annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 20959472
Åndelig Føde 2726320
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2646563
SÃ¥ er der linet op... 1981641
Jesu ord 1677655
Galleri
Barfodsløb i bølgeskvulp
Hvem er online?
1 registreret (1 usynlig), 488 gæster og 1005 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 6 af 6 < 1 2 3 4 5 6
TrÃ¥d valgmuligheder ↓
« Forrige trÃ¥d
Næste trÃ¥d »
#43170 - 18/03/2024 22:44 Re: Små mennesker... [Re: ]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3677
Sted: Nørresundby
Hvis du ikke spammende alle debat trådene - men selv oprettede dine trådstarter og emner om fx VML og alle dine videoklip.

Kunne du godt være her på stedet.

Men du spammer alle trådene - endda så meget at jeg som Thomas ikke kan se mig selv være aktiv her mere sålænge din adfærd er sådan. Og det samme med Gerth (inklusivt Gerth som anonym). Selv Arne der ellers er ydmygheden selv har opdaget hvor ødelæggende din debat adfærd er.

En løsning var at vi kun kunne skrive med en oprettet profil. Da Gerth jo blot fortsætter som anonym, hvilket du nok også ville gøre dersom din profil blev slettet.
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
#43171 - 18/03/2024 22:45 Re: Små mennesker... [Re: Anonym]
Anonym
Uregistreret

Jeg skriver ikke mere om eksempelvis fristelsen byens ´sociale´ natte´liv´, hor og mit i en periode lignende ensomhed druks svineri i min krop ligesom om boligen, så dur dette heller ikke!
Jeg er ikke ligesom min ´hjemby´ (land), hvis du forstår dette sprog...
Top Svar Citer
#43172 - 18/03/2024 23:04 Re: Små mennesker... [Re: Hanskrist]
ABC
Uregistreret

Namaskaram...

Hvordan er jeres adfærd ler Hvem ved blinker Hvorfor kommer du ikke op på bjerget...




Your friend forever

Krishna

PS: Lad os få admin på banen, og så må han jo undersøge tingene, og træffe en afgørelse...
Top Svar Citer
#43173 - 18/03/2024 23:15 Re: Små mennesker... [Re: ]
Anonym
Uregistreret

Du: "PS: Lad os få admin på banen, og så må han jo undersøge tingene, og træffe en afgørelse..."

Ligefør du skrev dette ´tænkte´ jeg på ordet ´dom´.
Selv Jesus blev dømt på træpælen men ikke hans ånd.
Ligesom jeg igen p.t. ved dette skriveri ligesom mig selv om mit afkald på alle mine egne ego lyster, så mærker jeg altså altid sådan Helligåndens kraft selvom, at ingen vedkender mig idag.
Top Svar Citer
#43174 - 19/03/2024 00:31 Re: Små mennesker... [Re: Anonym]
Arne Thomsen Offline
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 5669
Sted: Sydsjælland
Hej Gerth.
Jeg er sikker på, at hvis du oprettede din egen tråd, og skrev dër, alt hvad du har på hjerte, så ville det blive fuldt ud respekteret, og måske - lidt efter lidt - ville det lykkes bedre at forstå dig.
M.v.h. Arne smiler
Top Svar Citer
annonce
Side 6 af 6 < 1 2 3 4 5 6


Moderator:  Arne Thomsen 
Seneste indlæg
Ved du hvorfor?
af somo
12/06/2026 11:42
Verdens Væren
af Arne Thomsen
31/05/2026 15:37
Hvad sker der i disse dage?
af somo
25/05/2026 16:33
Denne flygtige Verden
af Arne Thomsen
25/05/2026 12:12
Næstekærlighed
af Arne Thomsen
05/04/2026 22:14
Nyheder fra DR
Norge vil ændre forfatning, så prinses..
16/06/2026 19:01
Danmark med i international erklæring o..
16/06/2026 18:23
Københavner-bydelen Tingbjerg får mult..
16/06/2026 18:18
Mentorordning skal fastholde erhvervssko..
16/06/2026 17:57
Britisk forsvarsministerium undersøger ..
16/06/2026 17:54
Nyheder fra kristeligt-dagblad.dk
Kronprins Haakons datter skal kunne inds..
16/06/2026 16:49
Grov forsømmelse eller arbejdspres? Tir..
16/06/2026 16:00
Pia Olsen Dyhr advarede selv mod svingdÃ..
16/06/2026 16:00
Fire spor tegner sig i Ida Aukens teolog..
16/06/2026 16:00
Mørke skyer og mere regn. Hvor bliver j..
16/06/2026 16:00