Du: "264 gæster læser med pt. ... det er bestemt en del. Hvorfor mon ikke der er nogle af dem, som skriver indlæg eller kommentarer til sitet?"
Mener du da, at der sker et eller andet bemærkelsesværdigt opmærksomhedsvækkende her - svar venligst, tak?
P.t. 257 gæster.
Jeg gider ikke for meget åndssvagt smalltalk, pjat, sexsnak og negative reaktioner, fordi dette har jeg udholdt i mange år iblandt de socialt udsatte så kedelig overfladisk tomt og ligegyldigt om dem, men:
Jeg har vistnok flere sene aftener set omkring 500 gæster, hvor først omkring midnat de forsvinder sandsynligvis på grund af søvn.
Du har engang tidligere undret dig over dette antal, hvor en svarede, at vistnok selv Færøerne følger med, hvilket er for langt væk til møder? Dog er Danmark ganske behagelig mageligt nok uden folkets aggressive kamp imod hinanden, religion og regeringen på grund af ´velfærdssamfundet´ tiltrods for generelt mere og mere dyre priser. Jeg kender en hel del folk, som ikke har råd til tog og/eller cafeture især angående unge. En pædagogisk mand siger, at kun en lille minoritet her i vores land går amok imod noget/nogen, men hvor mange samlet er sådan på forskellige måder - Vel ´mange´ flere end få vedrørende dumt for primitivt uvidende ikke-troende og sekterisk mennesker?
Det er muligt, at her er for meget informationer? Har man for travlt til åndeligt arbejde og underholdning på grund af ligegladhed og andet? Måske folk bare ´tilfældigvis´ via en række søgeord ved Google kun kort dukker op her helt uden grundig læsning af alle teksterne? Heller ingen kontakter mig personligt i Facebook om her...
Redigeret af Gerth (23/01/2023 18:13)