Nå, der har været sket fornylig noget mystisk ifølge mig på tankstationen, hvor de næsten tilkaldte politiet, hvilket skræmte kunder væk...
Selvfølgeligt emnet alkohol der!
Jeg ved (husker) intet om dette, men den unge mand synes, at det lyder smukt, at jeg snart aldrig mere drikker alkohol selvom, jeg ikke er jøde eller muslim. Han påstår, at jeg beviseligt ifølge overvågningskameraet lå på gulvet (jorden) med hovedet, men så kan det´ jo kun gå opad. Jeg fortalte ham, at et eller andet godt sker om óplysthed´, hvor jeg sådan ædru møder folk istedet for Danmarks sociale drukkultur.
Jeg kender til vor tids pseudovidenskaber omkring det åndelige, men eksempelvis helgenen Frans af Asssisi var ifølge kristne flere steder samtidigt, hvilket jeg ikke tror på ligesom om den menneskeligt begrænset Jesus ånd.
? Han siger, at jeg var helt væk.
Betyder det, at især ´opvågne´ påvirkes stærkere af euforisk midler ligesom, at jeg engang ikke kunne tåle kemisk psykiatrisk medicin? Desværre får selv mild smertestillende mig til at svede klamt med sure opstød - Forhåbentligt derfor skal jeg ikke igen opereres på sygehuset? Da min krop var ung, hvor jeg drak meget mere alkohol en som på det seneste, havde jeg ikke et lignende problem. (Retorisk) Hvad/hvem fik mig til at rejse mig op?