annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15703952
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2383598
Et andet syn 1992859
Åndelig Føde 1529334
Jesu ord 1524630
Galleri
Delfin i Aalborg Nørresundby
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 408 gæster og 44 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 1 af 4 1 2 3 4 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#42974 - 24/02/2024 20:48 LIGHED, INSTINKTIVT LAVERE OG OPSTANDELSEN BEVIDSTHED - GODT OG/E
Anonym
Uregistreret

Jeg har engang mødt en Jehovas vidner, som ikke måtte ifølge Biblen blive af vin beruset, hvor han drak øl, men en genstand af dette ligesom et shot alkohol påvirker euforisk lidt også endnu mere ved den næste omgang? Selv chokolade frigør i hjernen ´godt´ humør-afslappende sindsro-dog også ´høj´ opstemthed´ stofferne Serotonin og Dopamin - Skandale, på nødecreme mad produktet har de ikke advarende skrevet, at kakao indeholder en hel del flere lignende stoffer og diverse andre kropslige reaktioners forbindelse ligesom dope. Koffein har også på en anden måde en afhængighedsdannende effekt. Koffein findes faktisk også i den førnævnte ofte usundt med især for meget sukker men også fedt brune ting i kosten, der ødelægger virkningen fra nogle forskellige slags medicin. Sukker forkert vane ligesom trøstespisning.
Sex, kærlighed, gudstjeneste, mad, tryg kulturel oplevelse, gudsbevidsthed, socialt samvær, vinderen i vold, diskussion-kamp-krig, gudsmeditation, sjov (jeg kender en psykisk sindslidende mand, som flygter fra sig selv og realiteten ved for meget pjat og nogen misbruger humor imod fjenden/modstanderen), selvglemsel hjernevask versus åndeligt stimuli, rask motion anderledes end en sygeligt ekstrem træning, cigaretter og andet dårligt endda skadelig tobak, social tilknytning sammen-(ego) selvbevidst ´alene´, ´smukke´ oplevelser og fornøjende ting inklusiv legetøj, livligt Helligånden opfylder jeg og så videre nydelser af en længere liste hvor i hjernens system ´belønning´ sker.
Top Svar Citer
#42975 - 24/02/2024 20:52 Re: LIGHED, INSTINKTIVT LAVERE OG OPSTANDELSEN BEVIDSTHED - GODT OG/E [Re: Anonym]
Anonym
Uregistreret

Hov, teknisk fejl ved overskriften Istedet = LIGHED, INSTINKTIVT LAVERE OG OPSTANDELSEN BEVIDSTHED - GODT OG/ELLER ONDT

Jeg har et spørgsmål til Hans K.
Drikker du aldrig alkohol eller blot ved mådehold? Jeg kender to gamle mænd, hvor den ene kun drikker en ifølge ham stærkt mærkende øl som ikke hærdet og den anden ligeså fysisk svag drikker sig ikke dødbringende fuld.
Top Svar Citer
#42977 - 24/02/2024 21:30 Re: LIGHED, INSTINKTIVT LAVERE OG OPSTANDELSEN BEVIDSTHED - GODT OG/E [Re: Anonym]
Anonym
Uregistreret

P.s.

Bemærk, når en person nyder det enten unaturlige eller kunstigt kemikalier starter virkningen størst ved bare lidt af det, men senere ligesom overforbrug, overdreven begær og grådighed vil vedkommende utilfreds for selvisk have mere og mere, fordi som hærdet (resistent/modstandsdygtig) bliver virkningen i sindet sådan mindre.
Giv istedet afkald på fristelserne, så Guddommen/Det guddommelige har plads nok hos sit folk herligt om viljen.
Top Svar Citer
#42978 - 24/02/2024 21:36 Tag dig sammen... [Re: Anonym]
ABC
Uregistreret

Namaskaram...

Hvorfor forstyrrer du undervisningen ler Hvem ved blinker Kom op på bjerget...




Your friend forever

Krishna

PS: Mens vi venter på forklaringen...








Top Svar Citer
#42979 - 24/02/2024 22:53 Re: LIGHED, INSTINKTIVT LAVERE OG OPSTANDELSEN BEVIDSTHED - GODT OG/E [Re: Anonym]
Anonym
Uregistreret

På listen af nydelser nævner jeg endvidere: Trygt kulturel hygge, et kick ved drama - uhygge/skræmmende overraskelser/grænseoverskridende overlevelse-prøvelse igennem spændende udfordringer og underholdning, dovenskab-arbejdsnarkoman-et kald til samarbejde.
Top Svar Citer
#42982 - 25/02/2024 00:45 Re: LIGHED, INSTINKTIVT LAVERE OG OPSTANDELSEN BEVIDSTHED - GODT OG/E [Re: Anonym]
Anonym
Uregistreret

Flere nydelser på listen:

psykisk sygdom og falsk identitet eksempelvis selvhøjtidelighed/vrangforestillinger/psykose/storhedsvanvid/medlem i en sekt som under dens styre eller et fællesskabs dominans (´Herren´) straf fordomme dom imod syndebukken istedet for sine egne indsigter /offeret (´slaven´) underkastelse imod sin egen selverkendelse lignende bdsm sex og Freuds personlighedsmodel (et jeg´s selvmodsigelser)...men egentlig generelt ubevidst forkert imod lidelse og fejl i sindet eksempelvis fortrængning altså dermed frygt for det ukendte eksempelvis som fortabt at miste sig selv-hengiven selvopofrelsen/selvrealisering/myndigt rollen som lederen jeg er inklusiv pr. erfaring sådan succes om selvtillid/værd-mirakuløse åbenbaringer/tegn og helbredelser på en fryd vidunderlig pragtfuld måde
Top Svar Citer
#42983 - 25/02/2024 00:52 Op med humøret... [Re: Anonym]
ABC
Uregistreret

Namaskaram...

Mon vi kan få en konge ud af dig ler Hvem ved blinker Kom op på bjerget...




Your friend forever

Krishna

PS: Mens vi venter på forklaringen...








Top Svar Citer
#42984 - 25/02/2024 01:42 Re: LIGHED, INSTINKTIVT LAVERE OG OPSTANDELSEN BEVIDSTHED - GODT OG/E [Re: Anonym]
Anonym
Uregistreret

flere nydelser på listen:

efter sigende desværre morsomt angst om noget/nogen pludseligt uventet komisk (chok reaktion på humoristisk overraskelse) ligesom glædeligt anderledes en afklarende afsløring twist i film/historier/fortællinger og åndsgaver-fuldkommen meningsfuld flow om åndeligt oplyst som enhed med alt perfekt sammenhængende kontekst
Top Svar Citer
#42985 - 25/02/2024 01:54 Drømmeland... [Re: Anonym]
ABC
Uregistreret

Namaskaram...

Er det sengetid ler Hvem ved blinker Kom op på bjerget...




Your friend forever

Krishna

PS: Mens vi venter på forklaringen...








Top Svar Citer
#42996 - 26/02/2024 21:24 Re: LIGHED, INSTINKTIVT LAVERE OG OPSTANDELSEN BEVIDSTHED - GODT OG/E [Re: Anonym]
Anonym
Uregistreret

Flere negative og positive nydelser om afhængighed-tilknytning:

selvhøjtidelighed-narcisisme-for meget forfængelighed-ros-komplimenter-anerkendelse
et forhold mellem ´min´ personlige´ ånd og Det guddommelige (Guddommen-G-evigt elskede)
Top Svar Citer
#43320 - 15/04/2024 00:04 Re: LIGHED, INSTINKTIVT LAVERE OG OPSTANDELSEN BEVIDSTHED - GODT OG/E [Re: Anonym]
Anonym
Uregistreret

Jeg tror ikke på, at ting, naturen og dyr har en (ånd) ligesom et robot-maskineprogram. Jeg har selv (ego) med Helligånden en gudsbevidsthed, fordi om viljen driver ønsker, hvilket især om Guddommen-Det guddommelige-G ikke kan sammenlignes med begær, lyster og troens håb på grund af mangeler uden fuldkommenhed. ´G´ er jo perfekt, så vedkommendes kraft ´lever´ evigt tilmed uden overraskende gaver men at skabe alt som alvidende og ´medskabe´ som begrænset ´sjæl´ overrasket i det hele sådan kræver en frivilligt villig åndelig ´bevægelse´ anderledes end en død ting eller egoløst sind i formen ligesom Pinocchio. Personlighed ligesom ´jeg´ er altså en del af helheden lignende et samlet sind, pagt, forhold og relationer tiltrods for illusionen om adskillelse på forskellige bevidsthedsniveauer både sammen kollektivt og alene individuelt istedet for enhed med alt. yeah
Top Svar Citer
#43321 - 15/04/2024 00:13 Re: LIGHED, INSTINKTIVT LAVERE OG OPSTANDELSEN BEVIDSTHED - GODT OG/E [Re: Anonym]
Anonym
Uregistreret

P.s.
Mit forrige emne handler om ligesom frelsen fri vilje, hvilket kun mennesket ligesom ´G´ har mulighed for. tommelop
Top Svar Citer
#43322 - 15/04/2024 00:20 Re: LIGHED, INSTINKTIVT LAVERE OG OPSTANDELSEN BEVIDSTHED - GODT OG/E [Re: Anonym]
Anonym
Uregistreret

griner
smiler
yeah
Top Svar Citer
#43324 - 15/04/2024 00:52 Re: LIGHED, INSTINKTIVT LAVERE OG OPSTANDELSEN BEVIDSTHED - GODT OG/E [Re: Anonym]
Anonym
Uregistreret

Om viljen og en skæbnebestemt plan ´tilsyneladende´ om udtryk opfører de mennesker sig fortabt ligesom psykopater for primitiv instinktivt på den onde egoist måde, hvor andre har ligesom selvbevidsthed i opvågning et behov for det gode.
Top Svar Citer
#43325 - 15/04/2024 00:54 Re: LIGHED, INSTINKTIVT LAVERE OG OPSTANDELSEN BEVIDSTHED - GODT OG/E [Re: Anonym]
Anonym
Uregistreret

tuder
Top Svar Citer
#43332 - 15/04/2024 06:29 Re: LIGHED, INSTINKTIVT LAVERE OG OPSTANDELSEN BEVIDSTHED - GODT OG/E [Re: Anonym]
Anonym
Uregistreret

Uuuh, jeg nævner ike detaljerne p.t. men op ´opdatering´, idag jeg havde succes nyt med en yngre brunette med engelignende øjne, som åbenbart har en spiritualitet, hvor jeg sagde noget humoristisk flirt, hvorefter hun krammede mig og selv sidemanden grinte forstående med.
I youtube tube gør en eller anden mand grin med filmen Twillight, hvor de elskende ´stirrer´ på hinanden og ved dyb øjenkontakt. Hun gloede ligesom jeg på os... stortchock
Top Svar Citer
#43333 - 15/04/2024 08:27 Re: LIGHED, INSTINKTIVT LAVERE OG OPSTANDELSEN BEVIDSTHED - GODT OG/E [Re: Anonym]
ABC
Uregistreret

Namaskaram...

Mon der er en kvinde til dig ler Hvem ved blinker Lad os få nogle påstande på bordet, som vi kan diskutere...

https://www.saxo.com/dk/gud-er-kaerlighed_lau-sander-esbensen_indbundet_9788797205006

Håber på en god samtale...

http://www.trosfrihed.dk/debat/ubbthreads.php/topics/43301/Kaerlighedsbevaegelsen.html#Post43301

Your friend forever

Krishna

PS: Kom op på bjerget...
Top Svar Citer
annonce
Side 1 af 4 1 2 3 4 >


Seneste indlæg
Tanker - idéer - visioner.
af Anonym
27/04/2024 10:20
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Anonym
27/04/2024 09:52
Vigtige præciseringer
af somo
27/04/2024 08:22
Min ”religion”
af Anonym
27/04/2024 07:03
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Lastefolk i Københavns Lufthavn strejke..
27/04/2024 13:10
Den olympiske flamme fortsætter rejsen ..
27/04/2024 12:22
31-årig anholdt efter at have været p..
27/04/2024 12:20
Ukraines udenrigsminister om manglende l..
27/04/2024 11:40
Bagagefolk i Københavns Lufthavn har ge..
27/04/2024 10:29
Nyheder fra Religion.dk