annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 20959472
Åndelig Føde 2726320
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2646563
Så er der linet op... 1981641
Jesu ord 1677655
Galleri
Efterårsjævndøgn Rødhus
Hvem er online?
0 registrerede 2356 gæster og 1192 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 6 af 6 < 1 2 3 4 5 6
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#43170 - 18/03/2024 22:44 Re: Små mennesker... [Re: ]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3677
Sted: Nørresundby
Hvis du ikke spammende alle debat trådene - men selv oprettede dine trådstarter og emner om fx VML og alle dine videoklip.

Kunne du godt være her på stedet.

Men du spammer alle trådene - endda så meget at jeg som Thomas ikke kan se mig selv være aktiv her mere sålænge din adfærd er sådan. Og det samme med Gerth (inklusivt Gerth som anonym). Selv Arne der ellers er ydmygheden selv har opdaget hvor ødelæggende din debat adfærd er.

En løsning var at vi kun kunne skrive med en oprettet profil. Da Gerth jo blot fortsætter som anonym, hvilket du nok også ville gøre dersom din profil blev slettet.
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
#43171 - 18/03/2024 22:45 Re: Små mennesker... [Re: Anonym]
Anonym
Uregistreret

Jeg skriver ikke mere om eksempelvis fristelsen byens ´sociale´ natte´liv´, hor og mit i en periode lignende ensomhed druks svineri i min krop ligesom om boligen, så dur dette heller ikke!
Jeg er ikke ligesom min ´hjemby´ (land), hvis du forstår dette sprog...
Top Svar Citer
#43172 - 18/03/2024 23:04 Re: Små mennesker... [Re: Hanskrist]
ABC
Uregistreret

Namaskaram...

Hvordan er jeres adfærd ler Hvem ved blinker Hvorfor kommer du ikke op på bjerget...




Your friend forever

Krishna

PS: Lad os få admin på banen, og så må han jo undersøge tingene, og træffe en afgørelse...
Top Svar Citer
#43173 - 18/03/2024 23:15 Re: Små mennesker... [Re: ]
Anonym
Uregistreret

Du: "PS: Lad os få admin på banen, og så må han jo undersøge tingene, og træffe en afgørelse..."

Ligefør du skrev dette ´tænkte´ jeg på ordet ´dom´.
Selv Jesus blev dømt på træpælen men ikke hans ånd.
Ligesom jeg igen p.t. ved dette skriveri ligesom mig selv om mit afkald på alle mine egne ego lyster, så mærker jeg altså altid sådan Helligåndens kraft selvom, at ingen vedkender mig idag.
Top Svar Citer
#43174 - 19/03/2024 00:31 Re: Små mennesker... [Re: Anonym]
Arne Thomsen Offline
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 5670
Sted: Sydsjælland
Hej Gerth.
Jeg er sikker på, at hvis du oprettede din egen tråd, og skrev dër, alt hvad du har på hjerte, så ville det blive fuldt ud respekteret, og måske - lidt efter lidt - ville det lykkes bedre at forstå dig.
M.v.h. Arne smiler
Top Svar Citer
annonce
Side 6 af 6 < 1 2 3 4 5 6


Moderator:  Arne Thomsen 
Seneste indlæg
Bevidsthed - Tro - Kærlighed
af Arne Thomsen
20/06/2026 17:59
Ved du hvorfor?
af somo
18/06/2026 08:05
Verdens Væren
af Arne Thomsen
31/05/2026 15:37
Hvad sker der i disse dage?
af somo
25/05/2026 16:33
Denne flygtige Verden
af Arne Thomsen
25/05/2026 12:12
Nyheder fra DR
DMI: Her er hjemmesiden, du bør tjekke ..
25/06/2026 08:30
Myndighed frygter mange omkomne efter to..
25/06/2026 00:40
20-årig mand varetægtsfængslet efter ..
24/06/2026 21:42
OL-atleter kan fremover søge om at få ..
24/06/2026 19:09
Tre busser stjålet indenfor en uge i Ho..
24/06/2026 18:51
Nyheder fra kristeligt-dagblad.dk
Casper Christensen sender kendisser i ka..
25/06/2026 07:00
Forsker: Risikoen i Venezuela er ikke ov..
25/06/2026 06:52
Jægere opfordres til ekstra hygiejne fo..
25/06/2026 06:00
Mødre råber efter deres kære i ruiner..
25/06/2026 05:35
Massive jordskælv rammer Venezuela: 32 ..
25/06/2026 05:00