annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15692312
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2382603
Et andet syn 1992154
Åndelig Føde 1526479
Jesu ord 1523791
Galleri
September Rødhus strand
Hvem er online?
0 registrerede 320 gæster og 185 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 5 af 15 < 1 2 3 4 5 6 7 ... 14 15 >
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#4106 - 10/09/2008 20:24 Re: En hjælp til Borad. [Re: Anonym]
Borad Offline
godt igang
Registeret: 29/03/2008
Indlæg: 229
Sted: Danmark

Meget modent, Thomas:o)..

Jeg kigger mig skam i spejlet hver dag og jeg har ikke svært ved at acceptere hvad jeg ser, både af gode og dårlige ting.. De dårlige ting prøver jeg at gøre noget ved, istedet for at prøve at komme til at se bedre ud, ved at få alle andre til at se dårlige ud;o)..

Prøv det selv Thomas, og så lad være med at spamme forummet herinde.. Du har jo selv bedt om at blive slettet, så er det jo tåbeligt at blive ved med at skrive her;o)..

_________________________

Qol Yehudi

A Jewish Voice
Top Svar Citer
#4117 - 11/09/2008 09:53 Re: En hjælp til Borad. [Re: Borad]
Anonym
Uregistreret

Citat:
Meget modent


Jeg går ud fra, at du mener det, ellers er du jo - ifølge dig selv - en hykler!

Glad for at kunne hjælpe!

Mange tak!
Top Svar Citer
#4119 - 11/09/2008 10:42 Re: En hjælp til Borad. [Re: Anonym]
Borad Offline
godt igang
Registeret: 29/03/2008
Indlæg: 229
Sted: Danmark

Jeg skulle til at skrive, at ironi er spildt på dig, Thomas.. Så kom jeg til at tænke på at alt reelt er spildt på dig;o).. Derfor gider jeg ikke spilde mere på dig, hverken tid eller ord.. Så hvis du har behovet for at få det sidste ord, hvilket det vel gælder om for dig:o), så er du fri til at få det nu;o)..
_________________________

Qol Yehudi

A Jewish Voice
Top Svar Citer
#4184 - 12/09/2008 15:30 Re: En hjælp til debattens (onde) ånd. . [Re: ole bjørn]
Anonym
Uregistreret

På vejne af fornuftige folk vil jeg bede dig om ikke at fornærme andre mennesker i ét væk, og jeg vil også bede dig om ikke at synke så lavt, at du udbasunerer bestyrelsens interne meningsudvekslinger.

Lær ydmyghed, Ole. Og nyd den frihed du vil komme til at opleve.

Glad for at kunne hjælpe dig, Ole. Velbekomme!

Og mange tak!
Top Svar Citer
#4186 - 12/09/2008 15:58 Re: En hjælp til debattens (onde) ånd. . [Re: Anonym]
Michael Offline
bor her
Registeret: 23/06/2008
Indlæg: 1142
Kors lille ven. Du taler om ydmyghed og ejer det ikke. Du er det værste der findes, du bruger de rette ord men i din mund bliver det til alt andet end kærlighedens udtryk.

elsk, elsk elsk, siger du. Så gør det. Kærlighed er en handling hvor man blandt andet tager hensyn til andres manglende forståelse (ikke sin egen at forglemme) og hvordan kan man det når man ikke forstår sig selv? Gå ud i din hverdag og elsk dem du møder i virkeligheden.

Nu siger du at du ved og derved bliver din synd.

Men du ved ingenting, lad være med at citere Jesus. Der er kun en ting der gælder, nemlig din egen forståelse.

Det er Jesus.

Han har intet behov for at blive gentaget. Find ud af hvad der er særligt ved dig og giv så dit bidrag med hvem du er.

Dine åndssvage kommentarer er et udtryk for at du ikke har forstået at gå ud og leve dit liv blandt andre mennesker og blive til den du er. De er umådeligt forstyrrende for forståelsen.

Vi er allesammen mennesker ligesom dig. Skal vi i fællessskab finde vejen frem eller skal vi atter overgive sandheden og kærligheden til de falske profeter som forfører os med deres ord og udnytter vore dybeste behov?

Skam over dig for hver sjæl du leder på afveje i din egen manglende selverkendelse.

Næste gang du tager ordet så følg mit råd. Udtal dig på egne vegne, det er meget værd. Men lad være med at tage Jesus som gidsel.

En blind kan ikke lede en blind, de ender begge i grøften, så bliv venligst seende før du bliver ved med din mærkelige agenda.

Som sagt du er det værste der findes. Du forfører mig med dine ord, men de er ikke dine. Du gentager hvad en anden har sagt, Jesus, i det uendelige men du er ikke Jesus. Selvfølgelig er det, som jesus har sagt sandt, men du tager ham som gidsel for dig selv.

Hvem er du, når du ikke gentager en anden i det uendelige?

Find selv ud af det og så fortæl os det, hvis du har lyst.

Pas på forståelsens lys. Ikke at det er farligt, hvordan kan kærlighed være farligt? Men den afslører alt som det er.

Gå nu ind af døren før du udtaler dig om det du ikke forstår.

Døren er ens egen forståelse af sig selv.

Det er sand ydmyghed.

Og den eneste kærlighed der findes.


Top Svar Citer
annonce
Side 5 af 15 < 1 2 3 4 5 6 7 ... 14 15 >


Moderator:  Arne Thomsen 
Seneste indlæg
Kommunikation på Trosfrihed.dk
af Hanskrist
25/04/2024 23:58
Min ”religion”
af Hanskrist
25/04/2024 22:54
Tanker - idéer - visioner.
af Tikka
25/04/2024 21:42
Vigtige præciseringer
af somo
23/04/2024 14:04
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Trump går efter 'absolut immunitet' ved..
26/04/2024 02:37
USA er gået i gang med at bygge midlert..
26/04/2024 00:31
Ekstremt vejr skyld i dårligste vinprod..
25/04/2024 22:14
Zelenskyj retter direkte tak til Danmark
25/04/2024 21:10
Norsk politi afslutter efterforskning i ..
25/04/2024 20:35
Nyheder fra Religion.dk