Det´ tror jeg ikke, fordi ligesom, at jeg selv ikke kan fjerne min profil her, hvor ellers derfor nok hele sammenhængen mellem alles ord forsvinder?
En Thomas profil som senere væk blev til anonym!
Vedkend ej (se ikke) på vores tekster ligesom JHV sorte bog, hvis du ikke er nysgerrig omkring dem og os, formoder jeg. Men, i min G-mail kan jeg blokere enhver dog ikke om her, fordi jeg der ikke modtager ting eksempelvis beskeder, spam og reklamer...
Jeg ignorerer flere profiler og deres ord her, der for mig virker for galt, men her er åbenbart ligesom om tro også en ytringsfrihed.
Tilføjelse til ´mit´ emne KÆRLIGT FORHOLDS SAMEKSISTENS:
Der er man, som ikke altid siger tak til enhver, hvilket faktisk ikke er muligt angående eksempelvis velgørenhed, frivilligt arbejde og nødhjælp, når vi ikke har personlig kontakt med hinanden. Der er endda dem, som ikke klarer dette til nogen om andres gerninger, men vær gerne sådan altså ikke for selvisk, hvilket tilmed gælder bedrifter. Selv ham Jesus med Ordet NT advarede dog om en tavshed imod de utaknemmelige, som opfører sig anderledes end GT ´livets bog´. Frignelse: Et budskab er kun til folkeslag ´ude´ ved verden, som lytter med et åbent hjerte og forstand ligesom en bogs sider, hvor ordene kommer til ´i´ os. Ligesom alle uenige om regler, lovgivning og livsstil så har mennesket også en grænse for tolerance med delte overbevisninger vedrørende for eller imod. Jeg rummer ikke det onde og derfor elsker jeg heller ikke egoismen, men jeg imellem jer kan li det/den naturligt gode.
Redigeret af Gerth (10/04/2023 16:00)