annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15682031
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2381780
Et andet syn 1991457
Åndelig Føde 1523875
Jesu ord 1523274
Galleri
Efterårsjævndøgn Rødhus
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 188 gæster og 155 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Skriv et nyt svar.


Smilies Opret hyperlink Opret link til e-mailadresse Tilføj billede Indsæt video Opret liste Fremhæv noget tekst Kursiv tekst Understreg noget tekst Gennemstreg noget tekst [spoiler]Spoiler tekst her[/spoiler] Citer noget tekst Farvelæg noget tekst Juster skifttype Juster skiftstørrelse
Gør tekstruden mindre
Gør tekstruden større
Indlæg ikon:
            
            
 
HTML er slået fra.
UBBCode er slået til..
Indlæg valgmuligheder








Som svar til:
Skribent: Hanskrist
Emne: Re: Snik snak

Bare slap af I to

Også gæster er søgemaskiner.

Hvis nogen fx laver en Google søgning på Paulus eller Nicolai Berdyaev eller Paul Tillich - så kommer der en lang række resultater frem - mange mange, nogen gange flere hundrede og fordi jeg har skrevet om Paulus og Nicolai Berdyaev og Paul Tillich vil nogle resultater være fra disse mine indlæg hvor jeg har nævnt disse navne - men de ligger måske som forslag nummer 177 og folk bruger ikke forslag 177 men nogle af de 10 - 20 første google kommer med

Hvis nogen søger på de forfatter navne som Simon og RoseMarie har nævnt utallige af så kommer disse fra tråden Mellemrummet også med

Hvis nogen søger på Ikon så kommer Arnes tråd om Ikon også med i Google søgningen -- måske det er som forslag nummer 244 som igen folk der har søgt ikke når frem til (folk bruger som sagt kun de 10 - 20 første forslag google disker op med)


Så gæster er nogle af de mange hundrede millioner mennesker ja milliarder mennesker der laver en Google søgning på fx Paulus Jesus eller Paul Tillich eller Nicolai Berdyaev eller ikoner eller kristendommen (hvis nogle skrev et indlæg om Trump Biden eller Zelinsky og Ukraine ville vi få masser af gæster = Google forslag der går på Trosfrihed men vi ligger måske som forslag nummer 800)

Ja i den google søgning på - fx Paulus eller ikon eller NU'et eller Nicolai Berdyaev og Paul Tillich - jordens milliarder af mennesker laver er vi også med i rækken af forslag google kommer med - men vi ligger så langt tilbage at der aldrig eller uhyre sjældent er nogen der trykker på os.

Så vi er kun os aktive debattører og så en strejfer fra tid til anden - der måske som Tikka der i sin tid lavede en google søgning på NU'et hvor et af googles mange forslag var et indlæg skrevet på Trosfrihed om NU'et



-0-0-0-


Hvis nogen her får storheds vanvid og tror der er mange - flere hundrede - der læser vores indlæg kan de godt tro om igen

Det er der ikke

Var der ville vi selvfølgelig have en tilgang af nye folk hver eneste dag


Selvfølgelig skræmmer Gerth folk væk - første gang nogen læser hvad Gerth skriver tænker folk - "lad mig komme langt væk fra Trosfrihed - da siden består af folk der ikke er rigtig kloge"

Seneste indlæg
Min ”religion”
af ABC
24/04/2024 11:49
Vigtige præciseringer
af somo
23/04/2024 14:04
Kom op på bjerget...
af ABC
23/04/2024 13:13
Tanker - idéer - visioner.
af Hanskrist
23/04/2024 11:55
Lad os undersøge islam...
af ABC
23/04/2024 11:48
Nyheder fra DR
Skattestyrelsen: Hvem ejer disse 13,6 mi..
24/04/2024 13:18
Militærheste slap fri og løb rundt i L..
24/04/2024 13:16
17-årig tiltalt for knivstik mod 13-år..
24/04/2024 12:58
Ulykke på Hirtshalsmotorvejen: Ét spor..
24/04/2024 12:14
Rute 13 ved Nørre Snede er igen åben e..
24/04/2024 11:50
Nyheder fra Religion.dk