang udholder jeg folk, ting og livet...
Indsendt af: Arne Thomsen

Re: Til papirkurven? - 15/04/2024 15:38

Hej Tikka.
Jeg kom desværre ved en fejllæsning til at smide et af dine indlæg i papirkurven.
Beklager.
Mvh. Arne.
Indsendt af: Tikka

Re: Til papirkurven? - 15/04/2024 15:44

Citat:
Jeg har tænkt mig, som moderator:
- at smide indlæg i "Papirkurven", hvor jeg er overbevist om, at det er det rigtige,
Du skal vel kun slette og eller smide i papirkurv hvis reglerne ikke følges, ... (noget som har været forsømt i årevis.)

Debat regel.

Citat:
2. Indsendte indlæg må ikke indeholde racistiske, æreskrænkende eller blasfemiske udsagn.


Hvordan defineres dette i et debat forum, hvor man tilsyneladende kan være temmelig grov?

.
Indsendt af: Tikka

Re: Til papirkurven? - 15/04/2024 15:46

Indsendt af: Arne Thomsen
Hej Tikka.
Jeg kom desværre ved en fejllæsning til at smide et af dine indlæg i papirkurven.
Beklager.
Mvh. Arne.
Du kan vel flytte det tilbage, hvis jeg ikke har forbrudt mig mod reglerne.

Nå, men god vind smiler

.
Indsendt af: Arne Thomsen

Re: Til papirkurven? - 15/04/2024 16:36

Hej Tikka.
Jeg har desværre ikke teknisk mulighed for at redde dit indlæg tilbage fra "Papirkurven", men jeg kan da besvare indlægget her:
Du skrev - om debatreglerne:
Citat:
Ang. regler tænkte jeg hvornår mener man noget er æreskrænkende. Er det med ære ikke gammeldags?
Mit svar:
Når jeg ser på, hvad æfeskrænkelse (klik) betyder, finder jeg det helt relevant.

Og skulle vi nu ikke hellere fokusere på at "genoplive" Trosfrihed.dk? blinker

M.v.h. Arne.
Indsendt af: Anonym

Re: Til papirkurven? - 15/04/2024 16:47

PET hvad er ET?
Arne profilen som selv Hans K engang tit sagde modvirker religiøsitet og spiritualitet men han senere en gang imellem roser dig igen imod mig.
Hvis dette forum samarbejder med regeringen kan jeg ikke merwe her sige imod... heart
Indsendt af: Tikka

Re: Til papirkurven? - 15/04/2024 16:48

Indsendt af: Arne Thomsen
Hej Tikka.
Jeg har desværre ikke teknisk mulighed for at redde dit indlæg tilbage fra "Papirkurven", men jeg kan da besvare indlægget her:
Du skrev - om debatreglerne:
Citat:
Ang. regler tænkte jeg hvornår mener man noget er æreskrænkende. Er det med ære ikke gammeldags?
Mit svar:
Når jeg ser på, hvad æfeskrænkelse (klik) betyder, finder jeg det helt relevant.

Og skulle vi nu ikke hellere fokusere på at "genoplive" Trosfrihed.dk? blinker

M.v.h. Arne.


Du kan jo bare opstarte nye debat tråde om "vind og vejr" - eller hvad du mener, kunne give åndelig vækst.

Citat:
Og så ser jeg håbefuldt frem til "en frodig og fordomsfri - hinanden respekterende - jordbund med åndelig vækst" her på Trosfrihed.dk.


... Ved ikke lige hvad du mener med frodig, men det kunne vel også være andet.
Indsendt af: Anonym

Re: Til papirkurven? - 15/04/2024 17:59

Idag cykler jeg, hvor på en i gentagen af mørklødet kiosk en person, da jeg så cykler på stien, han parkerer mod mig med bil, så jeg siger til ham, at: "Vis gerne medmenneskelighed om...Hvis jeg kører udenfor din bil på cykelstien, så rammes jeg måske af en bil bagved mig." Han er selvfølgelig ligeglad med mig og det med hans ord; "Ti stille." Det ligner filmen med Keanu Reeves og Charlice Theron om djævlens advokat. Folk er ligeglad med mig med mig ligesom en forhindringsbane, så ok...
Indsendt af: Anonym

Re: Til papirkurven? - 15/04/2024 18:18

p.s. '
Jeg i Facebook og her oplever en højt / forbudt - censur lyd, så mit virke kan ikke ske på internettet men istedet i gaden og kaffe og så videre... hjælp
Indsendt af: Arne Thomsen

Re: Til papirkurven? - 15/04/2024 21:53

Hej Anonym.
Hvad du skriver i denne tråd, det er jo helt uden nogen sammenhæng med trådens indhold.
Stop!
Mvh. Arne.
Indsendt af: Arne Thomsen

Re: Til papirkurven? - 16/04/2024 11:54

Jeg gentager, hvad der er min mening med denne tråd, og som jeg skrev i første indlæg:
Citat:
Hvis nogen ønsker et indlæg smidt i "Papirkurven", da anmeld her, hvilket indlæg det er, samt giv begrundelse.
Mvh. Arne.
Indsendt af: Tikka

Re: Til papirkurven? - 16/04/2024 19:58

Indsendt af: Arne Thomsen
Hej Tikka.
Umiddelbart vil jeg mene, at man må stå ved, hvad man er utilfreds med og ønsker - altså agere offentligt.
Det er jo dét, der er meningen med denne tråd.
Skulle du alligevel have ønsker om at fremføre noget på en mere anonym måde, kan du jo meddele din mailadresse for at blive kontaktet ad den vej.
Mvh. Arne.

Jeg er utilfreds med, du smider indlæg i papirkurven, uden at oplyse det, og især manglende grund til du gør det.

Hvis man ikke kender årsagen til dit - væk med det indlæg - kan man ha meget svært ved at ændre på dét, du ikke ka li, hvis det er det man vil -

Det sidste indlæg du har skrottet, hvilke brud på debat reglerne var der der?

Og sidste spørgsmål. Kan man klage over dine afgørelser?

Tænker jo også at et evt. indlæg ikke bliver skrevet, hvis ikke man er sikker på, om det ikke bliver skrottet.

Et PS.
Vil foreslå en ny debat regel angående videoer.
Jeg ønsker max 1 video pr. indlæg og den skal self. følges op med en tekst.

.
Indsendt af: Anonym

Re: Til papirkurven? - 16/04/2024 20:33

Namaskaram...

Jeg vil bare lige sige, at jeg ikke går ind for dit forslag blinker Hvorfor desuden supplere med yderligere videotekst her...

http://www.trosfrihed.dk/debat/ubbthreads.php/topics/43366/Kom_op_paa_bjerget.html#Post43366

Kan folk ikke forstå overskrifter og tankegange...

http://www.trosfrihed.dk/debat/ubbthreads.php/topics/43301/Kaerlighedsbevaegelsen.html#Post43301

Your friend forever

Krishna
Indsendt af: Arne Thomsen

Re: Til papirkurven? - 16/04/2024 22:00

Hej Tikka.
Når en deltager - efter min vurdering - bør have sit indlæg i "Papirkurven", bliver de efterfølgende indlæg i den pågældende dialog medtaget.
Sådan er teknikken. Det kan jeg ikke ændre.

Jeg foreslår, at vi stopper "petitesser om oprydningsreglerne" og i stedet fokuserer på, at der skal være ryddet op, sådan at Trosfrihed.dk kan være attraktiv og inspirerende at deltage i.
Hvis ikke, tror jeg, den dør cool
Mvh. Arne.
Indsendt af: Tikka

Re: Til papirkurven? - 16/04/2024 22:30

Indsendt af: Arne Thomsen
Hej Tikka.
Når en deltager - efter min vurdering - bør have sit indlæg i "Papirkurven", bliver de efterfølgende indlæg i den pågældende dialog medtaget.
Sådan er teknikken. Det kan jeg ikke ændre.

Jeg foreslår, at vi stopper "petitesser om oprydningsreglerne" og i stedet fokuserer på, at der skal være ryddet op, sådan at Trosfrihed.dk kan være attraktiv og inspirerende at deltage i.
Hvis ikke, tror jeg, den dør cool
Mvh. Arne.


Så du kan skrotte - vil skrotte indlæg selv om det ikke forbryder sig mod debatreglerne? ---

Jeg kan ikke se, din sidste skrotning forbryder sig mod debatregler, kun at der er en dialog som ikke er en anmeldelse.

--- men nå, måske fint nok i fremtidig oprettede tråde, hvis andre ikke kan holde sig til trådstart, så kan de anmeldes/skrottes.


Citat:
Jeg foreslår, at vi stopper "petitesser om oprydningsreglerne" og i stedet fokuserer på, at der skal være ryddet op, sådan at Trosfrihed.dk kan være attraktiv og inspirerende at deltage i.
Hvis ikke, tror jeg, den dør


Thjaee - Hvis ikke der kommer indlæg der vil dialogen, er der jo ikke noget til at inspirerer, men du må vel medgive nye regler bør kunne forstås, hvis man vil deltage.

Nå, jeg ser hvad der sker. Jeg har ikke et debat emne pt.

Tænkte på ild og sol da jeg så OL ilden blive tændt, og tænkte på forholdet til gud og det at ofre og tilbede solen mm.- men har ikke noget samlet til et emne.

.
Indsendt af: Arne Thomsen

Re: Til papirkurven? - 16/04/2024 23:04

Hej Tikka.
Selvfølgelig kan vi diskutere, hvad du vil, men kan du ikke finde en anden tråd dertil - og hvis ikke - da selv oprette en?
Sådan at denne tråds formål ikke fortrænges:
Citat:
Hvis nogen ønsker et indlæg smidt i "Papirkurven", da anmeld her, hvilket indlæg det er, samt giv begrundelse.
Mvh. Arne.
Indsendt af: Hanskrist

Re: Til papirkurven? - 17/04/2024 11:49

Apropos:


Citat:
Hvis nogen ønsker et indlæg smidt i "Papirkurven", da anmeld her, hvilket indlæg det er, samt giv begrundelse.



ABC's robot automatiske spam reaktioner på alle indlæg der skrives på Trosfrihed hvor han tydeligvis er ligeglad med hvad dem han svarer drøfter virker skræmmende på mig.

Som bevidst ondskab fra ABC's side.

Han har gjort det mod mig i et års tid systematisk hver gang jeg skriver et indlæg, han gør det mod Somo og han gør det mod dig Arne (ja han gør det overfor hvert eneste indlæg der skrives på Trosfrihed) så meget at du tippede vores moderator Peter Arentzen.

Og ja det fortsætter åbenbart - han har ikke tænkt sig at stoppe, apropos det første indlæg ABC skrev her i dag.


Jeg synes disse robot automatiske spam reaktioner fra ABC skal høre op nu!

Han kan selv oprette en tråd med sit budskab men han skal ikke spamme os andre systematisk hver eneste gang vi skriver et indlæg.

ABC er fuldstændig ligeglad med hvad der er vores emne og tema og hvad vi skriver interesser ham overhovedet ikke, ihvertfald kommenterer han ikke tekstnært på det.


Jeg har indimellem haft lyst til at skrive her på Trosfrihed igen, men når jeg så kommer til at tænke på hvordan ABC vil spamme min tråd - mit emne, mister jeg helt lysten.


At appellere til ABC om at stoppe er forsøgt utallige gange og det hjælper åbenbart ikke.

Jeg foreslår hård hånd overfor ABC og hjælper det ikke, så må vi få hans profil nedlagt. Og fortsætter han som Gerth bare som anonym må vi spærre deres ip adresse eller gøre Trosfrihed til et sted hvor man kun kan skrive hvis man har en profil.


Jeg er virkelig meget foruroliget og rystet dybt ind i min sjæl over at et menneske kan opføre sig som ABC.

Vi er informeret om at der er alkohol med i spillet både for ABC's og Gerth's vedkommende, ingen af dem har nogensinde lagt skjul herpå, begge har de åbenhjertigt helt ærligt fortalt herom.


Jeg synes det er tragisk at to alkoholiker i den grad har ødelagt Trosfrihed.



Hilsen HansKrist


PS:

Tikka foreslog højst et videoklip hvor man kommenterer på indholdet og relevansen af dette videoklip.

ABC var selvfølgelig imod.


Men de fleste internetbrugere kan slet ikke åbne ABC's indlæg med 25 videoklip uden meget store forsinkelser. Og ABC der spammer os allesammen har selvfølgelig også spammet mine trådstarter og det så meget at jeg og andre kun med stort besvær kan navigere og finde rundt i disse tråde.

Det lykkes ham virkelig at spamme alle os andre og især de indlæg hvor han har fra 25 til 50 videoklip her lykkes det ham at nedlægge tråden så man ikke ret godt herefter kan navigere i tråden, åbne trådens sider uden store forsinkelser og nogle internetbrugere kan slet ikke.


Tikka ser ud til gerne at ville i debat med ABC - også selv om han spammer svarer hun ham som om det er et seriøst indlæg hvilket jo for mig at se er at please ham der er igang med at ødelægge Trosfrihed.

Men kan ABC og Tikka så ikke oprette en tråd??? Når interessen er så stor fra Tikka's side omkring ABC's indlæg og skriverier.


Fx hvis jeg opretter en tråd og 100% sikkert derefter kommer ABC's automat spam reaktion og så Tikka svarer ABC (selv om det er et spam) som hun gør - jamen så er løbet kørt og min tråd og mit emne og tema ændret til ukendelighed. Dette er sket flere gange.

Vi må huske at da ABC spammede Mellemrummet forsvandt Simon for altid, det blev ham for meget og jeg forstår ham godt for sådan har jeg det også.


-0-0-0-

Selv om det første indlæg her idag fra ABC er et spam automat indlæg så kan det da godt være at det lykkes ABC at få kontakt med Tikka som han svarer og så er det jo bare okay og helt fint.

Bare dette ikke går ud over os andre.



PS:

Hvis jeg opretter en tråd eller fortsætter en af mine oprettede tråde kan jeg så blive forsikret mod ikke at blive spammet af ABC?

Det er nemlig det der tar lysten til at være aktiv på Trosfrihed fra mig at han systematisk spammer alt jeg skriver.
Indsendt af: Arne Thomsen

Re: Til papirkurven? - 17/04/2024 13:05

Hej Hanskrist.
Du skriver:
Citat:
Hvis jeg opretter en tråd eller fortsætter en af mine oprettede tråde kan jeg så blive forsikret mod ikke at blive spammet af ABC?

Det er nemlig det der tar lysten til at være aktiv på Trosfrihed fra mig at han systematisk spammer alt jeg skriver.
Mit svar:
Det er jo den opgave Admin har givet mig, og som jeg vil gøre mit bedste for at varetage.
Bemærk, at svar på "spam" ryger med i "Papirkurven".
Arne.
Indsendt af: Hanskrist

Re: Til papirkurven? - 17/04/2024 13:17

Super duper Arne

Dermed er hovedårsagen til at jeg har mistet lysten til fortsat at debattere fjernet.

Virkelig ABC's automat spam reaktioner og hvor hurtigt han lykkes med at overtage dagsordenen i ens seriøse oprettede Trådstarter der har været min største bekymring.

Også de tunge indlæg med 25 til 50 videoklip har lagt nogle af mine tråde ned - ihvertfald så meget at man kun kan navigere rundt i trådene med meget store forsinkelser og nogle internetbrugere kan slet ikke åbne disse tråde hvor ABC har været med sine mange videoklip.

Tikka foreslog højst et videoklip som endda skulle ledsages af kommentarer om dette videoklips indhold og relevans.

ABC skrev selvfølgelig straks bagefter at han var imod dette forslag.

Iøvrigt sætter ABC ofte de samme videoklip op som Carsten Ploug gør andetsteds på internettet. Så ABC har det også fra andre, den adfærd vi har svært ved at forstå.
Indsendt af: Arne Thomsen

Re: Til papirkurven? - 17/04/2024 19:00

Mon ikke vi så er enige om, at hensigten med denne tråd er:
Citat:
Hvis nogen ønsker et indlæg smidt i "Papirkurven", da anmeld her, hvilket indlæg det er, samt giv begrundelse.
samt debatreglerne:
Citat:
1. I debatten kan man selv vælge om man vil optræde som registreret eller anonym. Uanset hvordan man vælger at optræde, er man selv ansvarlig for, hvad man skriver.
2. Indsendte indlæg må ikke indeholde racistiske, æreskrænkende eller blasfemiske udsagn. Indlæggene må heller ikke indeholde tekster eller billeder, der er ophavsretsligt beskyttet (kortere citater er dog tilladt). I det hele taget må der ikke i indlæggene være noget, der er strafbart i forhold til den danske lovgivning. Ansvaret for evt. lovbrud påhviler alene skribenten.
3. Debatredaktionen har ret til at slette eller redigere indlæg – eller dele af indlæg – der er i modstrid med disse retningslinjer, eller som af andre grunde vurderes til at være upassende i forhold til god takt og tone.
4. Debatredaktionen har til enhver tid ret til at forhindre en bruger adgang til debatten enten ved at slette personens bruger-id eller ved at formene brugerens adgang til tjenesten.
5. Debatredaktionen har til enhver tid ret til at lukke en debat eller flytte en debattråd grundet redaktionelle hensyn.

Udover disse krav anbefaler vi også brugerne:
6. at holde debatten på dansk.
7. Ikke at indsende det samme indlæg mere end én gang.
8. Kun at indsende indlæg til det i tilfældet relevante forum.
9. Kun at oprette én brugerprofil.
10. Ikke at anvende portalen til spam og chikane.
Brud på disse krav og anbefalinger kan i visse tilfælde medføre redaktionelle indgreb jf. punkt 3-5
Mvh. Arne.
Indsendt af: Tikka

Re: Til papirkurven? - 18/04/2024 11:38

Jo, har forstået meningen med tråden, men når man anmelder og skal begrunde, kan det nok dårligt undgås der kommenteres.

Måske du skulle lave et specielt Forum og altså ikke bare denne tråd, som jo en dag "forsvinder", men et felt som altid er synligt, måske i forbindelsen med Debat reglerne.

.
Indsendt af: Arne Thomsen

Re: Til papirkurven? - 18/04/2024 13:00

Hej Tikka.
Den mulighed har jeg ikke.
Men jeg har jo den mulighed, som jeg benytter herunder:
Citat:
Hvis nogen ønsker et indlæg smidt i "Papirkurven", da anmeld her, hvilket indlæg det er, samt giv begrundelse.
Debatregler:
Citat:
1. I debatten kan man selv vælge om man vil optræde som registreret eller anonym. Uanset hvordan man vælger at optræde, er man selv ansvarlig for, hvad man skriver.
2. Indsendte indlæg må ikke indeholde racistiske, æreskrænkende eller blasfemiske udsagn. Indlæggene må heller ikke indeholde tekster eller billeder, der er ophavsretsligt beskyttet (kortere citater er dog tilladt). I det hele taget må der ikke i indlæggene være noget, der er strafbart i forhold til den danske lovgivning. Ansvaret for evt. lovbrud påhviler alene skribenten.
3. Debatredaktionen har ret til at slette eller redigere indlæg – eller dele af indlæg – der er i modstrid med disse retningslinjer, eller som af andre grunde vurderes til at være upassende i forhold til god takt og tone.
4. Debatredaktionen har til enhver tid ret til at forhindre en bruger adgang til debatten enten ved at slette personens bruger-id eller ved at formene brugerens adgang til tjenesten.
5. Debatredaktionen har til enhver tid ret til at lukke en debat eller flytte en debattråd grundet redaktionelle hensyn.

Udover disse krav anbefaler vi også brugerne:
6. at holde debatten på dansk.
7. Ikke at indsende det samme indlæg mere end én gang.
8. Kun at indsende indlæg til det i tilfældet relevante forum.
9. Kun at oprette én brugerprofil.
10. Ikke at anvende portalen til spam og chikane.
Brud på disse krav og anbefalinger kan i visse tilfælde medføre redaktionelle indgreb jf. punkt 3-5
Mvh. Arne.