annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15533515
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372112
Et andet syn 1980614
Jesu ord 1518211
Åndelig Føde 1465023
Galleri
Rødhus i januar
Hvem er online?
1 registreret Hanskrist 273 gæster og 245 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 2 af 2 < 1 2
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#38538 - 23/01/2023 12:28 Re: Snik snak [Re: Anonym]
Anonym
Uregistreret

264 gæster læser med pt. ... det er bestemt en del.

Hvorfor mon ikke der er nogle af dem, som skriver indlæg eller kommentarer til sitet? forvirret
Top Svar Citer
#38545 - 23/01/2023 18:10 Re: Snik snak [Re: ]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3642
Sted: Nørresundby
Bare slap af I to

Også gæster er søgemaskiner.

Hvis nogen fx laver en Google søgning på Paulus eller Nicolai Berdyaev eller Paul Tillich - så kommer der en lang række resultater frem - mange mange, nogen gange flere hundrede og fordi jeg har skrevet om Paulus og Nicolai Berdyaev og Paul Tillich vil nogle resultater være fra disse mine indlæg hvor jeg har nævnt disse navne - men de ligger måske som forslag nummer 177 og folk bruger ikke forslag 177 men nogle af de 10 - 20 første google kommer med

Hvis nogen søger på de forfatter navne som Simon og RoseMarie har nævnt utallige af så kommer disse fra tråden Mellemrummet også med

Hvis nogen søger på Ikon så kommer Arnes tråd om Ikon også med i Google søgningen -- måske det er som forslag nummer 244 som igen folk der har søgt ikke når frem til (folk bruger som sagt kun de 10 - 20 første forslag google disker op med)


Så gæster er nogle af de mange hundrede millioner mennesker ja milliarder mennesker der laver en Google søgning på fx Paulus Jesus eller Paul Tillich eller Nicolai Berdyaev eller ikoner eller kristendommen (hvis nogle skrev et indlæg om Trump Biden eller Zelinsky og Ukraine ville vi få masser af gæster = Google forslag der går på Trosfrihed men vi ligger måske som forslag nummer 800)

Ja i den google søgning på - fx Paulus eller ikon eller NU'et eller Nicolai Berdyaev og Paul Tillich - jordens milliarder af mennesker laver er vi også med i rækken af forslag google kommer med - men vi ligger så langt tilbage at der aldrig eller uhyre sjældent er nogen der trykker på os.

Så vi er kun os aktive debattører og så en strejfer fra tid til anden - der måske som Tikka der i sin tid lavede en google søgning på NU'et hvor et af googles mange forslag var et indlæg skrevet på Trosfrihed om NU'et



-0-0-0-


Hvis nogen her får storheds vanvid og tror der er mange - flere hundrede - der læser vores indlæg kan de godt tro om igen

Det er der ikke

Var der ville vi selvfølgelig have en tilgang af nye folk hver eneste dag


Selvfølgelig skræmmer Gerth folk væk - første gang nogen læser hvad Gerth skriver tænker folk - "lad mig komme langt væk fra Trosfrihed - da siden består af folk der ikke er rigtig kloge"

_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
#38547 - 23/01/2023 18:27 Re: Snik snak [Re: ]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3642
Sted: Nørresundby
Læs nu hvad jeg skrev

Det er som jeg beskriver det


Er du bimmer mand - hvis vi konstant lå på flere hundrede hver dag der læste vores indlæg ville vi have en tilgang af mange nye brugere af Trosfrihed hver eneste dag

Men igen prøv nu at læs hvad jeg skriver


Fx tråden "Mellemrummet" er blevet vist:

10489087 gange - altså over 10 millioner gange - men nej der er ikke i nærheden af 10 millioner mennesker i virkeligheden der har læst i MELLEMRUMMET - højst nok en 70 stykker og det er højt sat

Det skyldes blot at Simon og RoseMarie nævnte så mange verdenskendte forfattere og når en af verdens flere milliarder mennesker laver en søgning på en af disse forfattere Simon og RoseMarie har nævnt så kommer Google med en henvisning til Trosfrihed men denne henvisning ligger som forslag nummer 900 måske og så langt om i forslag kommer folk ikke


I kan selv prøve i en google søgning at skrive:


De spontane suveræne livsytringer

Eller

Kristusvirkeligheden

Eller

Begivenheden KRISTUS

eller

Nicolai Berdyaev


Prøv at gennemgå de forslag google kommer med og bliv ved med at scroll disse forslag igennem indtil i kommer til et forslag der henviser til Trosfrihed
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
#38551 - 23/01/2023 19:22 Re: Snik snak [Re: ]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3642
Sted: Nørresundby
Nej hvor er du skizofren tankeforstyrret

= du er styret af primærproces tænkning (primitiv tænkning) i en grad jeg aldrig har oplevet før


Hvorfor vil du overhovedet ikke lovsynge med din forstand

En skizofren skriver dagbog - måske du kunne udgive en sådan bog

Måske nogle vil læse med stor nysgerrighed hvordan et menneske som dig der er så styret af primærproces tænkning og tankemylder han formulerer sig
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
#41436 - 06/10/2023 23:59 Re: Snik snak [Re: ]
Arne Thomsen Offline
veteran
Registeret: 16/04/2008
Indlæg: 7152
Sted: Sydsjælland
Hej Gerth.
Gå ind på forsiden foroven og klik på: Brugerliste.
Der finder du dig selv samt alle dine indlæg.
Mvh. Arne smiler
Top Svar Citer
annonce
Side 2 af 2 < 1 2


Seneste indlæg
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 10:05
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Ramadan-måneden
af ABC
26/03/2024 19:13
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Kærlighedsbevægelsen...
af ABC
24/03/2024 17:18
Nyheder fra DR
Menneskerettighedschef i FN advarer: Sul..
28/03/2024 11:40
11 mennesker dræbt af cyklon på Madaga..
28/03/2024 10:29
Kreml beder populært russisk socialt me..
28/03/2024 10:21
USA: Vi arbejder på et nyt møde med Is..
28/03/2024 09:56
Motorcykeltræf og vejarbejde kan give p..
28/03/2024 09:40
Nyheder fra Religion.dk