annonce
annonce
(visninger)Populære tråde
Mellemrummet 15540585
Angst – Tro – Håb – Kærlighed 2372635
Et andet syn 1981099
Jesu ord 1518507
Åndelig Føde 1466783
Galleri
Limfjorden, Strandparken Nørresundby
Hvem er online?
1 registreret Arne Thomsen 606 gæster og 266 søgemaskiner online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Side 3 af 3 < 1 2 3
Tråd valgmuligheder ↓
« Forrige tråd
Næste tråd »
#36451 - 18/07/2022 00:09 Re: Alting har en tid [Re: ]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3642
Sted: Nørresundby
Du forsætter med at have travlt med andre mennesker - men andre mennesker kan modsat dig finde ud af deres liv og de gider iøvrigt ikke høre på dit tågesnak dertil er de alt for kompetente dygtige til modsat dig at kunne finde ud af at klare sig selv i verden - en verden som de forstår sig på og står i en levende samspil og udveksling med.

Det er blandt andet disse dygtige mennesker der er skyld i at der kommer penge ind på din konto hver måned uden at du har rørt en finger - foretaget dig noget som helst.

Men altså disse kompetenter dygtige mennesker som verden dog stadig er fyldt med for største delens vedkommende dem behøver du ikke have så travlt med de klarer sig bedre end du tilsyneladende nogensinde vil komme til at klare dig.

Ufatteligt at du overhovedet ikke bekymrer dig om dig selv og dine manglende kompetencer?

Så et godt råd herfra - begynd at bliv bekymret for din egen forfatning og tilstand og manglende dygtighed og drop at have så travlt med andre mennesker - for de klarer sig modsat dig rigtig godt - så ingen grund til bekymring her du.

Kort og godt er det dig der har brug for hjælp og ikke dig der formår at hjælpe andre som du dog har bildt dig selv ind er din rolle

Men jeg kan sige dig at folk på det bestemteste vil have sig frabedt din hjælp



-0-0-0-0-


Der venter dig et stort arbejde forude før du er på omgangshøjde med andre mennesker - følgende punkter har du at arbejde med:


Almindelige symptomer på skizofreni er:

hallucinationer.

vrangforestillinger.

tankeforstyrrelser, tankemylder og forstyrret sprog.

uro og problemer med at sove.

depression og angst.

problemer med at sortere i sanseindtryk og fx sortere baggrundsstøj fra.

indadvendthed og forandringer i følelseslivet.


-0-0-0-


Vrangforestillinger er du i den grad hårdt ramt af (dine tanker om dig selv er skudt fuldstændig ved siden af)

tankeforstyrrelser, tankemylder og forstyrret sprog. er udtalte hos dig - enhver kan bare prøve at læse dine skriverier - dit sprog er i ekstrem grad forstyrret


uro og problemer med at sove. har du ihvertfald da de fleste af dine indlæg kommer om natten og tidlig morgen hvor du slet ikke har været i seng endnu

problemer med at sortere i sanseindtryk og fx sortere baggrundsstøj fra. dette har du selv fortalt om hvor hårdt du er plaget af


indadvendthed og forandringer i følelseslivet. dette forhold er rigtig rigtig slemt hos dig - dit følelsesliv er så abnormt umenneskeligt fordrejet


-0-0-0-0-


Citat:
Gerth:

Du nævnte i et her forrige indlæg, at Det´ smitter enhver...Psykisk syge er ikke onde ligesom psykopaten,


Nej psykisk syge er ikke nødvendigvis onde - har ikke nødvendigvis en slet og ond dagsorden som du har

Du har nogle psykiske udfordringer men derudover har du en normløs og disrespektfuld destruktiv ond adfærd og så er du fyldt med løgn (vrangforestillinger)

Du aner intet om Helligånden - men alligevel forsætter du dit evindelige ævle bævle snak om Helligånden som du ikke aner noget som helst om hvad dækker over


Var der Helligånd i dig ville du være en anden person og ihvertfald have en anden opførsel
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
#36453 - 18/07/2022 00:50 Re: Alting har en tid [Re: ]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3642
Sted: Nørresundby
Citat:
Gerth:

Senere undrede psykiatrien sig over min ifølge den pludseligt helbredelse, men egentlig misforstod de bare mine spirituelle indvielser. Ved min pagts omkring fyrre dage lovede jeg som et lys farvel til al psykopati, ondskab og egoismen og sygdom.



Ved min pagts omkring fyrre dage lovede jeg som et lys farvel til al psykopati, ondskab og egoismen og sygdom.

Du har på ingen måder sagt farvel til al psykopati, ondskab og egoisme og sygdom

Blot har du projiceret det ud i andre - dog det bor i dig selv - nemlig tog du fejl og troede det var verden og andre mennesker der er noget galt med - men nej det er dig selv der er noget alvorligt galt med

Hvilket vi på Trosfrihed har måttet sande på den hårde måde
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
#36461 - 19/07/2022 08:50 Re: Alting har en tid [Re: ]
Hanskrist Offline
veteran
Registeret: 30/03/2008
Indlæg: 3642
Sted: Nørresundby
Citat:
Gerth: En samtaleperson beskrev mig og alt som, at det hele smelter sammen.


Ja det er en nedsmeltning - sammenbrud hvor du ikke magter at stå i en forstandig relation til omverdenen virkeligheden.

Hvis alting forsætter med at smelte sammen for dig (hvilket jeg er bange for) vil du blive en belastning for samfundet og aldrig komme til at bidrage med et og andet nyttigt gavnligt.

Hvis det var Helligånden du erfarede ville alting ikke smelte sammen.

Helligånden sikrer og beskytter os imod at alting smelter sammen. Helligånden er nemlig fyldt med STRUKTUR = FORSTANDIGHED ÅND.

Når Helligånden er på spil er der intet der kollapser eller smelter sammen i øverste etage. Menneskets FORSTANDIGHED ÅND ikke blot bevares det bliver endda styrket.
_________________________
Det kan ikke være Gud, for han har kaldet jer til frihed i Kristus. Pas på!
Top Svar Citer
annonce
Side 3 af 3 < 1 2 3


Seneste indlæg
Kærlighedsbevægelsen...
af ABC
29/03/2024 08:41
Ramadan-måneden
af ABC
29/03/2024 08:40
Er dette videnskab...
af ABC
28/03/2024 18:17
Hvad skal du med Koranen...
af ABC
27/03/2024 13:31
Snyder religionerne?
af ABC
24/03/2024 18:58
Nyheder fra DR
Israel: Hizbollah-leder dræbt i Libanon
29/03/2024 13:22
'Oppenheimer' har haft forsinket premier..
29/03/2024 12:30
Storebæltsbroen er genåbnet
29/03/2024 12:13
Rumænien efterforsker dronelignende fra..
29/03/2024 10:53
Israel reagerer på ICJ's ordre om nødh..
29/03/2024 10:23
Nyheder fra Religion.dk